דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ופרסום באינטרנט - מדוע זה מומלץ? 

מאת    [ 22/07/2014 ]

מילים במאמר: 534   [ נצפה 1760 פעמים ]

 אם יש ברשותך אתר לעסק שלך או לחילופין אתה מעוניין ליצור לעצמך אחד, הרי שאתה בוודאי מתעניין בכל תחום שיווק ופרסום באינטרנט. אחת מהשאלות המרכזיות העולות לאנשים רבים היא איזו שיטות שיווק/פרסום לבחור ברשת האינטרנט?

חשוב להבהיר שמכיוון שיש מספר של שיטות שיווק ופרסום באינטרנט (ובביטוי נוסף ומוכר – קידום אתרים) הרי שכל אחת מהן, באופן טבעי, לא תתאים לכל סוגי העסקים באופן גורף. כל שיטה יכולה להתאים יותר לעסק מסוים מאשר לאחר וכן הלאה. אנו נפרוש את סוגי השיטות ונאפשר לכם, כבעלי עסקים, להחליט לבד איזו שיטה נראית לכם כיעילה ביותר.

שיווק ופרסום ברשת האינטרנט

אופציות פרסום באינטרנט:

  • קידום אתרים ממומן – קידום אתרים ממומן מציע לבעלי עסקים אופציה נהדרת שאומרת את הדבר הבא: תבחר מילת מפתח בעלת היקף חיפושים מסוים (כמובן, ככול שהיקף החיפושים נרחב יותר, כך התשלום עבור מילה זו יהיה גבוה יותר), תקבע תקציב יומי וברגע שתסיים להקליד מודעה אטרקטיבית ושיווקית, המודעה תעלה אל "אוויר הרשת". כמו כן, חשוב לציין שבמידה ואינך מכיר את השיטה הנ"ל – ברגע שהמודעה תגיע אל המכסה היומית שלה, זו תרד מהאוויר והגולשים השונים לא יחשפו אליה יותר.
    החישוב עובד באופן הבא: מילת מפתח, למשל, שעולה 5 ש"ח לצד מכסה יומית העומדת על 20 ש"ח, תאפשר לך ליהנות מכניסה של 4 גולשים וכן הלאה. שיטה זו נהדרת לכל הדעות אך אינה מתאימה לאורך זמן ואינה מצליחה לקדם את אתר העסק במנוע החיפוש באופן האופטימאלי ביותר. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על קידום עסקים קטנים אשר זקוקים לחשיפה הרבה יותר מעסקים גדולים ופופולאריים.
  • שיווק ברשתות חברתיות – אפשרות נוספת הנחשבת כיעילה מאוד ובעיקר נחשבת כהכרחית כאשר רוצים לבצע "שימור לקוחות" היא שיטת שיווק ברשתות חברתיות. ניתן למצוא מגוון של רשתות חברתיות החל מטוויטר גוגל פלוס וכלה בפייסבוק, אינסטגרם וכדומה. שיטה זו מאפשרת יותר לשמר קשר עם לקוחות קיימים (כמובן שניתן לגייס לקוחות חדשים אך בפועל הדבר פחות עובד ומאפשר יותר לשמור על לקוחות קיימים). שמירת הקשר עם לקוחות קיימים מאפשרת להם להביע דעה על החברה, להיחשף למבצעים ומחירים אטרקטיביים, לדעת במידה והעסק עובר למקום חדש, שעות פתיחה וסגירה המשתנים ועוד פרטים חשובים לצד תגובותיהם להעלאת סטטוסים וסרטונים של העסק המאפשרים לשמר שיחה רציפה עם הלקוח ולשמוע את דעותיו.
  • קידום אתרים אורגני – קידום אתרים באופן אורגני נחשב, על ידי מקדמים רבים וכן גם על ידי בעלי עסקים רבים כאופציה הטובה ביותר של שיווק ופרסום באינטרנט ומדוע? ובכן, שיטה זו מוכיחה את עצמה לאורך זמן ככדאית, יעילה ובעיקר נוחה מבחינת העלות שלה.
    שיטה זו מאפשרת חשיפה מקסימאלית של אתר העסק שאינה תלויה בתקציב יומי אלא רק בעבודה טובה של חברת הקידום המבצעת אותה. על ידי בחירת אסטרטגיית קידום ברמה גבוהה בעל האתר יוכל ליהנות מחשיפה במגוון נרחב של מילות חיפוש בעלות היקפי חיפוש שונים וכמובן גם משיפור משמעותי, במידת הצורך, של מראה דפי הנחיתה.
    חשוב לזכור שקידום אתרים אורגני מתקשר באופן ישיר לפן הטכני והפן העיצובי של האתר ולכן, במידת הצורך, יש לשפר ולשנות אותם בכדי שהקידום האורגני יהיה יעיל. חשוב לציין שקידום אורגני הוא הליך איטי (שאמור להיות איטי אחרת יהיה מדובר על קידום אתרים שחור, דבר מסוכן לכל הדעות) ולכן יש לשמור על אורח רוח ולהיות סובלניים.

כמובן שאלו הן רק חלק מהשיטות של פרסום ושיווק ברשת האינטרנט אך מדובר על המרכזיות והפופולאריות שבהן.

UpperSite - חברת קידום ובניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב