דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים לעיצוב משרד קטן או משרד ביתי 

מאת    [ 17/07/2014 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 2029 פעמים ]

להבדיל ממשרדים בעלי חללים גדולים, בעיצוב משרד קטן או משרד בתכנון עיצוב משרד ביתי יש להתחשב בשטח החלל המצומצם, על מנת להפיק ממנו את המירב, הן מהבחינה הפונקציונאלית, והן מהבחינה העיצובית. כל זאת כדי ליצור חלל עבודה נוח, פרקטי מאד, ועם זאת מרהיב ביופיו, שובה לב, "מזמין" הן לעובדים במשרד הקטן, והן לאורחים והמבקרים המגיעים אליו.

מאמר זה סוקר ונותן טיפים מעשיים לעיצוב פנים משרדים קטנים, וזאת כדי ליצור משרדים מעוצבים, פרקטיים ומרהיבים, היוצרים איכות חיים גבוהה יותר לעובדים בהם.


    • היפטרו מהניירת – חשבו באמת למה אתם זקוקים בבואכם להחליט על הניירת והקלסרים שיהיו במשרדכם הקטן או הביתי. נסו להשתמש כמה שפחות בניירת, ואחסנו בארכיון ניירת שאינה רלוונטית לשימושכם היומיומי. כך תשיגו משרד קטן או ביתי שנראה מסודר, "נקי לעין" ולא עמוס מדי.
    • חשבו "אנכית" – בעיצוב משרד קטן יש צורך לנצל את החלל בצורה אופטימלית. יצירת מדפים לגובה הינו פתרון מצוין לחוסר השטח במשרד הקטן. עיצוב מודרני ומיוחד של המדפים אף יתרום לעיצוב הכללי היפה של חלל העבודה.
    • שמרו על גוונים בהירים- גוונים בהירים כלבן, אפור בהיר, שמנת תורמים לתחושת "קלילות" לחלל ואף לתחושה שהחלל גדול יותר. בנוסף, שמירה על גוונים בהירים בעיצוב תורמת לאווירה מודרנית ומינימליסטית שמאפיינים את העיצוב העכשווי.
    • שימו דגש על נושא התאורה – בחרו בסוג תאורה כזה שמצד אחד יהיה מאד פרקטי לחלל, ומצד שני יתמוך ו"יסייע" לעיצוב המשרד עצמו. גופי תאורה מודרניים (כגון תאורת LED) עשויים לתרום רבות לעיצוב פנים משרדים קטנים וביתיים.
    • העדיפו פרקט על אריחי רצפה או שטיחונים – שטיחונים במשרדים קטנים עלולים ליצור תחושת "עומס ומחנק" לחלל הקטן. לעומת זאת פרקט תורם הן לתחושה "ביתית" חמימה, והן עוזר אפילו להפחתת ה"הד" (ECO) בביצוע שיחות טלפון במשרד הקטן.
    • נצלו חללים לא שגרתיים – ניתן לנצל חללים לא שגרתיים בבית לשם יצירת משרד ביתי מעוצב. לדוגמא: ניתן להפוך נישה של חלל ארון בגדים או אפילו חדר כביסה (מבלי לוותר על מכונת הכביסה!) לחלל משרדי מעוצב, פרקטי ושובה לב.
    • חפשו קירות ארוכים – קיר ארוך הינו אידיאלי ליצירת משטח עבודה פרקטי, נוח ועיצובי. צרו  בחלל זה משטח עבודה עליון ארוך, לכל אורך הקיר, ומגירות המאפשרות אחסון נגיש.
    • נצלו את הטכנולוגיה המודרנית לסיוע בעיצוב משרדכם הקטן – למשל: בחרו במדפסת משולבת, וכך חסכו מקום יקר במשרד. בנוסף, בעידן האלחוטי של ימינו, אינכם צריכים את המדפסת ממש צמוד לשולחן העבודה שלכם. הצבת המדפסת במקום שבו היא אינה גורעת מעיצוב המשרד הקטן (ואפילו העמדתה בחדר סמוך)  הינה אפשרית כיום ועשויה לתרום לנוחות העבודה ולעיצוב נאה יותר של חלל המשרד הקטן.  כמו כן, בחרו בעכבר , מקלדת ומסך אלחוטיים וותרו על השימוש בכבלים מכוערים שגם תופשים מקום בחלל, וגם גורעים מעיצוב המשרד.
    • נסו לוותר על מחשב נייח – מחשב נייח תופס מקום רב, ואף גורע מהעיצוב. מעבר למחשב נייד הנו פתרון מצוין, כמובן: אם הדבר אפשרי.
    • ולבסוף, אל תשכחו  את "הפרטים הקטנים" – בעיצוב פנים משרדים קטנים או משרדים ביתיים חשוב ביותר לא לוותר על "הפרטים הקטנים" כמו: וילון לחלון, עציצים ואביזרי דקורציה אחרים. ה- Touch הסופי חשוב ביותר דווקא בעיצוב משרדים קטנים, והוא תורם לשמירת מראה רענן, נעים ושובה עין ולב. ניתן כמובן להעזר בחברה המתמחה בעיצוב וריהוט משרדים קטנים.

 

 

חברת "יש כיוון" – מומחים בתכנון, ייצור וביצוע פתרונות כוללים לחללים מגוונים "יש כיוון" - חברת אינטגרציה בתחום העיצוב והריהוט, המתמחה בתכנון וביצוע בפועל של עיצוב חללים קיימים לתחום המוסדי. ייחודה של החברה: ניסיונה רב שנים בתכנון וביצוע פרוייקטים לשוק המוסדי והמשרדים,  החל משלב החשיבה והתכנון, ועד "מסירת המפתח". התמחויות החברה: ü      ייעוץ, תכנון וביצוע בפועל לפרויקטים של עיצוב משרדים וריהוטם ü      ייעוץ, תכנון וביצוע בפועל של מועדוני נוער, מועדוניות, הוסטלים, פינות המתנה, חדרי מורים, גני ילדים, יחידות דיור מוגן וכן מבנים נוספים מגוונים בתחום המוסדי ü      עיצוב, תכנון, ביצוע  וחידוש ריהוט למסעדות, בתי-קפה, ברים ובתי-מלון מבין לקוחותינו: משרד הביטחון, צה"ל, עיריות, בתי-אבות, מוסדות, עמותות, מתנ"סים, בתי-מלון, צימרים, משרדי עו"ד, משרדים, בתי-קפה, מסעדות. אנו  לרשותכם לכל שאלה, וכן נשמח לתיאום פגישת היכרות ואפיון צרכים באתרכם! http://ykdesign.co.il/   href="mailto:medisens@netvision.net.ilmedisens@netvision.net.il">">medisens@netvision.net.il  שרית סהר, מ. שיווק: 050-7421382  




מאמרים חדשים מומלצים: 


מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב