דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לחופשה משפחתית - קצת אחרת 

מאת    [ 17/06/2014 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 3308 פעמים ]

כמו בכל סוף שנת לימודים, אנו ניגשים אל המחשב, העיתונים ומחפשים דיל לחופשת הקיץ המשפחתית השנתית שלנו. אז רואים דיל לאילת, עוד פעם אילת ? היינו כבר אלף פעם!  כשאנו מגיעים לחופשה באילת אנו נחים במלון וכל מה שברצוננו לעשות הוא לרבוץ כל היום ולהתהפך מהבטן לגב. הרי הכי כיף בחופשה להירגע, אבל למה לא לשלב גם דברים אחרים? שיש בתוכם רוגע, כיף וגם לימודים. חשבתם פעם על חופשה אחרת ? שונה ? משהו שלא עשיתם בעבר ?  אז בואו תפתחו קצת את הראש למשהו שונה, מיוחד, שתזכרו לעוד הרבה שנים.

הייתם פעם במטולה ? המקום הכי צפוני בארץ ? עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מה כבר אפשר לעשות שם?? ובחן, מטולה היא מושבה גלילית, שלווה, נעימה ורגועה , אנשיה מסבירים פנים. תוכלו לערוך בה סיור מודרך לכל המשפחה - ברגל או בטרקטור, לבחירתכם, אותו יערוך לכם רפאל המקסים וישמח לענות על כך שאלותיכם. יספר לכם על המקום, האזור, המורשת, החקלאות וכו'. תעברו בתצפית מרהיבה ותראו בדרך את פרות הארץ המשובחים הגדלים במטולה.

במושבה תמצאו גם את נחל עיון שהוא אחד מהמחזות המרהיבים ביותר בגליל. נחל עיון הוא ערוץ עמוק העובר בין קירות סלע זקופים ליד המושבה מטולה. הנחל מתחיל את דרכו בעמק עיון שבלבנון. מקורות הנחל נובעים מעבר לגבול, כשבעה קילומטרים מצפון למטולה. לאורך הנחל יש ארבעה מפלים. אחד המפלים, "מפל הטחנה", גולש לאורך קיר רחב מגובה 21 מטרים. המפל נקרא על שם טחנת קמח ישנה, שנבנתה למרגלותיו. המפל המפורסם ביותר הוא מפל התנור, הנוחת אל הקרקע בתוך "ארובה" שגובהה כ- 30 מטר. ניתן לבחור בין שני מסלולי טיול - קצר או ארוך. המסלול הארוך - מתחיל מהחניון העליון של השמורה, שאליו מגיעים מהמושבה מטולה. הסיור, הנמשך כשעה וחצי, נערך במורד הנחל. להולכים במסלול זה מומלץ לדאוג לרכב שימתין בחניון התחתון של השמורה, אחרת ייאלצו לטפס בחזרה למטולה. המסלול הקצר - מסלול מעגלי, המתחיל ומסתיים בחניון התחתון של השמורה. משך הסיור כחצי שעה והוא כולל ביקור במצפור גפני ובמפל התנור. בשני המסלולים תראו פרי בר צבעוניים, שבילים, גשרי עץ ועוד.

במטולה עומד מוזיאון קטן שנקרא בית האיכר שם תוכלו לחזור בזמן לעבר פסטורלי במיוחד. במוזיאון תראו ריהוט מקורי מראשית המאה שעברה, ממנו ניתן ללמוד ממקור ראשון על ההוי באותם ימים רחוקים ונאיביים. ואם בבילוי ספורטיבי יותר אתם חפצים, תוכלו לבקר במרכז קנדה הכולל מגוון פעילויות לכל המשפחה, בהן החלקה על הקרח, מטווח ירי מקצועי, באולינג, ג'ימבורי לילדים,אולם כדורסל, חדרי פינגפונג ושולחנות ביליארד, חדר כושר, ברכה מקורה, ג'קוזי ומתחם ספא.

במרחק נסיעה קצרצר ממטולה תוכלו להגיע לשמורת הטבע תל-דן, מעין ארץ הפלאות: פלגי המים זורמים שם מכל העברים ומצטרפים לנהר גועש, וצמרות העצים מתנשאות אל על ושומרות על אפלולית תמידית וקרירות מרעננת, גם בצהרי יום קיץ חם. בזכות כך תל דן הוא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בנסיעה לצפון, בו מסלולי הליכה ע"פ רמות קושי - בכולם תמצאו מפלים, ברכות,צמחייה ירוקה וטבע מרהיב. לא רחוק משם תוכלו ליהנות ממסלול קיאקים משפחתי, משם תאספו חוויות רבות, רטובות ומצחיקות במיוחד. יש גם את צוק מנרה ובו הרכבל הארוך ביותר בישראל המציע חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת של נופים קסומים ושלל צבעים.

אפשר עוד להמשיך ולפרט אבל נראה לי שכבר הבנתם שחופשה במטולה היא שווה בהחלט! ואם ששאלתם את עצמכם איפה תוכלו את הראש בלילה לשים, אל דאגה! יש לנו כאן מתחם צימרים מקסים!!! בו נארח אתכם בחום ואהבה, אצלנו תקבלו את מרב השלווה! במתחם יש ג'קוזי זרמים מפנק, סאונה יבשה, חדר אוכל כפרי עם ארוחות עשירות , וחדרי אירוח גדולים, מרווחים ומפנקים. אז קדימה! למה אתם מחכים? השנה לחופשה במטולה יוצאים!

צימרים באווירה גלילית . האירוח כולל כניסה מוזלת לאטרקציות שונות וכן סיור מודרך חינם במושבה למזמינים מינימום 2 לילות .


מחירים שווים לכל כיס.


נשמח לראותכם - האחוזה במטולה, בהנהלת טרי אקריש .


לפרטים והזמנות - 052-8775017 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב