דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפוך את המחשבות שלכם לבלוג אוכל מצליח 

מאת    [ 30/06/2014 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2602 פעמים ]

בלוג אוכל מאפשר לכם לשתף את המחשבות שלכם לשפר את רמת הבישול והאפייה שלכם בעוד אתם ממשיכים ללמוד מהקוראים שלכם אשר מגיבים בבלוג ומשתפים את המחשבות שלהם יחד אתכם.

כמו בכול מיזם חדש אתה חייב לתת לבלוג שלך אופי עם השקפה אישית שלך שיבדל אותך ממאות אלפי הבלוגים שנמצאים ברשת האינטרנט. אתה יכול להתמקד בסוג של בישול מסוים או לבחור מטבח שיש לך בו ניסיון מעמיק יותר, נסה לחשוב איך אתה נותן לבלוג שלך זווית חדשה שונה ומעניינת.

אל תקפצו ישר למים העמוקים אני ממליץ לכם שאת בלוג האוכל הראשון שלכם תפתחו על אחד מהשירותים המספקים בנית אתרים ובלוגים בחינם. מקורות אחסון כמו blogger.com או wordpress.com אתרים האלה הם מקצועיים מאוד ובקלות ללא ידע מקדים תוך מספר דקות יהיה לכם בלוג חדש. הכלים שאתם תקבלו בפתיחת בלוג חינמי כזה הם ידידותיים מאוד למשתמש ויספקו לכם שליטה מלאה על הבלוג שלכם. אני מאוד ממליץ לכם להירשם לאחד השירותים ולהתחיל לשחק עם המערכת גם אם המחשבה על הקמת בלוג עדיין רחוקה.

אנשים אוהבים תמונות וסרטים, כולנו רוצים לראות תוצאות ואנחנו ככותבים בקלות יכולים לספק להם את המראות האלה בעזרת תמונות או סרטים בתוך התוכן שלנו. התמונות שאתם מצלמים חייבים להיות איכותיות ובעיקר מגרות וממוקדות בנושא עצמו ולא בתפאורה. את הסרטים שאתם מכינים אתם בקלות יכולים לשתף ב –youtube  ולהוסיף את השיתוף באתר שלכם.

בכדי שהבלוג שלכם יהיה מוצלח יש לעדכן אותו בתדירות גבוהה. יהיה עליכם להוסיף מתכונים קלים להכנה בצורה קבועה ויש אומרים שלפחות פעם ביום מה שלדעתי לא הגיוני וגם בלתי אפשרי. תדירות של הוספת פוסט לבלוג לפחות פעם בשבוע היא מצוינת ואף הגיונית וקלה לביצוע. כך גם הבלוג יהפוך עבורך לכיפי ואתם לא תרגישו שהתחביב הופך לעבודה.

בלוג אוכל ביתי פשוט מוצלח הוא בלוג שמופנית אליו תנועת גולשים ממקורות שונים ברשת. התחל בפרסום הבלוג שלך ברשתות חברתיות. שתף את הבלוג שלך עם חברים ברשת ובני משפחה. אתה יכול להרחיב את הפרסום על ידי יצירת קשרים עם בלוגרים אחרים ולבדוק אפשרות של החלפת קישורים ותגובות. חשוב מאוד לא להתפתות ולא לרכוש קישורים מה גם שמנועי החיפוש יכולים לזהות קישורים לא טבעיים ולמנוע מהאתר שלך לעלות בדירוג ואף חלילה להענישו ולהסירו ממנוע החיפוש.

נקודה חשובה נוספת היא לגרום לקוראים לחזור ולבקר בבלוג האוכל שלכם שוב בפעם הבאה. כדי למשוך את הקוראים להמשיך ולבקר בבלוג האוכל שלכם יש להקפיד על איכות התמונות שאתם מצרפים לבלוג, על איכות התוכן, והכי חשוב על מהירות האתר עצמו.

חווית הגלישה באתר שלכם היא חשובה מאוד. בחירת הצבעים, הרקע, גודל הפונט הם גורמים קריטיים אך לא כמו מהירות האתר. מהירות האתר נגזרת ממספר גורמים, על חלקם אין לנו כלל שליטה והם פועל יוצא של שרתי האחסון, אך יש גם מספר לא קטן של גורמים שיש לנו עליהם שליטה. כמו גודל התמונות, איכות התמונות, בחירת התוספים והעיצוב של הבלוג. השתדלו לבחור עיצוב קל ונעים לעיין ואת התמונות שאתם מעלים לבלוג תכווצו מראש למינימום האפשרי ויעדו אותם לדפדפן.

זכרו : אוכל טוב משפר את מצב הרוח והוא פותח תיאבון לעוד אוכל טוב. את התיאבון הזה אתם יכולים בקלות לספק לקוראים שלכם ולהפוך את התחביב שלכם למנת חלקם של אחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב