דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תרפאו בעזרת תקשור? 

מאת    [ 09/07/2014 ]

מילים במאמר: 971   [ נצפה 3056 פעמים ]

מי הוא מדריך הרפואה שלכם?

מדריך הרפואה הוא מדריך רוחני, העוזר לכם לתעל אנרגיה של ריפוי לעצמכם ולאחרים. התפקיד שלו הוא לסייע לכם לרפא גוף, נפש ורוח. בעוד שלרב המתקשרים עובדים עם מדריך רפואה אחד, קיימים מרפאים גדולים שלהם יש מספר מדריכי רפואה שכל אחד מהם מתמחה באופי שונה של בעיה בריאותית או יכול לעזור להם לרפא סוג אחר של מטופלים.

קיימים הילרים (מרפאים רוחניים) רבים, שאינם מודעים כלל וכלל למקורות עוצמת הריפוי המתועלת דרכם. מדריך הרפואה הוא מקור עוצמת הריפוי של כל הילר, וההכרות עימו הופכת את המרפא מודע הרבה יותר לאותו תהליך בו הוא נוטל חלק, ועל ידי כך מעצימה את יכולת הריפוי שלו באופן דרמטי.

ישנן דרכים שונות לתקשר עם מדריכי רפואה. הדרך שאני מעדיף היא באמצעות חיבור למרפאה הרוחנית.

 

מה היא המרפאה הרוחנית?

המרפאה הרוחנית היא מקום רוחני, או אסטראלי, בו פועל מדריך הרפואה. אם קראתם את הסבריי מהמאמר הקודם על המציאות הרוחנית בעיון, אתם תבינו כבר בוודאי שלא מדובר במקום פיסי של ממש, כי עם בעקרון ריפוי בעל אופי ארכיטיפי.

המרפאה מופיעה בדרך שונה בפני כל מתקשר, ובאופן יחודי, בהתאם לסגנון האישי שלו ולאופי של מדריך הרפואה שלו. למשל, אם מדריך הרפואה שלכם יתגלה לכם במדיטציה בדמותו של הקוסם האגדי מרלין, אפשרי שהוא יקח אתכם למרפאה הנמצאת במעגל אבנים קדום מסוג מעגל האבנים של סטונהנג'. שם, אולי הוא ישקה אתכם בשיקוי המטהר מכל סוג של מחשבה שלילית, או יתן לכם קמיע שישמור עליכם מחולי.

לעומת זאת אם מדריך הרפואה שלכם יופיע כשמאן אינדיאני, יתכן שהמרפאה שלו תהיה בתוך טיפי, בו תמצאו חפצים כגון נוצה מיוחדת שמנקה את הגוף מרעלים אנרגטיים, תוף שהויברציות שלו מעצימות בחוזק וחיוניות, או תערובת של עשבים שמוציאה מתוך הגוף את המחלה לפי האזור שעליו היא מונחת.

אם מדריך הרפואה שלך יתגלה כחוצן, אולי המרפאה שלו תהיה על כוכב אחר או בתוך חללית. במקרה זה, המכשור עשוי להיות בעל אופי טכנולוגי מתקדם למדי. למשל אולי יהיו שם מכשירים המייצרים קרניים בלתי נראות שמרפאות סוגים שונים של מחלות, או מכשיר שיפרק אתכם לאטומים ואז יחבר אתכם מחדש בריאים.

הדוגמאות שנתתי באו להמחיש את העובדה שמדריך הרפואה, כמו גם המרפאה הרוחנית שבה הוא פועל, והציוד שבה, עשויים להיות שונים ומשונים. מסיבה זו כל מתקשר עובד באופן שונה.

עם זאת, סביר להניח שתוך כדי המדיטציה תזומנו על ידי מדריך הרפואה שלכם אל המרפאה  שלו, שם הוא יטפל בכם באופן אנרגטי, והתוצאות של הטיפול ישפיעו באופן חיובי על גופכם הפיסי וחייכם הארציים.

בנוסף לטיפול, יתכן והמדריך גם יתן לכם הנחיות לגבי המשך הטיפול. למשל, הוא עשוי להציע לחזור על הטיפול שוב מספר מסוים של פעמים,  או לבקש אתכם שתתרגלו מדיטציה כזו או אחרת.

 

באיזה סוג של בעיות תוכלו לטפל במרפאה הרוחנית?

במרפאה הרוחנית תוכלו לעבור טיפול שמטרתו ריפוי של בעיה גופנית או רגשית מכל סוג שהוא. אין זה אומר שכל בעיה ניתן לפתור בפועל. קיימות בעיות שסיבותיהן קרמתיות, כלומר רוחניות, דהיינו - שההתמודדות איתן היא דרך לעבור שיעור חשוב. והיות שתפקידם של המדריכים הוא לעזור לכם ללמוד ולהתפתח באמצעות עשיית השעורים שלכם, הרי שריפוי בעיה גורמיה קרמתיים לא תקדם את התפתחותכם, ולכן לא תתאפשר בעזרת מדריכי הרפואה.

בכל מקרה - לעולם אל תשתמשו בריפוי באמצעות תקשור כתחליף לטפול רפואי קונבנציונלי, כי אם כדרך לתמוך בו ולחזק אותו. 

 

האם מדריכי הרפואה שלכם יוכלו לעזור גם לאנשים אחרים?

באופן עקרוני מדריכי הרפואה שלכם יכולים לעזור גם לאנשים אחרים וישמחו לעשות זאת, שכן זוהי שליחותם. יחד עם זאת, עבודה עם מטופלים היא אחריות שאין להקל בה ראש ולכן היא דורשת הכשרה מקצועית מסוג שקריאת מאמר או ספר אינם יכולים להקנות.

 

המדיטציה של המרפאה הרוחנית

  • התחילו בהרפייה גופנית, נשימות מחזוריות, עריכת הגנות ופתיחה של העין השלישית (אם אינכם יודעים על מה מדובר, חפשו את מאמרי הקודם בנושא זה).
  • כעת דמיינו שאתם נמצאים בשדה פתוח, ירוק ופסטורלי, במקום שליו בטבע.
  • מהשדה יוצא שביל, שמוביל אתכם אל מצוק, ממנו נשקף חוף ים פתוח ופראי.
  • אתם יורדים לעבר החוף, צועדים על החול הלח לאורך החוף. מצב הים הוא אינדיקטור למצב הרגשי שלכם ברגע זה. האם הוא שקט או סוער?
  • האדים העולים מן הגלים, ממלאים את כל השדה החזותי שלכם. מתוכם אתם רואים דמות רחוקה שמתקרבת לעברכם לאורך החוף.
  • ככל שהדמות הולכת וקרבה אתם מבחינים בפרטי המראה החיצוני שלה. האם הדמות היא אנושית, דמות של בעל חיים או דמות של חוצן? האם אתם יודעים לומר את גיל הדמות או מינה? מה הדמות לובשת?
  • כאשר המדריך כבר מגיע ממש אליכם הציגו את עצמכם, ובררו את שמו או הכינוי שלו. הציגו בפניו את הבעיה הבריאותית עבורה הגעתם ובקשו ממנו לרפא אתכם.
  • המדריך יקח אתכם אל המרפאה הרוחנית שלו. יתכן שהוא יקח אתכם למקום הנמצא על אותו החוף ויתכן שלמקום אחר. האם זה מקום הנמצא על האדמה? תחת המים? על כוכב אחר?
  • איך נראה המרחב ריפוי של מדריך הרפואה שלכם מבחוץ?
  • אתם נכנסים פנימה אל תוך המקום. כיצד הוא נראה מבפנים?
  • האם אתם רואים מסביבכם כלי ריפוי? האם יש שם קריסטלים? נוצות? כלי נגינה מיוחדים? חפצים הנראים כמגיעים מטכנולוגיה זרה?
  • האם יש במקום חומרים מיוחדים? האם יש שם שיקויים? עשבים? דברים אחרים?
  • המדריך יושיב אתכם בנקודה מסוימת שהוא יבחר. ואז יטפל בכם בדרך שיבחר. האם המדריך מתעל אליכם כעת אנרגיות כלשהן? האם הוא משתמש במכשיר כלשהו או בידיו? לאן בגוף שלכם הוא מתעל אנרגיות? האם האנרגיות שהוא מתעל אליכם הן בעלות צבע מסוים?
  • איזו תחושה אתם מרגישים תוך כדי התהליך? האם אתם חשים רטט? חום? קור? האם אתם מרגישים נעים? האם עולות מחשבות תוך כדי התהליך? תמונות? סמלים?
  • יתכן והמדריך יתן לכם מתנה רוחנית לדרך. האם הוא נותן סמל? תרופה? חומר למחשבה?
  • בסיום התהליך המדריך יקח אתכם בחזרה אל החוף ממנו התחלתם. שם אתם תודו לו ותיפרדו ממנו לשלום עד הפעם הבאה...
  • חיזרו בדרך שבאתם - עלו אל המצוק, וחיזרו על השביל באמצעותו הגעתם, בחזרה אל אותו שדה ממנו יצאתם.
  • בספירה מאחת עד עשר, אתם תצאו ממצב ההרפיה. 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב