דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בכוסות רוח- זה עובד, ובגדול! 

מאת    [ 07/07/2014 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 4066 פעמים ]

טיפול בכוסות רוח- זה עובד, ובגדול!

נכון שכשאומרים "כמו כוסות רוח למת" מתכוונים למשהו שלא עזר. אבל אנחנו, ברוך השם בחיים, וטיפול באמצעי שעובד נפלא על מליוני סינים במשך מאות בשנים, לא יכול להיות פחות ממצוין. כוסות רוח. מה אנחנו יודעים עליהן, ולמה כדאי מאד להתוודע לשיטה הסינית הנפלאה הזו?

מליון סינים לא טועים

טיפול בכוסות רוח הוא חלק משמעותי מאד ברפואה הסינית. הוא מצוין להקלה על כאבים, שרירים תפוסים או דלקות בשריר, גם במקרים נקודתיים וגם במצבים כרוניים. כמו כן משמשות כוסות רוח לטיפול בהתקררות, בכל מיני סוגי שפעת ואפילו במצבים של דלקת ריאות.

מדובר בכוסות עשויות מזכוכית, מפלסטיק ואפילו מסיליקון. הכוסות הללו מוצמדות לגוף ויוצרות ואקום. אותו ואקום יותר מצב בו הכוס " נדבקת" לעור ורקמת העור ממש נמשכת אל תוך הכוס. הסוגים העיקריים בהם נעשה שימוש הם זכוכית, אלו הן הכוסות הקלאסיות אשר נעשה בהן ששימוש בסין העתיקה וגם ברוסיה הקדומה.  הדרך המקורית בה נעשה שימוש בכוסות אלו היה על ידי הבערת צמר פן ספוג באלכוהול והכנסה שלו אל תוך הכוס. האפקט שנוצר הוא יניקה של האש את האוויר וכך בעצם נוצר הואקום. המטפל מניח מייד את הכוס על הגוף כדי שתיווצר פעולת היניקה של רקמת העור פנימה לכוס.

סוג נוסף של כוסות רוח הוא כוסות עשויות פלסטיק ואלו הן הכוסות המודרניות. לכוסות אלו יש משאבה שבאמצעותה מקבלים את אפקט הואקום. כמו כן, קיימות כיום גם כוסות רוח מסיליקון, שהן עדינות יותר ומתאימות לשימוש באזורים עדינים כמו בפנים. לחיצה על הסיליקון הגמיש ושחרור שלה, יוצרים למעשה את הואקום.

מה שטוב לסינים, טוב גם ליהודים

טיפול בכוסות רוח מסייע להרפיית השרירים. הוא יותר מעין שטף דם פנימי, הגוף מזהה שיש שטף דם וממהר לשלוח דם עם חמצן, החמצן מרפה את השריר והנה, הקלה משמעותית בכאב. לפי הסינים מדובר בכלל בחסימה של הצ'י, צינורות האנרגיה העוברים בכולנו ואחראים להרמוניה בגופינו. כוס הרוח המונחת על האזור החסום משחררת אותה ומחזירה את הצ'י לזרימתו הטבעית וללא תקלות.

סיני או מערבי, בסופו של יום שימוש בכוסות רוח משחרר חסימות בשרירים, בעור וברקמות העמוקות ומביא להקלה משמעותית ביותר

עוד משמשות כוסות רוח לטיפול בהתקררויות ולבעיות במערכת הנשימה ואפילו לטיפול בדלקת ריאות.

חשוב לזכור כי שימוש בכוסות רוח יוצר שטפי דם יזומים. משמעות הדבר היא כי לאחר הטיפול תלכו עם כתמים צבעוניים בגוף, אולם באחריות, הטיפול ותוצאותיו שווים כל כתם כזה. למעשה, אם לא נותר סימן אחרי הטיפול, משמעות הדבר היא כי הטיפול לא נעשה נכון או לא היה יעיל. ככל שהסימנים הם עמוקים וחזקים יותר,  זה אומר שהמקום זקוק לטיפול ממושך יותר וכי יש חסימה משמעותית באזור המטופל.

לסיכום- יש לכם שריר תפוס, גב או צוואר כואבים, פריצת דיסק או מגבלות בתנועה, דלקת בשריר או התקררות חזקה? טיפול בכוסות רוח יביא לכם מזור אמיתי, באופן טבעי לחלוטין וללא תרופות.

חשוב שמי שמבצע את הטיפול הוא מוסמך לטפל בכוסות רוח, בעל נסיון ותעודה, לבוא לטיפול של התרגעות, התרווחות ובעיקר הקלה עצומה.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב