דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזגן תדיראן או מזגן אלקטרה? זאת השאלה 

מאת    [ 26/06/2014 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3613 פעמים ]

כאשר אנו חושבים על מזגני אוויר מתוצרת ישראל, האפשרויות הראשונות העולות על דעתנו הן מזגן תדיראן ומזגן אלקטרה. אין בכך כל פלא. למרות מספרם הרב של מותגי המזגנים המציפים את השוק, את מודעות הפרסום בעיתונות המודפסת ואת התשדירים בטלוויזיה וברדיו, מזגן תדיראן ומזגן אלקטרה הם עדיין המזגנים המבוקשים ביותר בישראל. בסקרים שנערכו בין מתקיני מזגנים בישראל, תופסים המזגנים מתוצרת תדיראן ואלקטרה את המקומות הראשונים מבחינת האיכות ומבחינת השירות. מה הפך את מזגן תדיראן ומזגן אלקטרה למבוקשים כל כך? כיצד משפיעה התחרות בין מזגן תדיראן למזגן אלקטרה עלינו הצרכנים? כל התשובות במאמר הקצר הבא.

חברת אלקטרה שנוסדה בשנת 1945, החלה את דרכה כחנות למוצרי חשמל שעסקה בתיקונים של קומקומים חשמליים, מקררים ומוצרי חשמל נוספים. במהלך פעילותה החלה אלקטרה לעסוק בייבוא ובשיווק של מוצרי חשמל ביתיים, בהם גם מזגנים, ובשנת 1950 ביצעה את פרויקט המיזוג הגדול הראשון שלה, בבית החולים הדסה בירושלים. בין המוצרים המוצעים על ידי אלקטרה אפשר למצוא מגוון מזגנים ביתיים, יחידות מפוצלות ויחידות קצה למערכות המבוססות על מים, המיועדות למיזוג יעיל של חללים גדולים. מזגני אלקטרה מיוצרים במפעלים ברחבי העולם, גם בישראל, ועומדים בתקני איכות מחמירים.

תדיראן הוקמה בשנת 1962 כתוצאה של מיזוג בני שני מפעלים שונים. מפעל האלקטרוניקה "תדיר" שנוסד ב- 1951 ומפעל הסוללות "ראן" שהוקם בשנת 1933. במהלך שנות פעילותה התפתחו בחברה חטיבות שונות שייצרו מוצרי צריכה שונים ביניהם: מקלטי רדיו לרכב, מקלטי טלוויזיה, מקררים וכמובן גם מזגנים. במהלך שנות התשעים נמכרו החברות השונות שהרכיבו את תדיראן לגופים שונים. תדיראן מוצרי צריכה בע"מ הנה יצרנית יבואנית ומשווקת של מזגנים. היא מעניקה פתרונות מיזוג לחללים גדולים על ידי המערכות של Carrier, פתרונות לעסקים קטנים ובינוניים מתוצרת Toshiba ומערכות מיזוג ביתיות תחת המותגים אמקור, טושיבה וכמובן מזגן תדיראן.

התחרות בין מזגן תדיראן למזגן אלקטרה, החלה למעשה עם כניסתה של תדיראן אל תחום מיזוג האוויר ועם הפיכתו של מזגן תדיראן למתחרה בעל שיעור קומה של מזגן אלקטרה הוותיק יותר. התחרות בין מזגן אלקטרה למזגן תדיראן, מתקיימת במישור הטכנולוגי. כל חברה מעוניינת להציע ללקוחותיה פתרונות מיזוג מתקדמים יותר, במישור האיכותי, במדינה חמה כמו ישראל יש משמעות רבה לפעולה רצופה ויעילה של מערכות מיזוג אוויר וכמובן גם בנושאים כמו אחריות ושירות. כאשר אתם מתלבטים בין מזגן תדיראן לבין מזגן אלקטרה, מומלץ לקחת בחשבון את שלושת הגורמים הללו וכמובן להתייעץ עם מומחי מיזוג בעלי ניסיון.

משה כהן  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב