דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום שלילי 

מאת    [ 26/07/2014 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2087 פעמים ]

על-מנת להבין האם הפרסום שלך הוא מועיל או מזיק תחילה יש להבין איפה נמצא העסק/ המוצר שלך. קיים הבדל משמעותי בבחירת כלים פרסומיים בין עסק/ מוצר בתחילת מחזור חייו לבין עסק/ מוצר הנמצאים במרכז מחזור חייו. לדוגמא עסק/ מוצר מתחיל לעולם לא יוכל להזכיר בפרסום שלו את ההבדל בינו לבין המתחרה המוביל מכיוון שהוא יגרום לפרסום למתחרה ולאו דווקא לעצמו.

משרד פרסום רציני תמיד יחל את הליך בניית הקמפיין הפרסומי בהבנת העסק/ המוצר והיכן נמצא במחזור חייו. כאשר אנו מתחילים לבנות קמפיין פרסומי אנו חייבים להבין את העסק ואת המתחרים שלו. בשלב הבא אנו נגדיר מה למעשה אנו מציעים ללקוח וכיצד ניתן להציג זאת ללקוח בצורה שהכי תמשוך אותו. שלבים אלו הם אבני היסוד של הקמפיין הפרסומי ולכן אנו משתדלים להשקיע בהם המון זמן. 

רק לאחר הבנת המוצר והלקוחות אליו הוא פונה, אפשר לבנות קמפיין שבאמת יביא לנו לקוחות ולא יפגע בנו. בעלי עסקים שמוציאים תקציבים על פרסום כזה או אחר ללא ליווי מקצועי גורמים לעצמם נזק לתדמית ולפעמים גם למכירות. ישנם מקרים רבים בו אנו בוחנים מודעות עיתון כאלו ואחרות שנעשו ע?י גורמים לא מקצועיים בתחום הפרסום ושיווק ומגלים כי מודעות אלו אינן מסוגלות להביא לקוחות ולפעמים אפילו מרחיקות לקוחות. לדוגמא חברת מטבחים גדולה שעשתה המון פרוייקים מפוארים ברחבי הארץ, הוציא פרסום לעיתוני סוף השבוע בה הופיעה תמונה של הדמיית מטבח חובבנית. ככה?נ המניעים לבחירת התמונה היו לחץ זמן לסגירת העיתון שלא הותיר זמן לביצוע של תמונות איכותיות של אחד מהפרוייקטים של החברה. בפועל נגרם נזק תדמיתי רב לחברה, מכיוון שכל מי שראה את הפרסום ולא הכיר את החברה למד מכך שמדובר בחברה בתחילת דרכה שאין לה כלכך נסיון בתחום. ללא ספק הושקע במקרה זה כסף רב אשר גרם לנזקים חמורים לחברה.

אז איך להישמר מפרסום שלילי?

תחילה חשוב לזכור שפרסום ושיווק זה מקצוע ולכן אף פעם אל תתנו לגרפיקאית של עיתון כזה או אחר לקבוע איך יראה הפרסום שלכם. שנית אל תיהיו פזיזים ואל תמהרו לצאת לפרסום בגלל שהעיתון נתקע עם כמה עמודים ריקים ומוכן למכור לכם אותם במחיר זול. לא תמיד זה יועיל לכם, לפעמים זה אף יזיק. דבר שלשלי ואחרון חשוב שלכל עסק יהיה ליווי מקצועי של איש שמבין בפרסום ויליווה את החברה לאורך תהליך כזה או אחר.

 

דורון א.ד. פרסום שיווק ומדיה  משרד פרסום בירושלים, משרד פרסום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב