דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לצאת ממצבי תקיעות בחיים בעזרת טיפול במוח אחד 

מאת    [ 28/07/2014 ]

מילים במאמר: 688   [ נצפה 1869 פעמים ]

(המאמר כתוב בשפה נשית והוא מיועד לשני המינים )

מכירה את ההרגשה שאת אומרת לעצמך איך זה יכול להיות שחברה טובה שלי שלא נראית מי יודע מה ולא חכמה במיוחד תפסה לה אחלה בן זוג ואני , מוצלחת לכל הדעות, נראית טוב ועדיין לבד?

מכירה את ההרגשה ששום דבר לא הולך בחיים ? החיים משעממים, עליות וירידות במצבי הרוח, יותר ימים דיכאוניים מאשר ימים שמחים ואז אפילו את מתרצת לעצמך שהאושר הוא מספר רגעים קטנים שעושים את החיים (איזה שטויות!!!)

מכירה את ההרגשה שהצרות נוחתות עלייך בבת אחת, את מאבדת סבלנות ומאבדת חברויות, נמאס לך ממקום העבודה ואין לך את הכוחות או הביטחון לחפש מקום עבודה אחר ? בטוח שאחת מבין הקוראות מכירה את ההרגשה .אגב, גם אני הרגשתי חלק מתחושות אלו עד שהחלטתי לנהל את חיי כאילו היתי המנכ"ל והבעלים של אימפריה ולא לתת למחשבות לנהל אותי.

כשאת מרגישה את התחושות האלו או חלק מהן את יודעת להגיד את המשפט "אני מרגישה תקועה" וההגדרה ממש משקפת את מה שאת חשה. תקיעות  חוסר זרימה, שום תנועה לא קורית ולכן גם שום התחדשות לא מגיעה. כשמשהו תקוע אין לו יכולת לזוז והוא תוקע עוד ועוד מרכזי אנרגיה. ברגע שאת מרגישה תקועה בגלל שאין לך תקופה בן זוג ואת לא מבינה אפילו למה . ה"תקיעות" הזו תיגרור אחריה מצבי רוח , מיגרנות, סימפטומים של כאבים פיזיים ויאוש.

טוב, אני יודעת שבכמה משפטי פתיחה לא חידשתי כמעט כלום :-) ובכל זאת מה עושים כד לצאת מהמצב הזה?

קודם כל חשוב לנו להבין אותו, את המצב  ולהגיד בכנות :כן, אני נמצאת במקום הזה ואני רוצה לעשות שינוי. אני רוצה לנהל את חיי ושרגעי האושר יהיו אינסופיים ולא מספר רגעים .אני לא אסתפק במספר רגעי אושר אני בוחרת להיות במקום מאושר מלא שמחה, בריאות ומוקפת באהבה.

אנחנו יוצרים את מי שאנחנו ומי שנמצא סביבנו, אנחנו אלה שיוצרים את המציאות שבה אנו חיים לטוב ולרע. אם תחליטי לבחור לך מציאות שמבוססת על ויתור, חמלה, חוסר שיפוט ואהבה זו הסביבה וזו האנרגניה שתזין אותך. אם תבחרי בביקורת, שיפוטיות, אנכיות ועוד תכונות  שליליות זה התדר שיאפוף אותך ותחיי בו כמו בבועה ותספגי כל הזמן סביבך קיטורים ביקורות ואנשים מן הסוג שיצרת לך.

כולנו מכירות את המשפט "דומה מושך דומה" משפט נכון! חכם! ואני תמיד נצמדת איליו.

אני אישית בוחרת תמיד להיות במקומות שאני חשה שהאנרגיה נכונה לי ומסוכרנת עם האנרגיה שלי , זה חוסך קונפליקטים וההרגשה תמיד נוחה. אין לי בעיה לוותר על יחסים עם אנשים כשאני חשה שהאנרגיה שלהם לא נעימה לי. הדבר החשוב ביותר שלמדתי הוא לעשות את הטוב ביותר עבורי. ברגע שאני טובה לעצמי אני טובה לסביבה שלי . זהו כלל ברזל שאני מאמצת אותו.

אנשים נרתעים לאבד חברויות ונאחזים בכוח בחברות שלעיתים כבר לא מתאימה רק מהפחד מה יהיה בלעדיה אני מכירה אותה מגיל גן או בית ספר. האמת - שום דבר לא יקרה ואפילו יכולים לקרות דברים טובים. יש לנו תקופות בחיים שאנו צריכים אנשים מסויימים ללכת לצידם , ללמוד מהם ולאחר מכן לשחרר אותם באהבה. רק שבמציאות קורה דבר אחר- בדרך כלל פרידה מתבצעת על רקע של חילוקי דיעות, מריבות, רכילויות ונשאר טעם לא טוב בפה. אם נבין שהגיע רגע הפרידה וניפרד באהבה ייתכן ובעוד מספר שנים הדרכים שלנו יצטלבו שוב. אבל איך ניפרד  אנחנו חייבים סיבה ובדרך כלל הסיבות הן מריבות או סיכסוכים לא נעימים.

יש משפט שהמורה שלי ליוגה שאקטי כתבה בבלוג שלה "אם אהבת פעם מישהו לא יתכן שלא תאהב אותו יותר" ברגע שמישהו יקר לנו ואנו אוהבים אותו אפילו לתקופה מסויימת אי אפשר להפסיק לאהוב אותו רק כי אנו לא בקשר איתו. אהבה זו אנרגיה, אנרגיה רק הולכת ומתעצמת. אפשר לפתח את האנרגיה הזו ולחוש כל הזמן אהבה שמביאה בסופו של דבר את השמחה. שמחה אינסופית ,לא לרגעים קטנים אלא לקום בבוקר מאושר כי את מלאה באהבה.

מגיל צעיר אנחנו לומדים להגדיר את עצמנו ואת מי שנרצה כבן הזוג שלנו ואנחנו ממש חורטים בדיסקט שלנו את הנתונים .מראה, צבע שיער, עיניים, גובה ,פחות עסוקים בתכונות ויותר במראה החיצוני כי ככה הגדרנו את הקובץ שבראש.

בטיפול במוח אחד אפשר לנטרל ולנקות את הדיסק שנצרב להבין שהכל תוכנת מראש .בעזרת תרגילי מוחד אחד, הבנה וגמישות להתחיל לשנות ולהשתנות.

הטיפול במוח אחד הוא טיפול מדהים, הוא עוד נידבך בדרך להבנה למה אני תקועה בחיי ולהתחיל עם השינוי.

מאחלת לכל אחד ואחת מאיתנו בחירה במציאות מלאה באהבה בשמחה ובשינויים.

 

ליאת הראל

מאמנת לבריאות גופ-נפש מורה ותלמידה

 

 

מטפלת ומאמנת לבריאות גופ-נפש


www.metaplim.co.il/liath




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב