ביצוע משלוחי פיצה - טיפים למנהלי פיצריות לניהול יעיל של שליחי הפיצה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ביצוע משלוחי פיצה - טיפים למנהלי פיצריות לניהול יעיל של שליחי הפיצה 

מאת    [ 20/06/2014 ]
מילים במאמר: 437   [ נצפה 1738 פעמים ]

 
 

שוב תאונה של השליח שלך שמיהר יותר מדי... שוב השליחים שלך מתלוננים על טיפים נמוכים מדי...התחלופה של השליחים שלך גבוהה וזה מתיש ללמד ולקלוט כל פעם שליחים חדשים... התופעות האלה מוכרות לך, בעל הפיצרייה?

ובכן, יש גם דרך אחרת לנהל את שליחי הפיצרייה שלך. ריכזנו במאמר זה טיפים לניהול צוות שליחי הפיצה בישראל. יישום טיפים אלו עשוי הן להגביר את שביעות רצון לקוחות הפיצריות  ולשמר אותם, וכן להגביר את שביעות רצון העובדים, ומניעת תחלופתם התדירה (תופעה הגוזלת משאבים ניהוליים ואנרגיות רבות).


    • ערוך ישיבת צוות לפחות אחת לשבוע עד שבועיים עם צוות השליחים- בישיבה דבר מעט והאזן לצוות הרבה! תן לעובדיך הרגשה שיש מי שמקשיב להם ותן להם לפרוק את אשר ליבם. כמובן שמעבר להרגשת שביעות הרצון שתהה להם מכך, ולפתרון הבעיות והאתגרים שעומדים בפניהם, יושג גם גיבוש הצוות שהנו מטרה לא פחות חשובה לעסק שלך.
    • הדרך את שליחי הפיצה לנסוע בבטחה ולהקפיד על חוקי התנועה. זה רק יתרום לך כאשר הצוות שלך ימנע מקנסות, תאונות, אבדן ימי עבודה, וכמובן יתרום להרגשתך האישית הטובה שאינך מסכן כל יום וכל היום את עובדיך.
    • במקרים של איחור צפוי בהגעת המשלוח, הדרך את עובדיך לדווח למוקד ההזמנות, והם יתקשרו להתנצל ללקוחות הממתינים וידווחו מועד הגעה משוער חדש.
    • היה מוכן לפצות את הלקוחות שהפיצה הגיעה אליהם באיחור. הנחה את עובדיך שתמיד יהיה בקבוק שתייה קרה או פיצוי קל אחר מוכן להם בארגז למשלוח פיצה שלהם על הקטנוע. בחברות המספקות ציוד לפיצריה יש כיום ארגזים למשלוחי פיצה מתקדמים, שבהם ישנה חלוקה לשני תאים- תא לפיצה (למזון חם), ותא מבודד אחר למשקאות וסלטים (למזון קר). כך ניתן טכנית שתמיד יהיה פיצוי זמין ללקוח שהמשלוח שלו התעכב. לך זה כדאי!
    • הדרך את עובדיך ללמוד היטיב את הדרכים. ערוך בחינה לעובד חדש שהוא מכיר לפחות את הכבישים והדרכים הראשיות ביישובך. עובד שיוצא לדרך וצריך להתחיל לנווט ולאתר את הכתובת הנו עובד לחוץ, עצבני והתוצאות עלולות להיות איחור במקרה הטוב, ותאונה חו"ח במקרה הרע.
    • הדרך את שליחי הפיצה שלך להיות נימוסיים, נחמדים ולבביים ללקוחות. זה משתלם להם ומתבטא בגובה הטיפ, ולך זה משתלם כי השגת לקוח מרוצה ונאמן יותר.
    • הקפד על כך שהקטנועים יהיו תקינים וכן שהארגזים למשלוחי פיצה לקטנועים שלהם במצב תקין, וכן שהינם ממותגים היטיב ובצורה המכבדת את הפיצרייה שלך. אל תשכח ששליח הפיצה שלך וכן רכבו מייצגים בראש ובראשונה את העסק שלך בפני אלפי אנשים ביום. דאג לכן שבית העסק שלך יוצג בכבוד המגיע לו.

אז פעם הבאה שתראה שליח פיצה חותך אותך בפראות ומסכן את עצמו ואת סביבתו תשתדל שזה לא יהיה העובד שלך. נסה ליישם את כמה הכללים והטיפים האלה ותהנה מהכנסה יפה יותר "בקופה" ומעבר לכך: תיהנה משקט נפשי ומאיכות חיים בעבודה ואווירת עבודה נעימה ורגועה יותר.

 

י. גרינגראס בע"מ פתרונות כוללים ומוצרים לקירור לתחום המזון, הרפואי והפרטי. מקררים ניידים לרכב, מקררים מקצועיים לשוק המזון והמשק הרפואי. קררים ליאכטות וקרוואנים, ארגזי קלקר , צידניות קלקר , טרמופורטים, קלקרים לחמגשיות, ארגזים לפיצה לקטנועים.. הנביאים 55,רמת-השרון,טל': 03-5782613  /  נייד: 050-5236541
דוא”ל: href="mailto:wm_grmar@netvision.net.il  wm_grmar@netvision.net.il">אתר">wm_grmar@netvision.net.il  אתר: www.i-gruengrass.co.il


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב