10 דרכים לייצירת פוסטים איכותיים לעמוד הפייסבוק העסקי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

10 דרכים לייצירת פוסטים איכותיים לעמוד הפייסבוק העסקי 

מאת    [ 02/08/2014 ]
מילים במאמר: 739   [ נצפה 2973 פעמים ]

 
 

10 רעיונות ליצירת פוסטים לדף העסקי פייסבוק

הקמתם בעצמכם עמוד עסקי בפייסבוק לקידום הקליניקה או העסק הפרטי שלכם? אין ספק שעשיתם את הדבר הנכון. אך מה עושים מול הדף הריק? על מה כותבים ואיך מעניינים את קהילת האוהדים?  

 כדי שעמוד הפייסבוק ישרת את המותג שלכם וכדי לייצר קהילת אוהדים איכותית סביבו, רצוי לתת משקל גדול יותר לפוסטים שמספקים ערך למשתמשים. במילים אחרות: יותר תוכן איכותי. פחות שיווקי. 

 הינה לפניכם 10 רעיונות ודוגמאות ליצירת פוסטים בעלי ערך.

 1. כתבו על מחקר חדש

 דוג' לפוסט המיועד לדף פייסבוק העוסק ברפואת עור או באסתטיקה:

מחקר חדש חושף את מה שאנחנו כרופאי עור יודעים כבר שנים: שימוש יומיומי במסנן קרינה מסייע בהגנה מפני הזדקנות עור. 

המחקר שפורסם במגזין Annals of Internal Medicine - בחן נתונים מלמעלה מ-900 משתתפים עד גיל 55, שהיו במעקב בין השנים 1992 ל-1996.

הממצאים הראו כי אצל משתתפים שמרחו קרם הגנה מדי יום, במשך 4, קצב הזדקנות העור יריד ב = 24 אחוזים בהשוואה לאלו שלא מרחו קרם הגנה.

 ההמלצה שלנו במרפאה: לא לוותר על קרם הגנה עם SPF 30 

 

טיפ: לקבלת מידע שוטף על מחקר בתחום העסקי / הרפואי שלכם, כנסו והירשמו ב-https://www.google.co.il/alerts

 

2. ערכו השוואה בין שירותים או מוצרים שונים

 

דוג' לפוסט המיועד לדף פייסבוק  העוסק בטיפול בנימים וורידים ברגליים

 להעלמת נימים ברגליים - איזו טכנולוגיה עדיפה -  לייזר או גלי רדיו ?

ד"ר אלי כהן: "השיקול אם לבחור טכנולוגיית לייזר או גלי רדיו ....... 

 

3. ספקו התייחסות אקטואלית

 

 דוג'  לפוסט המיועד לדף של מרפאת רופאים מומחים:

 

 היום מציינים את  יום המודעות הארצי למחלת הריאות הקטלנית COPD. על המחלה בקצרה:.......

 

טיפ: כנסו מדי פעם ל'ויקיפדיה אירועים', ורשמו לעצמכם תאריכים חשובים שיש לציינם בפוסט, כמו ימים להעלאת מודעות למחלה מסויימת.

 

דוגמא נוספת לדף העוסק ביוגה: 

בימים בהם הסטרס הלאומי בשיאו, הינה דוגמא לתרגיל נשימות שיכול להקל על כל אחד ואחת מאיתנו במרחב המוגן; 'זקפו ראש..... 

 

4. שאלו שאלה בשם האוהדים

 

דוגמא לפוסט המיועד לכירורג שד

 

האם הקרינה הממוגרפית מסוכנת?

 

ד"ר לוי: ..

 

5. הזהירו מפני סכנות

 

דוגמא לפוסט המיועד למכון שמיעה

 

צעצועים מרעישים עלולים לפגוע בטווח הארוך לשמיעה של ילדיכם.

ד"ר אלון ארד, מומחה אף אוזן גרון: 'הסיבה לכך קשורה ל...... 

 

6. ספרו סיפור מחיי היומיום. העדיפו סיפור בעל ערך, עם מוסר השכל או סיום אופטימי למצב עגום. 

 

דוגמא לפוסט המיועד לדף עסקי העוסק בטיפול בהפרעות קשב וריכוז

 

לפני מספר ימים הגיע אלינו ר', אישה כבת 42. היא פוטרה לאחרונה מעבודתה בשל חוסר הריכוז שלה. משיחה שערכנו איתה, עולה שהיא .....הצענו לה....... 

 

7. שתפו באירועים המתחשים אצלכם בעסק / במרפאה

 

דוגמא לפוסט המיועד לדף עסקי העוסק בטיפול בפצעי לחץ 

 

רופאים מומחים מובילים מכל הארץ הגיעו אלינו היום למרפאה, ללמוד על השימוש בטכנולוגייה, הפותרת את בעיית פצעי לחץ בכף הרגל. 

 

 

8. ספקו פיתרון לבעיה

 

דוגמא לפוסט המיועד לדף פייסבוק העוסק בכושר גופני

 

הינה 3 טריקים שגבירו את המוטיבציה שלכם להתחיל בפעילות גופנית:

1. הכינו מסלול ..... 

 

9. ערכו סקר

סקר מהווה דרך וירלית להפעיל את האוהדים סביב המותג או המרפאה שלכם. 

 

דוגמא לסקר המיועד לדף הפייסבוק העוסק באורטופדיה

 

מתי אתם סובלים מכאבי גב? 

א. כל היום. 

ב. כשאני קם מהמיטה.  

ג. אחרי פעילות גופנית. 

ד. לקראת הערב. 

ה. אין לי כאבי גב. 

 

שימו לב: הסקר עשוי להניב לכם לידים (פרטי מתעניינים) איכותיים, ויספק לגם גם

נתונים שאפשר לייצר מהם פוסטים נוספים. 

 

 

טיפ: השתמשו בגוגל דרייב ליצירת סקרים בפשטות ובחינם. 

 

 

10. העלו תמונה עם כיתוב או משפט השראה

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב