דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפש ליצור רווח מהיר מהנכס שלך?! 

מאת    [ 30/07/2014 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2110 פעמים ]

בני אדם רבים שמחזיקים בנכסים בתל אביב שמעו לאחרונה על עקרונות תוכנית הרבעים החדשה שעיריית תל אביב הוציאה. תוכנית העקרונות החדשה קובעת אילו אזורים יוכלו להשביח את בניין המגורים שלהם, ובאיזה אופן. האינטרס של העירייה ברור – במקום בניינים ישנים ומתפוררים יקומו להם בניינים חדשים. פני העיר ישתנו מקצה לקצה, רמת החיים תעלה – וכמובן דירות חדשות יוכלו להתווסף. האינטרס של מחזיקי הנכסים בבניין גם ברור – במקום דירות משנות החמישים והשישים בעלי הדירות יוכלו לקבל נכס משודרג מקצה לקצה – בניין חדש, דירות גדולות ומרווחות בבנין חדש, מוגנות מפני רעידות אדמה וכדומה. אם כך, כל מה שנותר לבין הוא – כיצד מבצעים פרויקט פינוי בינוי על גבי בניין המגורים בו אתם מחזיקים נכס ואיך הופכים את הביצה הזאת לזהב.

השלבים לביצוע פרויקט פינוי בינוי בתל אביב:


    • שלב ראשון – גיבוש וועד הדיירים: השלב הראשון שיש לבצע בעת מחשבה על כניסה לפרויקט פינוי בינוי הוא החלטה עקרונית אצל וועד הדיירים. החוקים של עיריית תל אביב קובעים כי על מנת לבצע פרויקט הנדסי זה יש להחזיק ברוב של לפחות שמונים אחוז ממחזיקי הנכסים בבניין. ללא רוב זה, הסיכוי להוצאת תוכנית פינוי בינוי על גבי בניין המגורים שלכם נמוכה ואף חסרת סיכוי. לכן – גבשו צוות של דיירים שמאוד מעוניין לדחוף את הנושא הנ"ל קדימה.

    • שלב שני – פניה ליזמים מהתחום: על מנת לדעת האם בניין המגורים שלכם עומד בתקנות החדשות לביצוע פרויקט פינוי בינוי בתל אביב על גבי בניין המגורים שלכם יש לפנות ליזמים מהתחום על מנת שיתחילו גיבוש זהו כניסה לתהליך. הם מצידם יבדקו האם הבניין שלכם עומד בתקנות ואם כן מה ניתן לבצע. חשוב להדגיש – החל משלב זה ולאורך כל הדרך, כל ההוצאות אשר מתלוות לפרויקט פינוי בינוי תל אביב חלות על היזם ואך ורק עליו. שום הוצאה לא חלה על הדיירים.

    • שלב שלישי – השגת הרוב הדרוש: לאחר החלטה על היזם שבחרתם שאיתו אתם הולכים לבצע את פרויקט פינוי בינוי בתל אביב אתם תתחילו יחד איתו להחתים את מחזיקי הנכסים בבניין על גבי אופי ביצוע הפרויקט. ההחתמות הם ראשוניות ונועדו לראות האם יש את הרוב הדרוש לפרויקט.

    • שלב רביעי – הכנת תוכניות מפורטות: לאחר החתמות הדיירים, היזם יחל יחד עם מחזיקי הנכסים בבניין לתכנן את הבניין החדש שיוקם. למעשה, הבניין הישן הולך להרס לחלוטין, היזם יפנה את השטח ואז יבנה בניין חדש. התהליך הנ"ל בפרויקט מסוג פינוי בינוי תל אביב מצריך כמובן את הדיירים לעזוב את דירתם הישנה היות והיא נהרסת יחד עם כל הבניין. היזם יממן מכיסו שכר דירה חלופי לכל דייר ודייר למשך כל תקופת הפרויקט – עד לכניסתם לדירה החדשה.

    • שלב חמישי – תחילתה פרויקט: פרויקט מסוג פינוי בינוי תל אביב בדרך כלל מצריך שני שלבים עיקריים עד למימוש החזון. הראשון הוא הגשת התוכניות לרשויות וקבלת אישורים, השני הוא ביצוע הפרויקט בפועל. משך זמן השלבים הוא בדרך כלל חצי שנה ושנה וחצי בהתאמה.

    • שלב שישי – בניין חדש: לאחר כשנתיים בממוצע מרגע בו היזם החל להגיש את התוכניות לעירייה, הדיירים זוכים לבניין חדש, לדירות מפוארות וגדולות יותר, מחוזקות לרעידות אדמה, ועם שכנים חדשים מלמעלה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב