דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להפתיע באמת את בת הזוג? 

מאת    [ 17/06/2014 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 1756 פעמים ]

כל אחד מאיתנו בשלב כזה או אחר צריך לשמח את יקיריו במתנה יפה ויוצאת דופן, לשם כך אנו שמים את פעמינו לכיוון רשתות השיווק אשר מציעים לנו מגוון רחב של מתנות שונות כמו מתנות לאישה, מתנות לגבר ועוד מכל הסוגים והמינים..

אם הינכם שייכים לקבוצת האנשים שמחפשים אחר מתנה בסגנון ייחודי אתם מוזמנים לקרוא במאמר זה מספר טיפים חשובים ומעשיים הדנים בסוגיה החשובה כיצד לבחור מתנה יפה מרגשת ומפתיעה שהופכת את החוויה של הענקת המתנה ליותר עוצמתית ומרגשת.

מה הם הטיפים חשובים ביותר לבחירת מתנה?


    • ישנם כמה וכמה כללים לבחירת מתנה מוצלחת, במאמר זה נביא ארבעה טיפים חשובים מאד לבחירת מתנות, כלל מס' 1, הוא טיפ מאד חשוב, בן אדם יוכל לקבל מכם מתנה ששווה הרבה מאוד אבל הוא כלל לא יהיה זקוק לה הוא עשוי גם לקבל סוג של מתנה ששוויה הוא שלושה שקלים אך היא תרגש אותו והיא אף תהיה נחוצה בשבילו. בזמן הינכם עומדים מול קנייה של מתנה לגבר חישבו על מקבל המתנה ועל צרכיו האם באמת אותו שי שהינכם עומדים לתת יהיה חיוני עבורו והכי חשוב תפתיע אותו ביותר.
    • הטיפ הבא  קשור למגמת הפרסונליזציה, ההתאמה האישית, ישנן חנויות מסויימות שמשרתות את הציבור באופן אישי ויעיל כמו לדוגמא חנות המתנות מתנה בהקדשה אישית, אתר זה מגישה בפניכם קולקציה מרשימה של תכשיטי כסף בסגנון מקורי עם הקדשה לבחירתך על מגנט  את אותה הקדשה אישית תכתבו והם יעניקו לכם אותה על גבי מגנט יפה ומעוצב, את השרשרת החברה עונדת ואת ההקדשה עם התכשיט היא תניח במקום נגיש כך שהיא רואה אותה פעמים רבות מה שהופך את המתנה ליותר מיוחדת ומושקעת.
    • חשוב מאד להקדיש מחשבה  ותשומת לב בבחירת המתנה שזה אומר, להתייחס למה שמקבל המתנה אוהב או זקוק לו, אם יש משהו מסויים שהוא צריך או חסר לו והוא רוצה אותו, איזה שי יכול להלהיב אותו במיוחד וכו'.
    • עצה נוספת היא האיחולים הלבביים המצורפים למתנה, יהודית ורחל קבלו מהסבתא מתנה דומה, עגילי גולדפילד יפים, אך ההבדל בין המתנות היה שלבת אחת היתה מצורפת לאותה מתנה הקדשה מקורית על גבי מגנט מעוצב, אתם יכולים לנחש בעצמיכם מי יותר מחייכת.

לסיכום: כדאי ורצוי שהמתנות שהינכם מעניקים יהיו מתנות מקוריות בנוסף, מתנה מיוחדת לא  נמדדת  בכסף ששילמו עליה היא נמדדת מאד בחשיבה ובתשומת הלב שלכם, ובברכות שמצורפות אליה, מתנה מיוחדת יחד עם ברכה ואיחולים אמיתיים מכל הלב תהפוך את המתנה ליותר עוצמתית ומרגשת.

המאמר הוגש בחסות


http://www.olam-jew.com/zohat-matok/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב