דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגמות במתנות לראש השנה 2014 

מאת    [ 13/07/2014 ]

מילים במאמר: 293   [ נצפה 3087 פעמים ]

מתנות לראש השנה 2014

החגים שוב מתקרבים אלינו, ושוב אנחנו חושבים אילו מתנות לתת לעובדיםף ללקוחות או לספקים, ואיך לשמח כמה שיותר מהם, ולגרום להם להיות גאים להיות חלק מהארגון שלנו. כן, כולנו יודעים מראש שלא כולם יהיו מרוצים, אבל ישנם כמה חידושים והפתעות במגוון המתנות לראש השנה לשנת 2014, אשר יכולים להפתיע ולשמח, ולהראות שנעשתה חשיבה ולהפגין רצון של ההנהלה להעניק מתנה משמעותית ואיכותית לעובדים או ללקוחות.

מוצרים חדשים שניתן למצוא בשוק הינם למשל, גאדג'טים אלקטרוניים כמו מטען לטלפון נייד, אותו ניתן למתג בלוגו החברה, אזניות מעוצבות לסלולר, ואביזרים נוספים שונים, שכולם ניתנים למיתוג ולהתאמה בצבעים ללוגו החברה.

כמו כן, קיימת קולקציה של מוצרי מטבח המשלבים מתכונים מובנים בהם, כגון תבנית עם מתכון לעוגת דבש, או קערה עם מתכון לטחינה, הם טרנד מקסים וחגיגי כמתנה לחג.

בנוסף, בין המתנות לראש השנה 2014 ניתן למצוא גם הטרנד הבריאותי שבא בדמות פחיות לגידול תבלין, ערכות תה וחליטות תה ביתיות, מעדנים וחטיפים מיוחדים, אביזרי סלט כיפיים, וכן מוצרים מיוחדים לספורט.

עוד רעיונות שמחדשים לנו את המגוון הם מוצרים עיצוביים עם כיתובים בעברית, כגון כוסות עם כיתובי קפה, או כלי אחסון שונים ובה  ם סכומונים, קופסאות עוגיות וארגזי לחם.

 אפילו במתנות הקלאסיות המשלבות כלים מיוחדים או טקסטיל ויינות ומעדנים, ישנם חידושים בדמות העיצוב המיוחד, הכולל שוקולדים בעיצוב דגים או תפוחים, או ברכות מזל, וכן קופסאות מיוחדות בעיצובים חדשניים.

קיימת גם תמיד אפשרות לאפשר לעובדים בחירה בין המתנות, כשמדובר במתנות לעובדים, ולתת להם לבחור אם בא להם מתנה לטיול, או לבית, או רק יין טוב ומעדנים, או כלים יפים שמתאימים לדירה שלהם. מומלץ תמיד להתייעץ עם מי שעוסק בתחום שנים רבות כדי למצוא את המתנה שתתאים לאופי העובדים או הלקוחות, ושלא תהווה חזרה על מה שכבר קיבלו, ובכל זאת תסמל חג והשקעה.

חברת עידית הארץ, מהחברות המובילות בשוק המתנות וחבילות השי כבר יותר מעשור, בעלת ניסיון רב בעבודה מול הנהלות ומשאבי אנוש בחברות גדולות וקטנות, מפעלים ומשרדי ממשלה.www.idit-gifts.com. נשמח להציע מגוון רחב של מתנות בטלפון 09-8998135 או במייל idithz@gmail.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב