דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פיקוח בניה - עבודה למקצוענים בלבד 

מאת    [ 27/07/2014 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 1227 פעמים ]

לנסות ולבצע משהו על הצד הטוב ביותר כאשר אתה בעל חוסר ניסיון בתחום הוא לא רעיון חכם, ואף רעיון טיפש. לנסות לאפות עוגה מצוינת וטעימה ללא ידע באפייה או לנסות לבנות ארון מעץ ללא הכלים והניסיון של בניה הם מעשים שיתנו תוצאות לא טובות. אותו דבר זה עם פיקוח בניה במרכז, בצפון ובשאר הארץ. קיימים מקרים רבים של אנשים חסרי ניסיון שביצעו רכישה של דירה או בית אשר קיבלו את הרושם המוטעה שזה פשוט בזבוז של כסף לשכור מפקח בניה במרכז או איפה שהם רכשו בית או דירה בכדי שיבצע פיקוח בניה על הנכס שהם רוצים לרכוש. אולי אותם אנשים חשבו שבעזרת מידע שקיים באינטרנט ובספרי עזר הם יכולים לבצע פיקוח בניה מקיף, אך מאוד מהר הם הבינו את טעותם ופנו למפקח בניה.

מקצוע מפקח בניה הוא מקצוע הדורש ידע מקצועי רב ובכדי להיות מפקח בניה טוב יש לאסוף ניסיון רב שנים. הערכת נכס או איתור תקלות מבניות בנכס הוא לא דבר של מה בכך. צריך ניסיון רב ועין מקצועית טובה. זהו לא עבודה שכל אחד יכול לעשות. ולכן אנשים שאין להם ידע וניסיון בפיקוח בניה לא יצליחו לבצע זאת ומגדילים את הסיכויים שלהם לרכוש בטעות נכס לא תקין. בעת תהליך רכישה של בית או דירה חובה לבצע פיקוח בניה מקיף שיעשה ביסודיות. פיקוח בניה על בית או דירה, בין אם היא דירה או בית חדשים או בין אם הם דירה או בית ישנים, יכול לחסוך לכם אלפי שקלים בעתיד על ידי גילוי ליקויים ותקלות בהווה, לפי הרכישה.

אז מה בעצם עושה מפקח בניה?

מפקח בניה עובר על כל חלק בבית או בדירה שאותה מעוניינים לרכוש, מאזור המרתף, אם יש בבית פרטי, ועד לחלקי הנכס הקטנים ביותר כגון מערכות ביוב. חשוב להעסיק מפקח בניה לבדיקת הנכס, וזאת על מנת לוודא שאתה מקבל את התמורה לעסקה. אתה לא רוצה לשלם יותר כסף על דירה או בית בעלי ליקויים. חשבו על זה, אדם שאין לו את הניסיון כמפקח בניה יכול להבחין בקטע קטן של רצפה נרקבת במטבח? האם הוא יכול להבחין במשקע של בית בקרקע? מפקח בניה לא יכול לפספס דברים כאלו כי יש לו את הניסיון לזהות מידית את הדברים הללו. בעיה מינורית כמו צינור פנימי דולף יכולה במהירות להפוך לבעיה גדולה יותר היא לא תטופל באופן מידי. התקנת אסלה חדשה מצריכה התקנה של צינור אוורור כדי למנוע כניסה של גזי ביוב מסריחים מלהיכנס לבית או לדירה. האם לכם יש את הידע לדעת האם הקבלן שבנה את הבית התקין כזאת מערכת. התשובה היא לא, אבל למפקח בניה יש את הידע לבדוק זאת.  שכירת מפקח בניה היא תמיד ההימור הטוב ביותר מכיוון שיש באמתחתם את הניסיון ואת הציוד המיוחד בכדי לבדוק בצורה מקיפה את כלל הבית. אז אל תהיו פראיירים והשתמשו בבקשה לביצוע פיקוח בניה פרטית במפקחי בניה מקצועיים.

יוחאי שוורץ
הכותב הנו מפקח בניה במרכז, מומחה בשירותי פיקוח בניה פרטית ומוסדית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב