דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סובלת מכאבי קדם מחזור ? יש פיתרון להורדת הכאב והסימפטומים הנילוים ברפואה הסינית 

מאת    [ 16/07/2014 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2347 פעמים ]

תסמונת טרום וסתית מוגדרת כקובץ של סימפטומים פיזיים נפשיים ורגשיים שמופיעים בערך שבוע לפני המחזור ונעלמים או מופחתים ביום השני של המחזור , הסימפטומים יכולים להתבטא במיגרנות הורמונליות , פריחות עור , אקנה , נפיחות או גודש בשדיים ,בצקות ,עצבנות ,פלפיטציות (הלמות לב), נדודי שינה, דיכאון , התקפי חרדה , רגישות יתר ,מצבי רוח משתנים , כאבי בטן שמוקרנים לגב , בחילות , הקאות , אי שקט וכדומה.
ע"פ הרפואה הסינית מדובר : בסטגנציה של צי הכבד שיכול לגרום לדיכאון עצבנות מיגרנות ועוד , חוסר יאנג בטחול ובכליות שיתבטא בבצקתיות שלשולים ורגישות לקור או חסר יין בכליות שיתבטא למשל בנדודי שינה או הזעות לילה .
הרפואה הסינית מביאה עמה פתרונות יעילים ומהירים :
ניתן לפתור את הבעיה בצורה יעילה שמשלבת דיקור וצמחי מרפא .

צמחי מרפא מומלצים :


Avena Sativa (שיבולת שועל/ קוואקר) - עשיר באבץ, מגנזיום וויטמיני B (בעיקר B1,B2,B3 ). יש לו פעילות סדטיבית(=מרגיעה). הוא מפעיל את המע’ הפרא-סימפטטית שעוזרת למצב של רוגע בגוף והפחתת ההתכווצויות. כמו כן, זהו צמח המעודד את פעילות הסירוטונין במוח

אנג'ליקה סינית (DONG QUAI)

פעילות רפואית :
מאזן- מזין מערכת הורמונלית , מחזק אברי רבייה נשיים , ממריץ מרה , מחמם , ממריץ קיבה , משפעל חיסון , מקדם – מסדיר מחזור חודשי , מקדם אסטרוגן , מריר ארומטי, משלשל עדין , משפר זרימת דם היקפית, משפר תנובת חלב אם , נוגד עווית (רחם) , נוגד קרישה .


התוויות נגד :
הריון: אסור בששת החודשים הראשונים להריון.

תוספי מזון

B-50 - מכלול (קומפלקס) של ויטמיני B ובמיוחד ויטמין 6B , נחוצים להפחתת הסימפטומים הקשורים ל PMS . בהיותם משתתפים בתהליכים אנזימתיים רבים, סינתזה של חלבונים, פעילות הכליות – כטיפול בהצטברות נוזלים. ויטמיני B קשורים לפעילות המוח – ייצור נוירו-טרנסמיטורים – מעבירים בין עצביים בניהם הסרוטונין ועוד.

מחסור בויטמיני B גדל עקב שימוש בהורמונים מלאכותיים: אסטרוגן ופרוגסטרון ותזונה לקויה. חוסר ויטמיני B , עלול להתבטא: בעייפות, דיכאון, פגיעה במערכת העיכול, איבוד תאבון, בחילות והקאות, שלשולים, עצבנות ו- PMS . ויטמיני B אינם נצברים בגוף בהיותם מסיסים במים, ולכן יש לדאוג לאספקה סדירה שלהם.

Vitamin E ( ויטמין E )- מאזן את רמות הפרוסטגלנדינים. מחקרים מראים כי לקיחה של IU 400 בימים שלפני המחזור מורידה את הגודש בשדיים.

Magnezium -(מגנזיום)- חוסר במגנזיום קשור להתכווצויות ולכאבים בבטן התחתונה ולרגישות עצבית. במחקרים הוכח כי נטילת מגנזיום הפחיתה שינויים במצבי רוח ורגישות בשדיים

סטרס הינו גורם עיקרי לתקיעה של צי הכבד ולאורך זמן תהיה תקיעות של דם הכבד ובווסת נראה קרישי דם סגולים שמעידים על סטגנציה של צי ודם הכבד .
 הרבה נשים סובלות מכאבי מחזור ולא מטפלות וממשיכות לסבול , הרפואה הסינית מאפשרת לך לעבור את הוסת החודשית בקלות ללא מכאוב וכמו כן לאזו את הגוף  מבחינה הורמונאלית רגשית ומנטאלית . 

להתייעצות תמיכה או קביעת פגישת אבחון ניתן ליצור עמי קשר ב 0523-273563 או לשלוח הודעה דרך האתר ואחזור אליך בהקדם האפשרי אימל : href="mailto:mashlima919@gmail.commashlima919@gmail.com">">mashlima919@gmail.com משה מרום - רמת גן . מטפל בכיר ברפואה סינית (דיקור , טווינא , צמחי מרפא , סוטאי) מתמחה בבעיות כאב וב אי - פיריון מטפל מכבי טבעי .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב