דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לגרום לחלון הראווה שלכם לעבוד עבורכם 

מאת    [ 06/07/2014 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1765 פעמים ]

כל חנות שמוכרת במרכז מסחרי, מרכז קניות או קניון יודעת היטב שחלון הראווה שלה הוא כלי עצום למשיכת לקוחות פוטנציאלים אל תוך החנות ובאופן ישיר לתרגום כלכלי. אך חנויות רבות נוקטות בשיטות שגויות ובעצם יורות לעצמן ברגל וההפיך קורה – הן מבריחות את הלקוחות!

עשה ואל תעשה בחלון הראווה של חנות


    • תפסת מרובה לא תפסת – חנויות רבות חושבות שחלון הראווה הוא כמו קטלוג ענק שצריך להציג כמה שיותר פריטים. זאת הנחה שגויה מיסודה היות וחלון הראווה לא אמור להציג ללקוח הפוטנציאלי את כלל מוצרי החנות אלא אמור לשמש לו כגירוי. לכן, מומלץ להניח על גבי מדפים בחלון הראווה מספר מוצרים קלאסיים מכמה תחומים, ועל ידי כך תוכלו "להסביר" ללקוח מה העונה שאתם מוכרים, מה הסגנון, ולמי אתם פונים. לדוגמא: אם אתם חנות שמוכרת בגדי ים לגברים ולנשים ובנוסף אתם מוכרים אקססוריז לים כגון מגבות מגניבות, מחצלות, מטקות וכדומה – שימו בחלון הראווה דגם או שניים של בגדי ים לנשים, דגם או שניים של בגדי ים לגברים, ומספר אקססוריז קטנים בינהם להשלמת יצירת האווירה. עדיף להתמש בסוגי מדפים שונים על מנת ליצור אצל הלקוח את תחושת ה"מלא" אך מבלי שיהיה מלא.

    • לא לפרסם מחירים – אז בחרתם אלו מוצרים אתם רוצים להציג, אבל הלקוח לא יודע מי אתם. יש חנויות שאנחנו מכירים ויודעים מה טווחי המחירים שלהם, לדוגמא רשת של חנויות בגדים בייסיק מוכרת, אבל אם אתם חנות אחת והלקוח לא מכיר אתכם - הוא לא יכול לדעת על אילו סכומים מדובר. לכן, חשוב לשים מחירים על גבי או ליד המוצרים, בצורה שהלקוח יוכל להבין ולראות. אבל, וזה אבל גדול, אל תשימו את המוצרים הכי יקרים שלכם, וגם לא את המוצרים הכי זולים שלכם. דיברנו על מספר פריטים קטן שצריך להציג בחלון הראווה, ולכן חשוב שכל פריט ייצג בכבוד פלח שוק של טווחי מחירים שאתם פונים אליו. על ידי כך, הלקוח שיעבור ליד חלון התצוגה שלכם יוכל להתרשם שיש לכם טווחי מחירים הוגנים ושונים, וזה תלוי במוצר. כך הגברתם את הסיכוי שהוא ייכנס אל תוך החנות שלכם ויתחיל לחפש מוצרים לרכישה.

    • תחושת המחסן – חנויות רבות נוטות להעמיס בחלונות הראווה מידוף רב ובחלק מהמקרים ללקוח תהייה תחושה שמדובר בכלל במחסן. כמה פעמים קרה לכם שהלכתם ברחוב וראיתם חלון תצוגה של חנות שהעמיס את כל הפריטים שיש לו בחנות בקומות על גבי קומות, ולרגע חשבתם שמדובר במחסן. תשתמשו בכלים שיש לכם בתבונה. חלון הראווה שלכם לא אמור לאכלס מדפים למחסן והוא אמור להיות כלי פרקטי עבורכם. שימו מידוף קל במרווחים גדולים בין השני וצרו אצל הלקוח תחושה של גירוי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב