דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון החתונה, איך? למה? עם מי? 

מאת    [ 08/07/2014 ]

מילים במאמר: 780   [ נצפה 1908 פעמים ]

הגיע היום המאושר לו חיכית וחלמת מהיותך ילדה, והאביר על הסוס הלבן החליט למסד את היחסים, כרע ברך וביקש שתנשאי לו.

חלפו להן כמה ימים של שמחה והתרגשות בני המשפחה באו לאחל מזל טוב, החברים פרגנו ויצאו לבאר להרים לחיים וכמובן שאתם, זוג היונים מרחפים בין העננים בצבע וורוד ושוקולדים בצורת לבבות...

ביום בהיר אחד פתאום נזכרים שעכשיו צריך להתחיל במסע המפרך, של ארגון החתונה... אז אתם בנונשלנטיות מתחילים להסתובב במקומות ובמקום הראשון אליו אתם מגיעים ואת חלמת להתחתן בו מאז החתונה של דודה טלי לפני 15 שנה, מסבירים לכם שהתאריכים היחידים שפנויים הם תשעה באב (בחצי מחיר כמובן) או ממש ביום לפני יום הכיפור...

נכנסים לאוטו וממשיכים ליעד הבא, "וואו איזה מקום יפה" ואפילו יש בריכה קטנה שעושים עליה את החופה! הפרפים בבטן מתחילים לרקד ואתם יושבים לשיחה עם בעל האולם, כאשר כולך מלאה באופטימיות ותקווה שזהו, זה ממש המקום שעוד חצי שנה תצעדי לעבר החופה.

בעל האולם מתחיל להסתכל על תאריכים ומפרט בפניכם את "תנאי המקום"... "20%  תוספת למתחתנים בימי חמישי", "הקייטרניג זה רק קייטרניג של המקום, אי אפשר להביא מישהו מבחוץ", "כרגע התאריכים הפנויים שיש לנו סביב המועד שאתם רוצים הוא ה- 20.6".

 ה-20.6 אני שואלת? לא לא אי אפשר, זה התאריך אזכרה של סבא שלי.. מה אין עוד תאריכים?

ואתם שוב יוצאים לכיוון האוטו הפעם עם קצת פחות אופטימיות אבל כמובן הרבה אהבה ואיתנות... וכך ממשיך לו המסע המפרך הזה עד שמוצאים הכל במקום המושלם, לא חושבים פעמיים והופה כבר חתמתם על הכל.

אז למי שכבר היה בסירת ה- "ארגון החתונה" יודע להגיד שלא מדובר במשימה פשוטה, בכתבה זו, אני כחובבת חתונות שיצא לי לא מעט ללוות את חברותיי לחופה ולעזור להם במשימת ארגון החתונה אנסה להסביר ולהבין כיצד אתם יכולים לחסוך לעצמכם הרבה כאב ראש ומה הדברים שצריכים להוביל אתכם בארגון החתונה.

מפיק חתונות

היום מאוד נהוג (בשונה מפעם) שלכלה מתלווה בן אדם צמוד אשר אמון על כל התרחשות החתונה מההתחלה ועד הסוף. מפיק האירוע כמובן מקל על הכלה והחתן (או בו נגיד את האמת, על הכלה) ומתקתק את כל העניינים החל מסידור שולחן, סידור פרחים עד לתשלום הספקים.

אממה - יש לקחת בחשבון שמפיק האירועים ייקר לכם את החתונה בלא מעט כסף. עם זאת, היום יש מארגני חתונות אשר אינם גובים כסף מן הלקוחות שלהם, אלא מן הספקים אשר מגיעים לכל אירוע ע"י תשלום עמלה, כיום הארגון השולט בשוק הוא ללא ספק "איזי ווד" המוכר והידוע

Easywed.co.il

קייטרינג

על טעם ועל ריח אין להתווכח... או שיש? ללא ספק מגוון הקייטרינג הולך וגדל כל יום. טרנד חדש בחתונות של קיץ 2014 הוא ללא ספק חתונות אשר מייצגות את ההשקפות של בני הזוג, חתונה צמחונית, חתונת פירות, חתונה טבעונית, חתונת קונספט שהאוכל מותאם אליו בסגנון שוק, עליזה בארץ הפלאות ועוד...

ההמלצה שלנו אליכם היא שלפני שאתם בוחרים את הקייטרינג, מומלץ להגיע לאירועים שהם עושים ולעשות מבחן טעימות. כל שף שמכבד את עצמו מאפשר ללקוחות העתידיים שלו להגיע ולראות בשטח איך הדברים מתנהלים.. אי אפשר לעבור על מונח הקייטרינג בלי לזרוק מילה טובה לקייטרינג אשר תפס את מספר 1 בשנים האחרונות שהוא לא אחר מפול אסנהיים. מדובר באוכל המצויין שהוא מספק לכל אירוע אשר אליו הוא עצמו מגיע ושומר על סטנדרט גבוהה ביותר.

צלמים:

טרש דה דרס, סייב דה דייט, צילומים של לפני והרשימה עוד ארוכה הם טרנדים שאיך לומר בלשון המעטה, מרפדים את הכיס של הצלמים טוב טוב בשנים האחרונות.

כמו שאומרים מתחתנים רק פעם בחיים אז למה לא להשקיע בשימור הרגעים המיוחדים האלא בתקווה שיום אחד תוכלו להראות לנכדים שלכם כמה סבא וסבתא היו צעירים ויפים פעם.

שוק הצלמים בישראל מורכב ממאות אלפי צלמים מוכשרים ומגוונים ולכן חשוב מאוד הכימיה שלכם עם הצלם. שתרגישו איתו בנוח ושתוכלו להגיע בדיוק לתוצר המושלם עבורכם. המלצות של חברים באתר"ווד ריוויוז" יכול מאוד להועיל בבחירת הצלם כאשר אתם מסתמכים על דברים אמיתיים שנאמרו ע"י חברים שלכם.

טרנדים, גימיקים ואטרקציות:

ידוע כבר שאנחו הישראלים אוהבים מאוד מאוד להיות גרנדיוזים, וכל זוג רוצה שהחתונה שלו תהיה  החתונה הבלתי נשכחת וכל זוג עושה את הטרנדים המתאימים לתקופה ולעונה. טרנד חזק שנכנס בזמן האחרון הוא עניין התחפושות והצבעוניות  שמוסיף כיף ואווירה לאירוע, בין אם זה אמן בלונים שיוצר חיות וכובעים מופלאים מבלונים שהופכים את רחבת הריקודים לפסיטבל אחד גדול ושמח ובין עם זה שפמים וכובעים שאנשים שמים על עצמם ע"מ להתצטלם בתא צילום. אגב תא צילום - טרנד חזק שנכנס בשנים האחרונות, החל מתאים שקופים (התא השקוף), ועד הלהיט החדש - תא צילום בתוך חיפושית וינטג'.  

תפאורה לבנה (וויט סקרין) הכל הולך ותאמינו לי שזה אחד הדברים שמוסיפים כיף ואווירה.

זהו חבר'ה מקווים שהצלחנו לשפוך קצת אור על המשימה הלא פשוטה הזאת, אז זכרו תמיד שהכל שווה את זה ברגע המרגש בו הרב מכריז: "מקודשת מקודשת מקודשת".

שיהיה במזל טוב!

גבי דלין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב