דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארבעת היתרונות של ג'קוזי ודברים שיש לשקול 

מאת    [ 06/07/2014 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 3781 פעמים ]

4 יתרונות מובילים

1. הידרותרפיה – כוח העילוי של המים עוזר להפיג את המתח מלפגוע במפרקים והשרירים. כאשר נמצאים בתוך המים הגוף כמעט חסר משקל לפיכך, לחץ במפרקים ובשרירים גורם לרוגע, שלווה והקלה. השהייה במים לא רק מתייחס להיבט הפיזי של הגוף אלא עוזר גם להרגיע את המחשבות והנפש, הקרן הלאומית לשינה מצאה כי שהייה בג'קוזי עוזר לרפא אנשים הסובלים מנדודי שינה.

2. השפעת החום – השפעתם של מים חמים על הגוף תורמים גם כן להרגעת הגוף למשל אנשים המתאוששים מפציעות בד"כ משתמשים בכניסה לג'קוזי מלא במים חמים כדי להשפיע על זרימת הדם בגוף.

3. עיסוי – בין אם הג'קוזי מונע בסילון אוויר או סילון של מים, תנועת המים מפתחי הסילון תספק עיסוי מקיף לכל הגוף, כמובן שג'קוזי גדול ועמוק בו כל הגוף נכנס יספק טיפול לכל הגוף ללא כל בעיות.

4. שלווה ורוגע – משתמשים רבים שרוכשים ג'קוזי יכולים למצוא רוגע ושלווה תודות לזרמי המים והעיסויים שהם מעניקים כדי לעורר את הגוף המשחרר אנדרופינים אשר למעשה מצמצם בעקבות כך את השפעותיו של הלחץ. דבר נהדר נוסף הוא שאנשים בכל הגילאים יכולים להשתמש בג'קוזי בכל עת שיחפצו לחלץ את עצמם מלחצי היומיום ושרירים תפוסים.

הוט טאב ג'קוזי רבים מציעים יתרונות גדולים המשפיעים על הגוף כולו, כעת יש למצוא את העיצוב הנכון עבורכם לג'קוזי החדש שלכם שהינו דבר חשוב ביותר לקבלת אפקטיביות רבה ויעילה.

3 דברים שיש לישקול תחילה

ישנם מגוון מוצרים הזמינים בשוק בין אם בחנויות לבין האינטרנט, אם אחד מכם מחפש לרכוש ג'קוזי כדי להיטבל פנימה להלן מספר תזכורות שצריך לזכור בעת שיטוט בין מוצר למוצר בחוץ:

1. חומר ועמידות – לגורמים אלה תפקיד חשוב ועיקרי כמה יתומחר ג'קוזי, יש ג'קוזי מברזל יצוק עמיד מאוד שעלותו זוכה להתעלמות מלא מעט אנשים. לאלה שזקוקים למחיר זול יותר, תוכלו למצוא ג'קוזי העשוי מחומר אקריליק ואפילו להתאימו אישית לעיצוב חדר האמבטיה שלכם. אלה יותר נגישים כלכלית אך רגישים לדהייה, שריטות ושינויי צבע.

2. גודל ועומק – בעוד אמבטיות ג'קוזי בודדים משמשות ביעילות בחללים גדולים, הם מגיעים במגוון גדלים מספיק כדי למצוא את הגודל הנכון עבור חדר המקלחת. בכל הקשור לעומק יש לשקול אם הג'קוזי יהיה בשימוש על ידי ילדים, מבוגרים או שניהם יחד.

3. ג'קוזי סילון אוויר או מים – שניהם יכולים לעסות את הגוף, אמבטיות אוויר פולטות בועות אוויר מתחתית הג'קוזי המעניקים עיסוי עדין, מרגיע שיכול לשמש לקשישים. סילוני מים לעומת זאת מעניק עיסוי כבד ונכנס עמוק יותר לתוך הגוף לכן יש לשקול מה העדפתכם טרם הקנייה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב