דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההיסטורייה של עולם הגנרטורים 

מאת    [ 30/06/2014 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 1707 פעמים ]

גנרטורים נועדו לספק חשמל במקומות בהם אין חיבור לרשת של חברת החשמל, או כתוספת של נקודות חשמל נגישה יותר. גנרטורים קיימים גם כביטחון במקרים בהם רשת החשמל עלולה ליפול ויש חובה שהחשמל ימשיך לפעול, כמו בתי חולים. בכל מקרה בו יש צורך בנקודות חשמל נוספת ניתן לשכור גנרטור במקום לקנות אחד. מה היתרונות של שכירות גנרטורים על פני קניית גנרטורים?


באם מדובר בשימוש חד פעמי עבור גנרטור, אין ספק שיש להשכיר גנרטורים ולא לרכוש כאלו. אולם, לא מעט מוסדות חינוך, קיבוצים וחברות מסוימות עומדות בפני השאלה אם לרכוש או להשכיר גנרטור, בעבור שימושים חוזרים אך לא קבועים.

השכרת גנרטורים לצד קניית גנרטורים- מה עדיף?
מוסדות לימוד הנוהגים לצאת לטיולי שטח, תנועות נוער ועוד- מכירות את הצורך העולה בשימוש בגנרטורים.בין אלו המשתמשים מספר פעמים במהלך השנה בגנרטורים עולה השאלה אם לשכור גנרטור כל פעם מחדש, או לרכוש אחד.
אין ספק שלטווח הארוך קניית גנרטור משתלמת יותר. יחד עם זאת, לא תמיד עומדת בפני תנועת הנוער למשל סכום גדול לקניית גנרטורים ושכירתם זולה בהרבה.

יתרון נוסף עבור השכרות גנרטורים הוא הפטור מתיקונים שוטפים וטיפולי אחזקה. אתם מקבלים תמיד גנרטורים שעובדים, עם אחריות. אין חשש ממקרה תקלה או קלקול ואין צורך להמציא כסף בעבור התיקון.
מקרים בהם הגנרטור שובק חיים באמצע האירוע לא יקרו, משום שבהשכרת גנרטורים ישנה התחייבות לתקינות הגנרטורים ולפיצויים במקרה של נזק.
גנרטורים מושכרים מגעים אליכם לאחר שנבדקו כי הם פועלים. באם רכשתם גנרטור והשתמשתם בו לפני שלושה חודשים יש צורך לבדוק את תקינותו כל פעם מחדש.

מהצד השני, אם הנכם משתמשים בגנרטור באופן דו שבועי למשל, בטיולים רבים והפעלות רבות- רכישת גנרטורים עדיפה בהרבה, משום שאינכם צריכים לוודא שהגנרטור עובד כל פעם מחדש, טיפולי התחזוקה נעשים באופן שוטף משימוש לשימוש- ניקוי אבק , גילוי תקנות קטנות לפני שהן הופכות לגדולות וכיוצא בזה. העלות הסופית אף תשתלם יותר ואם תרכשו גנרטורים מחברה אמינה, בכל תקלה תסמכו על האחריות שהחברה מספקת.


לסיכום, אם הגנרטורים עומדים לשבת במחסן ולהיות בשימוש מספר פעמים מועט בשנה לפעילות, שכרו גנרטורים וחסכו לכם את טיפולי התחזוקה והתיקונים. באם אתם תשתמשו בגנרטורים לערך פעמיים בחודש, רצוי לרכוש גנרטורים משלכם שיהיו משתלמים יותר כספית.

ב. רימון סוכנויות | גנרטורים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב