דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Amazon Web Services משיקה את Amazon Zocalo 

מאת    [ 16/07/2014 ]

מילים במאמר: 724   [ נצפה 2098 פעמים ]

שירות אחסון ושיתוף ארגוני מאובטח ומנוהל במלואו, עוזר למשתמשים לבצע את עבודתם ביתר מהירות

 

Amazon Web Services (AWS), חברה של אמזון, הכריזה על  Amazon Zocalo – שירות אחסון ושיתוף ארגוני מאובטח ומנוהל במלואו עם בקרות מנהליות חזקות ויכולות משוב, המשפר יעילות עבודת המשתמשים.

עם Amazon Zocalo יכולים לקוחות לאחסן, לשתף, ולאסוף משוב על מסמכים, גליונות אלקטרוניים, מצגות, דפי Web, תמונות, קבצי PDF  או קבצי טקסט, מכל מכשיר לבחירתם.

כדי ללמוד על זוקלו, בקרו ב: http://aws.amazon.com/zocalo.

במהלך השנים האחרונות, מערכות מסמכים ארגוניים ועבודה שיתופית ניסו להיות דברים רבים מדי עבור משתמשים, וסיימו בכך שהפכו למורכבות ויקרות מדי עבור משתמשים וארגוני IT  כאחד. זה נכון במיוחד במה שמתייחס לאחסון מסמכים וקבצים, שיתופם ומשוב עליהם. כתוצאה, לארגונים נותרה  בחירה לא מוצלחת של שימוש באימייל לשיתוף מסמכים וקבצים (קל לשלוח, אך לא מאובטח ולא קל לשמור על ארגון וסדר) או לסבול מהסטטוס קוו, לעבוד עם מורכבות ועלות גבוהה, ולקוות שחלופות חדשות יהיו זמינות.

Amazon Zocalo מקל על משתמשים לשתף ולאסוף משוב דרך כלי מרכזי מאובטח, עם חוויה אחידה במכשיר לבחירתם. כולל מחשבים ניידים, iPad, Kindle Fire  וטאבלטים מבוססי אנדרואיד. Amazon Zocalo יכול להשתלב עם ספריות ארגוניות קיימות, ולספק למנהלנים חוקי שיתוף גמישים, רישומי בקרה, ושליטה על המיקום בו מאוחסנים נתונים. תמורת תשלום חודשי נמוך מספק Amazon Zocalo שירות מנוהל מלא, כך שלקוחות יכולים לספק בקלות יכולות אחסון ושיתוף מאובטחים של קבצים למשתמשיהם.

"לקוחות אמרו לנו כי נמאס להם מהעלות, המורכבות והביצועים של כלי ניהול מסמכים ושיתופיות ארגוניים קיימים מהדור הישן", אמר נוח אייזנר, מנהל כללי של Amazon Zocalo ב- AWS. "יותר ויותר התבקשנו לספק כלי אחסון ושיתוף ארגוני שהיה קל לשימוש, יאפשר למשתמשים לשתף פעולה בקלות עם אחרים, ויעמוד בדרישות אבטחה קפדניות של ארגוניהם. לשם כך נבנה Amazon Zocalo ".

 

 

Amazon Zocalo מספק את היתרונות הבאים למשתמשים:


    • שיתוף קל: Amazon Zocalo מאפשר למשתמשים לשתף עם אחרים מסמכים, גליונות אלקטרוניים, מצגות, דפי Web, קבצי PDF, או קבצי טקסט.
    • גישה מכל מכשיר: משתמשים יכולים לגשת לנתונים מאוחסנים ב- Amazon Zocalo, ולצפות ולהשאיר משוב בכל מקום, בכל זמן, מהמכשיר המועדף עליהם, כולל מחשבים ניידים, iPad, Kindle fire וטאבלטים מבוססי אנדרואיד. Amazon Zocalo יכול לסנכרן קבצים ברחבי מכשירים כדי להבטיח שקבצים יהיו זמינים בכל מקום, בכל זמן.
    • משוב פשוט: משתמשים יכולים לבקש ולנהל משוב מאחרים, ותורמי תוכן יכולים להדגיש כל מילה, משפט, פסקה, או אזור במסמך או בקובץ, ולהשאיר משוב מפורט. Amazon Zocalo גם מתריע לתורמים ולבעלי מסמכים על פעילויות סקירה והתקרבות לדדליין דרך אימייל.
    • רכזת (hub) קבצים מרכזית: Amazon Zocalo מספק למשתמשים מקום מרכזי עבור  מסמכים וקבצים בהם הם צופים, כמו גם אלה שהנם שלהם והם מבקשים משוב עליהם. עם כל הקבצים במקום אחד, צופים יכולים לגשת לכל המשוב הרלבנטי בצפיית Web יחידה, כשקריאה או תרומת מסמכים הנם פשוטים ומתבצעים במספר לחיצות.
    • זמין עם Amazon WorkSpaces: Amazon WorkSpaces – הדסקטופ הוירטואלי של AWS  בשירות הענן, משולב עם Amazon Zocalo. כל לקוחות Amazon WorkSpaces מקבלים את Amazon Zocalo חינם (עם עד 50 ג'יגה-בייט אחסון).

Amazon Zocalo מספק למנהלני מערכת את היתרונות הבאים:


    • אבטחה: כל הנתונים המאוחסנים ב- Amazon Zocalo הנם מוצפנים בהעברה ובמנוחה, ומנהלנים יכולים לקבוע מדיניות לשליטה על התנהגות שיתוף של משתמשים, לבחור את אזור AWS  בו יאוחסנו נתוני משתמשים, ולצפות ברישומי בקרה כדי לעקוב אחרי קבצים ופעולות משתשים.
    • אינטגרציה עם ספרייה ארגונית: Amazon Zocalo יכול להשתלב עם Active Directory פעיל של ארגון. המשמעות היא שמשתמשים יכולים להמשיך להשתמש בהרשאות הארגוניות הקיימות שלהם כדי לגשת ל- Amazon Zocalo.
    • עלות נמוכה: Amazon Zocalo מתומחר ב- 5 דולר למשתמש לחודש, כולל 200 ג'יגה-בייט של אחסון. ללקוחות Amazon WorkSpaces, Amazon Zocalo הנו חינם עד 50 ג'יגה-בייט של אחסון, ו- 2 דולר למשתמש לחודש עבור עד 200 ג'יגה בייט של אחסון. עם Amazon Zocalo אין כל חומרה לרכישה ותחזוקה ולא תוכנה להטמעה. מנהלנים פשוט מאפשרים את השירות עבור הארגון שלהם ומזמינים משתמשים.

 Broadridge הנו ספק מוביל של תקשורת-משקיעים ופתרונות מכווני-טכנולוגיה לבנקים, ברוקרים- דילרים, קרנות נאמנות  ותאגידים ברחבי העולם. "שיתוף מסמכים עסקיים הנו רכיב חשוב ביכולות עובדינו לבצע את עבודתם", אמר רוברט קרוגמן, סגן נשיא, אסטרטגיה דיגיטלית ב- Broadridge.

" Amazon Zocalo מקל על שיתוף מסמכים, ועושה גישה וצפייה לגמישות יותר, וקלות לביצוע. סוג זה של תפקודיות מרגש מאוד, מאפשר לעובדים, חברות ולקוחות – כמו גם משקיעים ויועצים – לשתף פעולה במהירות בתוך וברחבי צוותים כדי לבצע את העבודה מהר יותר".

כדי ללמוד יותר ולהירשם למהדורת צפייה מוקדמת מוגבלת של Amazon Zocalo, הכנסו ל: https://aws.com/zocalo

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב