דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


SAP חשפה את הפתרונות החדשים לתחום הלוגיסטיקה וה-PLM בעידן הענן והמובייל 

מאת    [ 24/06/2014 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 1614 פעמים ]

מנהל פתרון ניהול שרשרת אספקה (SCM) ב-SAP: "מנהלי שרשרת אספקה חייבים גישה למידע זמין ומעודכן בזמן אמת על מנת לקבל את ההחלטות המושכלות לארגון", כך לפי האנס טאלבאואר – המנהל העולמי של תחום שרשרת האספקה ב- SAP

 

חברת SAPערכה יום עיון מקצועי, בהשתתפות מומחים בינלאומיים, בנושא פתרונות לתחום הלוגיסטיקה וה-PLM (Product Lifecycle Management). באירוע  הציגה SAP את קו הפתרונות החדשניים של החברה בתחום הלוגיסטיקה, הייצור וה-PLM, הכולל פתרונות חדשניים בענן. בין היתר חשפה SAP לראשונה בישראל את פתרון ניהול שרשרת האספקה SAP Control Tower, המאחד את מחלקות השיווק, הרכש והאחסון לכדי גוף אחד.

 

עופר מילבסקי, COO של SAP ישראל, פתח את האירוע וציין כי SAP מספקת ללקוחותיה המאמצים את הפתרונות הלוגיסטיים ממשק משתמש ידידותי וקל, בדמות הפתרונות SAP FIORI  ו-SAP Screen Personas - ללא עלות כחלק מהמערכת. "SAP משנה את האופן שבו המשתמשים יצרכו את המערכות והאופן בן יתנהלו התהליכים האינהרנטיים של הארגון," הוא אמר. נוסף לכך, תיאר כי "הטכנולוגיה המהפכנית SAP HANA מאפשרת כיום להשיג רמת ביצועים גבוהה מאוד, בהשוואה לעבר, ואנליזות בזמן אמת גם בתחום הייצור וניהול שרשרת האספקה".

 

לדברי אבי שחם, מנהל פתרונות הלוגיסטיקה והקיימות ב-SAP ישראל, למעלה מ-150 משתתפי יום העיון בנושאי לוגיסטיקה וקיימות, "הביעו בכך את אמונם הרב בהיצע שיש לחברת SAP בתחומי התכנון והתפעול בשרשרת האספקה והייצור, ופתרונות ההנדסה והקיימות. זוהי הוכחה לכך שהלקוח הישראלי הבין את הפוטנציאל הרב הטמון בהטמעת פתרונות מתקדמים בתחומים אלה, ומוכן להשקיע בהם משאבים בהתאם. לא רק בעצם רכישתם והטמעתם בארגונים, אלא במחויבות של הנהלות הארגונים לטיפוח תרבות מתקדמת, של ניהול מתקדם של רשתות אספקה מורכבות, תחזוקה סדורה של מידע הנדסי ומידע בתחום הקיימות, איכות הסביבה והבטיחות".

 

אנדריאה ריצ'יארלי, מנהל פתרון ניהול שרשרת אספקה (SCM) ב-SAP, חשף בכנס את "עולם הייצור החדש" ותיאר כי "הטכנולוגיות החדשות משנות את עולם הייצור שהכרנו עד כה מקצה לקצה. הדור הצעיר מחובר כל הזמן ודורש שירות מהיר ואיכותי, ולכן מנהלי שרשרת אספקה חייבים גישה למידע זמין ומעודכן בזמן אמת. רק באופן זה ניתן לקבל את ההחלטות המושכלות לארגון. כיום זה אפשרי, הודות לפתרונות ניהול שרשרת האספקה שלנו המונעים על גבי פלטפורמת בסיס הנתונים עתירת הביצועים HANA SAP. לראשונה ניתן לנהל את כל התהליכים בשרשרת בזמן אמת, וזאת על מנת לאפשר לארגון לספק את דרישות לקוחותיו ולעמוד בתחרות".

 

 

אודות פעילותה של SAP בישראל

SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.

למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב