עסק טוב כולל מענה אנושי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עסק טוב כולל מענה אנושי 

מאת    [ 27/07/2014 ]
מילים במאמר: 366   [ נצפה 1543 פעמים ]

 
 

העולם המודרני כבר אינו מתוחם בגבולות לאומיות, אלא מדובר בפעילות גלובאלית רציפה שבה עסקים פותחים סניפים במדינות אחרות ובעצם יוצרים קשרים ענפים המבוססים על פעילות עסקית רחבה. לאור מצב זה, קיים צורך תמידי לשמור על קשר מלא עם כל מי שצריך ורוצה, דורש ונדרש. כיום אחד הפתרונות הטובים ביותר שעומדים לטובת הצורך המדובר הוא מענה אנושי באמצעות טלפוניה. האפשרות להעביר את העסק מעבר לים, או לנהל אותו בצידו השני של הגלובוס מעמידה בפני המנהלים והבעלים את החשיבות של הקשרים המדוברים ולשם כך, ניתן להעמיד לרשות הכלל את המענה הטלפוני האנושי המקצועי ביותר.

יממה מלאה ושבוע שלם

מדינות העולם השונות עובדות על פי שעונים שונים ולא תמיד שעות הבוקר אצלנו הן שעות הבוקר באוסטרליה או ארצות הברית. לכן, צריך לדעת כי שירות של מענה אנושי טלפוני הוא צורך שיש לספק אותו 24 שעות ביממה 7 ימים בכל שבוע. ניהול שיחות טלפוניות עם חברות וארגונים מעבר לים הם חלק בלתי נפרד מעולם העסקים ומי שבאמת ובתמים מבקש לעסק שלו את מלוא היכולת ומימוש מלוא הפוטנציאל, חייבים לספק קשר חיצוני מלא ומקצועי. דרושה כאן לא רק זמינות, אלא גם יכולת לנהל שיחות בשפות המקור ובשפות המדינות השונות אליהן פונה העסק.

מניעת החשש לאבד שיחה

כאמור, זמינות היא אחד הבסיסים המהותיים ביותר ואף מנהל עסקי לא היה רוצה לאבד לקוחות או שותפים עסקיים משום שלא יכול היה לענות באותו הרגע כדי לקבוע פגישה או כדי לענות על שאלה. בנוסף, כדי שנציג שירות מקצועי יוכל לענות לטלפון ונהל שיחה בשפה הנדרשת, כאן המקום להוסיף את הצורך לגייס נציגי שירות בעלי יכולת לדבר בשפות זרות, כדי שלעסק תהיה את האפשרות להמשיך ולפעול בתוך הכפר הגלובאלי, בעולם העסקי שבו אין גבולות פיזיים.

מה מנהל יכול להרוויח?

הרווח הניהולי, העסקי והתפעולי הוא עצום ולהלן מספר דוגמאות:


    • פעילותו של עסק יכולה להתרכז במקום אחד באופן פיזי, אולם באמצעות הנציגים הטלפוניים האנושיים, אפשר לגייס לקוחות זרים במדינות שונות.
    • פעילות של שותפות בעולם העסקים מבוססת על קשרים מלאים, בין אם מדובר על מיילים ובין אם מדובר על שיחות טלפון וקביעת פגישות.
    • הוצאה כספית על מוקד אנושי של נציגות טלפונית היא קטנה באופן משמעותי מפתיחת סניף פיזי במדינה מסוימת וניתן תמיד להשוות את ההוצאות.

חברת דרונט הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב