דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ופרגולות 

מאת    [ 01/07/2014 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 2646 פעמים ]

אנחנו מבלים הרבה זמן בהלבשת החלונות שלנו. תריסים, וילונות וקישוטים מרגישים כמעט כמו דרישה במונחים של עיצוב פנים. אבל מה עם החוץ? הצד החיצוני נשאר לגמרי פשוט ופגיע, ומונע מהבית את מילוי הפוטנציאל המלא שלו. למה לא לקחת את הקישוט החוצה? סוככי חלון הם דרך מצוינת להוסיף קצת ערך אסתטי למראה החיצוני של הבית. הם כמו טיפולי חלון חיצוניים המדגישים את כניסות הבית שלך. פחות קבועים ומסורבלים מאשר תריסים, חופות אלה יכולות להציע צל ללא הפרעה לנוף, ואם הן תלויות מעל מרפסת או פאטיו, הן יכולות ליצור תחושה של חדר חיצוני אוורירי.

 

הגנת מזג אוויר

פרט לרשתות נגד חרקים, לרוב האנשים אין הגנה חיצונית לביתם. עם זאת, האיום הגדול ביותר מגיע לא מזבובים ויתושים אלא ממזג האוויר. השמש יכולה לחמם את פתחי הבית או להסתנן דרך שמשות, ולחמם באופן משמעותי את הבית. זו הסיבה שחלון סוכך הוא תוספת פונקציונלית כאמור לכל צד חיצוני.

עלויות אנרגיה: סוככים אלה חוסמים קרני שמש ומפחיתים את טמפרטורות הבית ב- 15 מעלות, מה שחוסך בחשבון החשמל שלך. בנוסף, הם באים עם חורים או חריצים קטנים בעטיפות שלהם כדי להגדיל את האוורור על מנת למנוע לכידת אוויר חם מיותר סביב הכניסות.

קרני UV: הם חוסמים קרני UV מזיקות לפני שהן נכנסות לבית. אור בלתי נראה זה יכול למולל רהיטים, וילונות ושטיחים. בנוסף, סוכך דלת יכול לסייע במניעת דהיית צבע. ולפתחי אלומיניום, הם עוזרים להפחית הצטברות חום מתכתי מסוכן.

מקלט גשם: לא רק שהם מצמצמים את חדירת השמש, מכיוון שהם מצופים בציפוי עמיד במים, הם גם מגנים על חצרות פנימיות, אדניות, וג'קוזי מהגשם.

שפיכת שלג: סוככי דלת מסיטים את השלג מהמרפסת הקדמית, דבר שמספק נוחות ובטיחות על ידי סילוק לוחות קרח אלה.

 

סוגים של סוככי חלון

סוככים מגיעים בצורות רבות ושונות, חלקם קבועים ואילו אחרים בעלי יותר יכולת תמרון.

קבוע: יחידות אלה הן חלק בלתי נפרד מהמראה החיצוני של הבית שלך, מה שהופך אותם ליציבים, פשוטים להפעלה, וכמעט ללא דרישות תחזוקה.

בודד: מודלים אלה ניתנים להזזה ומאפשרים יותר אפשרויות מבחינת התקנה והצבה.

סוכך זרועות: צורה מאוד פופולרית, סוככי חלון העשויים קנבס אלה יכולים להתגלגל במהירות כאשר הם לא נחוצים ובאותה מהירות ניתן להשיבם ליצירת צל עבור החלון או מתחם המרפסת.

ממונע: אם אתה לא אוהב לסובב אותו קדימה ואחורה, חלק מהדגמים הנשלפים יכולים להיות ממונעים בלחיצת כפתור.

 

גודל , סגנון וצורה

לפני הקנייה , ייתכן ותרצה לבדוק את הסוגים הזמינים:

גודל: ראשית, אתה צריך להחליט היכן זה יהיה מותקן. מדוד את החלון או הכניסה שלך: ההקרנה של סוכך החלון צריכה להיות חצי מהגובה של החלון.

סגנון: הסוככים זמינים בכמה חומרים שונים. מתכת היא חסונה, אך יכולה להתחמם ולהחליד. בד הוא עמיד וגמיש, אך יש לוודא שהוא דבוק ומתוח בחוזקה. ואף על פי שאתה יכול לקבל אותם בכל עיצוב, צבעים בהירים נוטים לשקף יותר אור.

צורה: הם יכולים להיות משופעים, מעוגלים, ישרים או בעל כיפה. מודלים מכוסים מגיעים עם תריסים בצדדים ומספקים חסימה אופטימלית מהשמש. יחידות ונציאניות מגיעות בלי צדדים מה שהופך אותם לפגיעים יותר, אבל גם מאפשר להם להתאים לכל מגרש.

 

התקנה ותחזוקה

אם אתה לא יודע כיצד להתקין אותם, קרא לאיש מקצוע: הם כבדים ואתה לא רוצה שהם ייפלו. בנוסף, אתה רוצה שהם ימוקמו כראוי בבית ויחסמו את השמש. סוככי דלת קלים לטיפול. רק שמור על דברים הרחק מהסוכך, במיוחד בשלג ומים אשר יכולים למתוח את הבד ולהרוס את המסגרת. שמור אותו נקי על מנת למנוע חלודה, טחב, או בעיות בריאות (מצואת ציפורים). שטוף אותו באופן קבוע: אין צורך באבקת כביסה כי זה עלול לפגוע במשטח העמיד במים; רק מים חמים יעשו את העבודה. אבל וודא שהוא יבש לפני האחסון או הפתיחה. ובדוק מדי שנה סימנים לחלודה על המסגרת, תיקונים לבד, או כל צביעה מחדש שנחוצה למתכת.

גבי ביטון- מנהל ומייסד חברת "גבי סוככים".
בקרו אותנו בפייסבוק >>> "גבי סוככים- הדף הרשמי".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב