דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד מיגון אישי קטגוריות של לבוש בטיחות 

מאת    [ 07/07/2014 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2196 פעמים ]

אם תדפדפו בין דפי חוברת הבריאות והבטיחות בעבודה בחברה בה אתם עובדים, תוכלו להיות מבולבלים מכמות ציוד המיגון האישי שנדרש שם. סוג לבוש הבטיחות שמשתמשים בו במקום העבודה ישתנה בהתאם למה שהחברה עושה, אך אם אתם אלה שאחראים על רכישת ותחזוקת הציוד הזה, אתם אלה שצריכים לוודא שיש לכם את הציוד הנכון. בכל אופן, איך תדעו מה אתם בדיוק צריכים?

סוגי בגדי בטיחות המתאימים למטרה

הרוב הגדול של בתי העסק ידרשו רק את הציוד הבסיסי ביותר של לבוש הבטיחות, אולם עדיין חשוב שהציוד יהיה באיכות טובה. לדוגמה, אם יש לכם צוות שצריך לעבוד בחוץ במזג אוויר קר או סוער, הם יצטרכו להצטייד בבגדים מקטגוריה 1. בגדים אלה מספקים הגנה כנגד אלמנטים שונים והם כוללים את סוגי המעילים והמכנסיים שאתם רואים על פועלי בניין או כאלה העובדים בכבישים במהלך החורף, השומרים על חום הגוף שלהם ועל יכולת העבודה שלהם מבלי להיקלע למצבים לא נוחים.

רוב האנשים יהיו מודעים לסוג הבגדים שתוכלו למצוא תחת קטגוריה 2 בתקנות ציוד המיגון האישי. קטגוריה זו כוללת לבוש מחזיר אור, כמו שתראו כמעט בכל מדינה בחברות המפעילות מחסן גדול, כאשר יש צורך לוודא שהם רואים את כל העובדים שלהם לא משנה מה נמצא מסביבם. יכול להיות עוד סוג של אנשים שילבשו בגדים מסוג זה, עובדי משרד האחראים להבטיח את בטיחות הקולגות שלהם לדוגמה, מפקדי כבאים הצריכים לחלץ את הקולגות שלהם מהבניין במהלך אירוע או תרגיל.

לבלוט מתוך הקהל

הקטגוריה השלישית כוללת את סוג הבגדים הנדרש לעבודות מאוד ספציפיות; זה המקום שתמצאו את הציוד בו משתמשים כבאים, אנשים המתעסקים עם כימיקלים נדיפים או משימות כמו ריתוך בעבודות היומיומיות שלהם. למרות שזה פחות נפוץ למצוא צוות שנדרש לו סוג זה של ציוד, עדיין הכרחי לספק את הציוד היכן שצריך ושהציוד יהיה מתוחזק כראוי ומוחלף ברגע שמופיעים סימנים של בלאי או נזק קיצוניים ההופכים אותו לפחות יעיל.

לחברות שיש להם שם מותג חזק, ציוד מיגון אישי יכול לעתים להראות כמו מכשול בשל העובדה שהוא מכסה על המדים ופרטי הלבוש המציגים את לוגו החברה או את הפרסומת שלה. לכן, ראוי לציין כי לא משנה איזה סוג של ביגוד מגן אתם משתמשים בעבודה, תוכלו להבטיח את עקביות המותג שלכם על ידי הוספת הלוגו גם על ציוד המיגון האישי.

הרבה חברות המספקות ציוד מיגון אישי, מספקות גם את האפשרות לרכוש בגדי עבודה רקומים שלא רק שהם עומדים בתקני הבטיחות שאתם מבקשים, אלא גם בולטים במקום העבודה ומציגים את הגאווה שיש לעובדים שלכם במותג החברה. אם אתם מחפשים ציוד חדש לחברה שלכם, צרו קשר עם ספק מקצועי ותראו איזה סוג של שירות כולל הוא יכול להציע לכם ולעסק שלכם. בדרך כלל תוכלו לרקום או להדפיס את הלוגו שלכם על גבי בגדי העבודה במחיר די זול וזה אומר שצוות העבודה שלכם יוכל לשאת את שם המותג שלכם ללא קשר לדרישות ציוד המיגון האישי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב