דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז מה זה ניהול מוניטין שלילי באינטרנט? 

מאת    [ 20/07/2014 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 20549 פעמים ]

 

שלום לכולם, היום אנחנו נדבר על כמה דברים, אבל הראשון בהם הוא מה זה בעצם ניהול מוניטין שלילי? כלומר, איך נגיע למצב שבו אנחנו יכולים להתחיל לבנות לעצמנו מוניטין חיובי חדש במקום מוניטין שלילי שאולי קיים וקשור לשם שלנו היום.

מה זה אומר בפועל?

בפועל ה אומר כמה דברים מאוד פשוטים, אם אתם פותחים גוגל ומקישים את השם שלכם, מה יוצא בתוצאות החיפוש? אם יוצא תוצאות שליליות, אתם בטח מבינים שהדבר הזה יכול להביא להרס המוניטין שלכם ברשת, שזה בעצם המוניטין שלכם בככל.

בואו נתחיל מדוגמה: נניח שקוראים לי אורי אדלסבורג, מה שאני עושה לפתוח את דף הבית של גוגל, מקיש את השם שלי, ואחרי זה לוחץ חיפוש. ברגע שאנחנו רואים את הדף הראשון של תוצאות החיפש, אני בוחן את התוצאות כדי לבדוק מה בעצם כתוב עלי.?

אם כל התוצאות הקשורות אלי, הן חיוביות, אז המצב שלי טוב מאוד ואני יכול להיות רגוע מאוד. לעומת זאת אם אני רואה תוצאות שליליות, אז המצב לא טוב בעליל, ואני צריך להתחיל לעשות מאמצים אמיתיים כדי לשפר את התדמית שלי, או שאני עלול להיות בבעיות אמיתיות ולהפסיד את הלקוחות שלי, העסק שלי וכל דבר אחר שאני מעריך מאוד.

איך מתמודדים עם הבעיה?

למעשה הבעיה הזו היא הרבה יותר מורכבת ממה שחושבים, ברגע שאתה סובל מתדמית שלילית ברשת, ניתן לספוג הרבה מאוד נזקים, כלומר, הלקוחות נבהלים כאשר הם רואים כתבות שליליות ברשת האינטרנט, הרי הם מניחים אוטומטית שהכתבות השליליות הן נכונות, אז אין טעם לקחת סיכונים ולעבוד עם אדם שהוא עם תדמית בעייתית באינטרנט.

הנה השלבים:

הדבר הראשון שעושים זה להתחיל להכין מאגר של כתבות חיוביות שהמטרה שלהן היא להבטיח שיהיה חלופה לכתבות השליליות אודותיכם, במילים אחרות, אם נכין הרבה מאוד כתבות חיוביות, נוכל בהמשך להתחיל לקדם את הכתבות האלו כדי לדחוף אותן למעלה בגוגל ולהביא את הכתבות החיוביות לעיני הצופים, כדי שהם יוכלו לראות את אלו ולא את השליליות. אז הדבר הראשון שאנחנו רוצים להכין זה מאגר של כתבות חדשות אודות הפעילות שלכם, תהיה אשר תהיה.

חשוב להדגיש הפעילות לא חייבת להיות אמיתית, הרי לא כל האנשים שסובלים ממוניטין שלילי הם בעלי עסקים, גם שכירים נוטים לסבול מהבעיה, כך שתמיד ניתן להכין את הכתבות על פעילות דמיונית שניתן לכתוב עליה באינטרנט, במטרה להכין תדמית חיובית חדשה באינטרנט.

בשלב הבא הוא להתחיל לקדם את הכתבות החיוביות באינטרנט, זה אומר להתחיל לבנות קישורים מתוך מאמרים ואתרים אחרים לתוך הכתבות החיוביות שאנחנו כבר פירסמנו אודות הפעילות שלכם ברשת. בדרך כלל התהליך מתחיל לעבוד אחרי משהו כמו שלושה חודשים, שזה הרבה זמן ודורש הרבה סבלנות, אבל זה יוצר ניקויון מדהים באינטרנט, ומעיף את התוצאות השליליות לעמודים אחוריים בגוגל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב