דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להחזיר אנרגיית נשמה שאיבדנו באמצעות תקשור? 

מאת    [ 05/08/2014 ]

מילים במאמר: 1041   [ נצפה 2968 פעמים ]

המדיטציה של נתיב הנשמה

 

במהלך חיינו, כולנו עוברים שלבים שונים - מינקות ועד זיקנה. בכל אחד מאותם שלבים, מזומנות לנו חוויות מסוגים שונים: בחלק מאותן חוויות נחווה העצמה בעוד אחרות - יטלטלו ויחלישו אותנו. המדיטציה הבאה, תעקוב אחר השלבים שאותם אנו עוברים לאורך חיינו (במאמרים קודמים שלי עסקתי בגלגולים קודמים). לכל אורך התהליך, תעברו מספר תחנות במימד הרוחני, שבכל אחת מהן תזכו להבנה חדשה - של שלב מסוים בחייכם, או של תחום חיים שונה. בתחנה האחרונה - הנקראת מקדש התובנות - תערכו חיבור של המסע כולו.

 

מסע ממערת הלידה עד למקדש התובנות


    • כל תהליך של תקשור מתחיל בנשימות והרפיה, אחריהן הגנות ופתיחת העין השלישית (ראו מאמרי הקודם בנושא זה).

        ·  דמיינו - שאתם נמצאים בשדה ירוק ופתוח שנמצא במקום פסטורלי ושלו בטבע.

        ·  מאותו שדה צועדים על השביל, המוביל אל חוף הים, בו תפגשו ישות רוחנית שהיא מדריך הריפוי שלכם (עליו כתבתי במאמר קודם שלי).

        · מערת הלידה - המדריך, לוקח אתכם אל מערה הנמצאת על חוף הים, בינות לצוקים. אתם נכנסים אל המערה ובוחנים אותה. האם המערה רחבה או צרה? האם היא אפלה או מוארת? אתם מתחילים לצעוד במערה. האם קל או קשה לכם לעבור בה, האם אתם מחליקים תוך כדי הליכה? מה התחושה שהמערה מעוררת? האם את/ה רוצה להשאר בה או לצאת ממנה בהקדם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?  

        · גן הילדות - אתם יוצאים מהמערה אל גן. האם הגן קטן או גדול? האם הוא תחום או פתוח? האם הוא מוקף גדר חיה חומה או משהו אחר? מה גדל באותו גן? האם יש בו פרחים? באיזה צבעים? האם יש בו עצים גבוהים או רק צמחיה נמוכה? האם הצמחים הינם גזומים או שהם גדלים פרא? האם שמש מאירה את הגן או שיש שם עננים? כיצד את/ה מרגיש/ה במקום זה? האם נעים לך שם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?  

        · שדה הנעורים - מן הגן יפתח שער היוצא אל שדה. האם השדה גדול או קטן? האם הוא תחום או שהוא פתוח? האם זהו שדה פרא או שדה מעובד? האם יש בשדה צמחים? האם אלו פרחים, ירקות, דגנים, פירות או משהו אחר? האם חמים או קר בשדה? כיצד את/ה מרגיש/ה במקום זה? האם נעים לך שם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?

        · גשר הנישואים - אתם חוצים את השדה, ומגיעים אל נהר - מעליו עובר גשר. האם הגשר עשוי אבנים, חבלים, עץ, או משהו אחר? האם הוא עתיק או מודרני? האם הוא נראה רעוע או חזק? האם הוא קצר או ארוך? רחב או צר? אתם מתחילים לחצות את הגשר. כיצד את/ה מרגיש/ה במקום זה? האם נעים לך שם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?

        · פסגת הקריירה - לאחר שחצית את הגשר את/ה מתחיל/ה לעלות במתלול המוביל לעבר הר. האם זהו הר גבוה או נמוך? האם הוא תלול או הדרגתי? האם הדרך אל ההר נוחה או קשה? האם צומח על ההר משהו או שהוא צחיח? האם יש עליו רוחות או אובך? כיצד את/ה מרגיש/ה במקום זה? האם נעים לך שם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?

        · בקתת הסודות - בעודך צועד/ת את/ה מגיע/ה אל בקתה. האם הבקתה קטנה או גדולה? ממה היא עשויה? האם יש בה חלונות? האם ניתן לראות מהחלונות משהו על המתרחש בתוכה? כנס/י אל תוך הבקתה. כיצד היא נראית לך מבפנים? מה יש בתוכה? כיצד את/ה מרגיש/ה במקום זה? האם נעים לך שם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?

        · מקדש התובנות - מהבקתה את/ה ממשיכ/ה הלאה ומגיע/ה אל מקדש המייצג רוחניות בצורתה הטהורה. האם המקדש גדול או קטן? מאיזה חומר המקדש עשוי? את/ה נכנס/ת אל המקדש. כיצד הוא נראה לך מבפנים? האם הוא אפל או מואר? כיצד את/ה מרגיש/ה במקום זה? האם נעים לך שם? האם יש שם בני אדם, בעלי חיים, חפצים מיוחדים או ישויות כלשהן? במידה וישנם - מה הם עושים או מה הם אומרים?

        · החזרה - בסיום התהליך אנחנו מודים למדריך הרפואה שלנו על עזרתו. הוא מחזיר אותנו אל החוף ממנו יצאנו. אנו נפרדים ממנו, וחוזרים בשביל - המוביל בחזרה אל השדה ממנו התחלנו את המסע. בספירה מ 1 עד 10 אנו יוצאים ממצב ההרפיה, בחזרה אל מצב התודעה הרגיל. בזאת המסע הסתיים.

 

השבה של חלקי נשמה שאיבדנו במהלך חיינו

את מדיטצית נתיב הנשמה קיבלתי בעצמי באמצעות תקשור. יש במדיטציה זו חלקים שלא הזכרתי במאמר זה, כגון "יער הפחדים" או "בור המחלות", כיוון שההתמודדות עימם דורשת הנחיה אישית, וזו לא אפשרית דרך מאמר. אחד החלקים אותו נאלצתי להחסיר הוא שיאו של התהליך כולו - השבתם של חלקי נשמה שאיבדנו לאורך הדרך.

"אובדן נשמה", הוא מושג שמאני, המתייחס לעוצמה אישית אותה איבדנו במהלך חיים אלה או בחיים קודמים. אובדן נשמה קורה בשל טראומות, כגון תאונה או נטישה פתאומית, שכול, אלימות וכיוצא באלה. אירועים מסוג זה, נוטלים מאיתנו חלק מחיותנו והחיוניות שלנו, ומותירות אותנו בתחושה שאיבדנו חלק מעצמנו ממש.

אובדן נשמה מתרחש לעיתים לא רק כתוצאה מאירוע קיצוני אלא גם בשל התמודדות קשה שמתמשכת לאורך זמן רב. למשל - תהליך גירושין, מחלה כרונית, דיכוי מתמשך, או פשיטת רגל - עלולים לאורך זמן לגרום לנו ל"דליפת" אנרגית נשמה באופן הדרגתי.

מה שמאפיין את כל אותם מצבים, הוא שחלקנו לא ממשיך הלאה בחיים, אלא נשאר כאילו תקוע בעבר, במוגבלות, באובדן. אנו עלולים לחוש, כאילו איננו נוכחים בחיינו באופן מלא. לעיתים קרובות מתבטא הדבר בתחושה שקשה לנו להרגיש שמחה מלאה ולהנות באמת, או להיות מסוגלים להתחבר רגשית לאנשים אחרים.

בקורס להכשרת מרפאים בתקשור אותו אני מעביר, לומדים המשתתפים לא רק לתקשר את התהליך של נתיב הנשמה עבור אחרים, אלא גם לזהות את אותם חלקי הנשמה, המכונים לעיתים גם רסיסי נשמה, שאיבדנו, ולהשיב אותם אל המטופל בהיכל התובנות. תהליך זה, הוא בעל אופי חניכתי, ולכן אפשר ללמד אותו רק במסגרת של הנחייה אישית - של מורה ותלמיד. 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב