דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים בניה ושיפוצים 

מאת    [ 03/07/2014 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 1481 פעמים ]

כולנו רוצים לגור בבית מסוגנן ומעוצב היטב עם מיטב המותגים מתחום הבניה(ריצוף,לבנים,גבס,עצי אלון ועוד), וכן מגוון רהיטים יוקרתיים ועמידים לאורך שנים, אך לרוב אנו מוגבלים בגלל היכולת הפיננסית שלנו, וכן עיצוב פנים בניה ושיפוצים זה לא זול, וידרוש השקעה של זמן רב מהזמן היקר שלנו, אז איך נגשים בכלל כזה ? 

א) אנחנו צריכים להתחיל הכל מתקצוב הפרוייקט, לא לפי מה שאנחנו מעוניינים שיהיה בביתנו או במשרד, אלא לפי יכולת כלכלית ופיננסית בלבד.

ב)בשלב השני לאחר התקצוב של הפרוייקט אנו ניגש לשלב הראשון וזה אדריכלות ועיצוב פנים וכדאי שהאדריכל ומעצב הפנים שלנו יעבדו יד ביד, בדרך כלל המעצב פנים יאתגר את האדריכל, אדריכל טוב יוכל לבצע כל אתגר של מעצב הפנים בלי להעלות את עלות הבניה לרמות גבוהות, זה מצריך אדריכל מקצועי עם ניסיון בתחום ואף הגדולה ביכולות של חומרי גלם ועלות אותם חומרי גלם.

ג)שלב השלישי זה קבלת הדמיה מהמעצב/ת פנים של החלל בו אנו מעוניינים לבצע שינוי, וקבלת תוכניות מהאדריכל וכן פגישה עם הקבלן המבצע של הפרוייקט, סגירה אחרונה של עלויות וחומרי גלם המיועדים לפרוייקט זה והמלצה ממני תכללו גם את הריהוט מכיוון ששם המחירים יכולים לשנות את כל התקצוב.

ד)תחילת ביצוע העבודה ובשלב הזה הדגש הוא על פיקוח, יש מקצוע שנקרא מפקח, הוא אחראי שכל מה שסגרנו עם הקבלן מתבצע עד לרמת החומר, לבנים מסויימות אקוסטיקה, זפת,אולמיניום, הכל. רמת הידע של המפקח צרכיה להיות לפחות שמו הקבלן אם לא יותר, והוא חייב להגיע בפרוייקטים קטנים כל הביצוע ובפרוייקטים גדולים כל יומיים שלושה (אין לזה כלל אבל זוהי המלצתי), צריכים לקבל ממנו מידע והעלת בעיות בשלב הבניה בתדירות מאוד גבוהה מכיוון שיש בעיות שלאחר סיום שלב מסויים בבניה יעלו כסף רב לטובת פתירתן.

ה)שלב הרג'קטים שלנו אל הקבלן הסידור שלהם והמסירה של הבית ללקוח, שלב זה הוא חשוב מכיוון שאם חתמתם לקבלן על הבניה או השיפוצים, לא תוכלו להעלות לו טענות נוספות, וגם אם הוא כן יבצע אותן זה ולא בבת אחת זה ידרוש ממנו זמן, ועצבים מיותרים שלכם ושלו.

לאחר שלב המסירה אנו נתחיל להניח בבית את הרהיטים במידה ונרצה טפטים לקירות ואינסטרומנטים עיצוביים נוספים, ולכן כדאי מהתחלה לערב את מעצב הפנים שהבית יראה אחיד ולא בנוי חלקים חלקים.

אריאל לוי 


http://www.alit-construction.co.il/


אלית בניה ועיצוב פנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב