דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי מותר לרחוץ כלב ?מתי לעשות מקלחת לכלב ? 

מאת    [ 20/07/2014 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3333 פעמים ]

תחזוקה שוטפת – מקלחות מפנקות לכלבים

מקלחות כלבים חשובות לא פחות מאופן האכלתם, מהטיולים שלהם, מהמשחקים שאנו מפנקים אותם בהם או מהשמיכה האהובה עליהם. מקלחת לכלבים שומת על ניקיון והיגיינה ומגנה מפני מחלות שונות. כמובן, מגע הפרווה נעים הרבה יותר כאשר הכלב מקולח ופרוותו קיבלה עיסוי באמצעות השמפו הכי מפנק. כלב רענן הוא כלב שמח, ולא משנה אם זה פודל או רוטווילר, פקינז או כל כלבון אחר!

אנחנו במולי חיות מחמד פוגשים מדי יום בעלי כלבים שמרגישים חסרי אונים מול הצורך בחפיפת הכלב. יש כלבים שפחות אוהבים מים, אחרים ממש מתנגדים למים, יש כאלה שיקפצו בשמחה לאמבטיה ואחרים פשוט אדישים (אם כי אין הרבה כאלה). כדי לעזור בתהליך הרחצה והחפיפה של מקלחת לכלבים ריכזנו עבורכם את הכללים החשובים ביותר בבחירת השמפו, טכניקת החפיפה המומלצת, אופן הרחצה ועוד.

בחירת השמפו

לכלבים שאוהבים קונים שמפו מקצועי ואיכותי המבטיח פרווה מבריקה ובעלת חוזק. ישנם סוגי שמפו רבים המעניקים לכלב שלכם מראה מלא חיים, כך שהקטן ייראה כאילו זה עתה יצא ממגזין דוגמנות לכלבונים. באותה מידה, תוכלו לבחור עבור כלבכם שמפו של מקלחת לכלבים נגד פשפשים מתוצרות שונות. בקשו המלצות מהווטרינר לפני רכישת השמפו על מנת להבטיח כי אכן תשיגו את המטרה.

טמפרטורת המים

בעת החפיפה חשוב ביותר לשמור על טמפרטורה נעימה ולא חמה מדי! פרוות יקירינו יוצרת מעטה חימום סביב גופם, דבר העלול לגרום לכוויה בהשפרצת מים חמים מדי. על טמפרטורת המים להיות נעימה ואפילו מעט קרירה.

אופן החפיפה

חפיפה בשמפו של מקלחת כלבים מתחילה תמיד באזור הצוואר. זאת משום שהפשפשים נוטים להתכנס באזורים אלו. את אזור הצוואר רצוי לשטוף כאשר שאר אזורי הגוף עוד יבשים ולאפשר לשמפו להיספג בגוף למשך חמש דקות לפחות. אם כבר חפפתם פעם אחת או יותר את כלבכם, סביר להניח שכבר נתקלתם בפרווה יבשה לאחר שימוש בשמפואים מסוימים. בעיה זו ניתן לפתור באמצעות קונדישיונר מקצועי לכלבים לאחר החפיפה.

התנהלות חכמה במקלחת

כן, כן, יש דר כזה. זרימת מים יכולה להפחיד כלבים. שימו לב שחשוב לשמור על תחושה כללית של רוגע וקור רוח – אלו יעזרו לעבור את המקלחת של כלביכם בצורה רגועה יותר. בכל מקלחת לכלבים יש לבצע בשלבים כפי המתואר מעלה ורצוי לא להחפז. בעלי כלבים רבים ממהרים בזמן המקלחת כדי להקל על כלביהם ו"לגמור עם זה מהר" אבל בעצם כך מקשים על כלבם יותר בגלל הלחץ. ככל שתישארו רגועים, כך כלביכם יהיו רגועים גם הם.

לאחר המקלחת

אחרי המקלחת חשוב שלא להשאיר את כלביכם ללא ייבוש! הבטן, כפות הרגליים והחזה הם האזורים שהכי חשוב לייבש על מנת למנוע הצטננות ודלקות שונות אצל יקירינו. כמו כן חשוב להימנע מטיולים ושיטוטים לאחר המקלחת, לפחות לשעות ספורות. 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד והשהייה במחיצתה תהווה עם כייף ואהבה ללמציאת פתרונות לבעיות שצצות ,,, כנסו לאתר למתן טיפים   http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה וכל זה מתוך אהבה במתן פתרונות ועצות חכנות מנסיוני  העשיר אשמח לתת לך  לשאלות וליעוץ ניתן להתקשר 03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב