אז מה זה ניהול מוניטין שלילי באינטרנט?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אז מה זה ניהול מוניטין שלילי באינטרנט? 

מאת    [ 20/07/2014 ]
מילים במאמר: 428   [ נצפה 18221 פעמים ]

 
 

 

שלום לכולם, היום אנחנו נדבר על כמה דברים, אבל הראשון בהם הוא מה זה בעצם ניהול מוניטין שלילי? כלומר, איך נגיע למצב שבו אנחנו יכולים להתחיל לבנות לעצמנו מוניטין חיובי חדש במקום מוניטין שלילי שאולי קיים וקשור לשם שלנו היום.

מה זה אומר בפועל?

בפועל ה אומר כמה דברים מאוד פשוטים, אם אתם פותחים גוגל ומקישים את השם שלכם, מה יוצא בתוצאות החיפוש? אם יוצא תוצאות שליליות, אתם בטח מבינים שהדבר הזה יכול להביא להרס המוניטין שלכם ברשת, שזה בעצם המוניטין שלכם בככל.

בואו נתחיל מדוגמה: נניח שקוראים לי אורי אדלסבורג, מה שאני עושה לפתוח את דף הבית של גוגל, מקיש את השם שלי, ואחרי זה לוחץ חיפוש. ברגע שאנחנו רואים את הדף הראשון של תוצאות החיפש, אני בוחן את התוצאות כדי לבדוק מה בעצם כתוב עלי.?

אם כל התוצאות הקשורות אלי, הן חיוביות, אז המצב שלי טוב מאוד ואני יכול להיות רגוע מאוד. לעומת זאת אם אני רואה תוצאות שליליות, אז המצב לא טוב בעליל, ואני צריך להתחיל לעשות מאמצים אמיתיים כדי לשפר את התדמית שלי, או שאני עלול להיות בבעיות אמיתיות ולהפסיד את הלקוחות שלי, העסק שלי וכל דבר אחר שאני מעריך מאוד.

איך מתמודדים עם הבעיה?

למעשה הבעיה הזו היא הרבה יותר מורכבת ממה שחושבים, ברגע שאתה סובל מתדמית שלילית ברשת, ניתן לספוג הרבה מאוד נזקים, כלומר, הלקוחות נבהלים כאשר הם רואים כתבות שליליות ברשת האינטרנט, הרי הם מניחים אוטומטית שהכתבות השליליות הן נכונות, אז אין טעם לקחת סיכונים ולעבוד עם אדם שהוא עם תדמית בעייתית באינטרנט.

הנה השלבים:

הדבר הראשון שעושים זה להתחיל להכין מאגר של כתבות חיוביות שהמטרה שלהן היא להבטיח שיהיה חלופה לכתבות השליליות אודותיכם, במילים אחרות, אם נכין הרבה מאוד כתבות חיוביות, נוכל בהמשך להתחיל לקדם את הכתבות האלו כדי לדחוף אותן למעלה בגוגל ולהביא את הכתבות החיוביות לעיני הצופים, כדי שהם יוכלו לראות את אלו ולא את השליליות. אז הדבר הראשון שאנחנו רוצים להכין זה מאגר של כתבות חדשות אודות הפעילות שלכם, תהיה אשר תהיה.

חשוב להדגיש הפעילות לא חייבת להיות אמיתית, הרי לא כל האנשים שסובלים ממוניטין שלילי הם בעלי עסקים, גם שכירים נוטים לסבול מהבעיה, כך שתמיד ניתן להכין את הכתבות על פעילות דמיונית שניתן לכתוב עליה באינטרנט, במטרה להכין תדמית חיובית חדשה באינטרנט.

בשלב הבא הוא להתחיל לקדם את הכתבות החיוביות באינטרנט, זה אומר להתחיל לבנות קישורים מתוך מאמרים ואתרים אחרים לתוך הכתבות החיוביות שאנחנו כבר פירסמנו אודות הפעילות שלכם ברשת. בדרך כלל התהליך מתחיל לעבוד אחרי משהו כמו שלושה חודשים, שזה הרבה זמן ודורש הרבה סבלנות, אבל זה יוצר ניקויון מדהים באינטרנט, ומעיף את התוצאות השליליות לעמודים אחוריים בגוגל. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב