דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השחזה וליטוש אריחי טראצו 

מאת    [ 06/07/2014 ]

מילים במאמר: 312   [ נצפה 1986 פעמים ]

אריחי טראצו מיוצרים ביציקה נחתכים למידה ופניהם מלוטשים בצידם האחד.כך הם נארזים ומשווקים וכך הם גם מותקנים בבית הלקוח על ידי רצף שצריך לעשות את עבודתו בדייקנות על מנת לקבל משטח סביר. רוב הלקוחות יסתפקו  בישום של סילר ופוליש . חלק מהלקוחות יבקשו בנוסף השחזת פני המשטח וליטושו לרמת מט או מבריק  וקבלת משטח אטום ואחיד.

הפתרון הוא לבצע השחזה וליטוש באמצעות מכשירים מיוחדים לפעולות הנ"ל שלבי העבודה   מבוצעים על ידי בעלי מקצוע בעלי ניסיון בהשחזת משטחים גדולים.

בשלב הראשון  ולפני כל העבודה יש לקחת בחשבון כי הרצפה כולה חייבת להיות פנויה וכדאי להוציא מהבית או לעטוף כל חפץ שעשוי להיפגע מאבק. האבק הנו כבד ורב והוא נוצר מפעולת החרוץ המבוצעת בעזרת דיסק מיוחד שפותח את החריצים באופן אחיד.פעולה זו מתבצעת על כל אריחי הטראצו שתי וערב. בגמר החרוץ יופעל שואב אבק על הרצפה ועל החריצים הפתוחים. הערה חשובה, אין לשלב את פעולת החרוץ עם הרטבה למניעת אבק. לאחר שאיבת כל האבק מהמשטח תחל פעולת המילוי של החריצים עם דבק שייש פעולה זו מתבצעת בדחיסת דבק בגוון המתאים ללא השארת רווחים או חללים.לאחר התקשות דבק השייש ניתן להתחיל את פעולת הליטוש לרמה המבוקשת. פעולת הליטוש משלבת מים ובמקביל מבצע אדם נוסף שאיבת המים הכוללים את האבקה שנוצרה מליטוש האריחים. יש לציין כי על מנת להגיע לרמת ליטוש גבוהה צריכים המפעילים לעבור על פני האריחים מספר פעמים עם מכונת הליטוש ובכל פעם עליהם לשנות את רמת  נייר הליטוש המוצמד למכונת הליטוש. הליטוש האחרון יבוצע בתוספת אבקה חולית המפוזרת על הרצפה וגורמת להחלקת המשטח. בגמר הליטושים ינוקה המשטח  ויש להותירו להתייבשות מלאה למשך מספר ימים,תלוי במזג האויר ובעונה.

עם תום ההתייבשות  מורחים על רצפה נקייה סילר (שהוא חומר המשמש לאטימת האריחים ) בשתי שכבות ובהפרש של לא פחות מחצי שעה. לאחר המריחה השנייה ממתינים חצי שעה נוספת ואז ניתן להפעיל את מכונת הפוליש  להברקתו הסופית. רמת ההברקה נקבעת על ידי בעל הבית והיא נעה בין הברקה למצב מט ועד לרמת השתקפות.

כותב המאמר עפר ברוך- קבלן מפקח בניה וכלכלן. טלפון לשאלות 050-5587454. מנהל אתר homebuildingsuccess.com בבלוג שבו תוכלו למצוא סרטון הדרכה בנושא.לקבלת גיליון אלקטרוני לתכנון תקציבי בחינם אליך למייל, הכנס את כתובתך בקישור הבא: http://www.homebuildingsuccess.com/sqpnv/  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב