דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביגוד בטיחות המתאים לעבודה 

מאת    [ 07/07/2014 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2043 פעמים ]

אם אתם עובדים בסביבת עבודה שיש בה איזשהו סוג של חומר העלול להיות מסוכן, אתם צריכים לוודא שאתם מודעים לסוג הביגוד וציוד המיגון הנדרשים לכם. לכל מקום עבודה העוסק באלמנטים כאלה צריכה להיות מדיניות המודיעה לצוות העובדים על תפקידם בעת ההתעסקות עם החומרים המסוכנים ומה הם אמורים לעשות על מנת לשמור על עצמם בטוחים. בין אם זה מצריך להבטיח כי האזור הנגוע מתוחזק כראוי או אם זה לארגן את ביגוד הבטיחות המתאים לעבודה, לכולם יש אחריות בנושא.

כל כך הרבה סוגים, אך מה בדיוק אתם צריכים?

ישנם הרבה סוגים שונים של בגדי בטיחות הזמינים כיום, אשר כל אחד מהם מבצע משימה שונה בסביבות עבודה שונות ומגוונות. אם מקום העבודה שלכם עוסק בכימיקלים מסוכנים באזורים מתוחמים, המעסיק שלכם צריך לספק לכם חליפת מגן אדים הכוללת סט עצמאי של מנגנון נשימה לצד ביגוד עם ציפוי דוחה אדים ומגפיים. ציוד מסוג זה חיוני במידה ולכימיקלים שאתם עובדים איתם יכולה להיות השפעה על העור, העיניים או מערכת הנשימה, לכן תהיו בטוחים שיש לכם בדיוק את מה שאתם צריכים.

אם אתם מתעסקים עם חומרים פחות מסוכנים, חליפת הגנה מפני חומרים במצב צבירה נוזלי תספיק; עדיין תקבלו גם את ערכת הנשימה אך לא תצטרכו ללבוש חליפה אנטי כימית שלמה. העור שלכם יהיה מוגן, אם כי במידה מעט פחותה, אך ציוד זה אמור להספיק אם נראה שעל פי הסיכון המשוער, סוג הגנה זו מתאימה לרמת הסיכון בפועל. ככל שהאלמנטים במקום העבודה שלכם נחשבים לפחות מסוכנים, תוכלו לראות שרמת ההגנה המוצעת על יד ביגוד הבטיחות פוחתת; בכל מקרה, עדיין חשוב שתהיו מודעים למה שאתם בדיוק צריכים כדי לשמור על עצמכם בטוחים ושהמעסיק שלכם מספק לכם ביגוד ואביזרים המתאימים למטרה.

השילוב הנכון

סביבות עבודה שונות ידרשו שילובים שונים של ציוד; למשל, סרבל עבודה יכול להיות מספיק אם אתם עובדים בסביבה מאובקת – אך בטח עדיין יהיה צורך גם במערכת נשימה, לכן תקנות הבטיחות חייבות להיבדק באופן מלא, להיות מובנות וצריך להיצמד אליהן. למרות שזוהי אחריות ההנהלה לוודא שההנחיות נמצאות במקום, העובדים גם כן חייבים לעקוב אחר הכללים שנקבעו וללבוש את ביגוד וציוד המיגון הנדרשים להם, אחרת, אם אתם סובלים מבעיות בריאות כתוצאה מעבודתכם, לא תהיה לכם כל זכות לפיצוי.

אם כולם ממלאים את תפקידם, הסיכוי להתרחשותו של אירוע מסוכן שמעורבים בו חומרים מסוכנים פוחת באופן משמעותי. חשוב מאוד להשתמש בביגוד בטיחות, אך זה יקרה רק במידה וכל האנשים המעורבים יהיו מודעים למידע ולהוראות הכי עדכניים בנושא וכל הציוד יהיה מתוחזק על בסיס קבוע על פי רמת התקנים הגבוהה ביותר. אם אתם לא מקבלים את התמיכה והעצה הנכונה בעבודה, אתם יכולים למצוא את עצמכם חשופים לסיכונים מיותרים, לכן תבקשו לראות את מדיניות הבריאות והבטיחות בעבודה, אם אתם חושבים שאתם לא מקבלים את המידע והציוד המתאים לבצע את עבודתכם בבטחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב