דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


MongoDB מגדילה את הובלתה כאקוסיסטם Big Data הגדלה במהירות הרבה ביותר בעולם 

מאת    [ 17/06/2014 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 1703 פעמים ]

500 שותפי טכנולוגיה ושירותים מאמצים את MongoDB; תכנית הסמכת שותפים רשמית חדשה תענה לדרישות משימות קריטיות

MongoDB, מסד הנתונים עבור יישומים מודרניים, הודיע כי תכנית השותפים שלו גדלה ליותר מ- 500 שותפי טכנולוגיה ושירותים ברחבי העולם, כשהיא מגדילה את הובלת החברה כאקוסיסטם Big Data הגדלה במהירות הרבה ביותר בעולם.

הביקוש ל- MongoDB חזק וגדל במהירות בתגובה ל'פיצוץ' של נתונים בלתי-מובנים (unstructured), אשר היום מהווים 80 אחוז מכל המידע שנוצר בארגונים ומשמש אותם, וגדל בשיעור כפול מזה של נתונים מובנים (structured).

יותר ויותר ארגונים נוכחים בצורך לחפש מעבר למסדי נתונים טבלאיים, ולמצוא מסד נתונים יותר גמיש, סקלאבילי ומודרני כמו MongoDB, כדי לענות לצרכים המשתנים בתחום הנתונים.

ארגונים אשר השקיעו הרבה בתחומי BI, ניהול מערכות, אבטחה או תוכנות אחרות, חייבים לדעת כי השקעות אלה יישמרו עם המעבר למסד נתונים מודרני. הם גם צריכים להיות מסוגלים לגייס יועצים מומחים היכולים לתכנן ולהטמיע פתרונות מבוססי MongoDB.

מאז השקת תכנית שותפי MongoDB בשנת 2013, חברות טכנולוגיה ופלטפורמות ענן הגדולות בעולם פיתחו תמיכה עבור MongoDB, כולל ) AWSחברת שירותי מחשוב הענן של אמזון), HCL, IBM, Infusion ו- Red Hat.

ב- 2014 חתמה MongoDB על שיתופי פעולה עם ענקי תעשיית טכנולוגיה וכוכבים עולים כמו Cloudera ,Google, HortonWorks, Microstategy ו- Pure Storage.

עתה מכריזה החברה גם על Certified  MongoDB - תכנית הסמכת שותפים רשמית העונה לדרישה הנרחבת מלקוחות לאינטגרציות MongoDB איכותיות ומומחי ייעוץ מוסמכים, מה שמבטיח כי חברות טכנולוגיה ושירותים יידעו איך לתכנן את פתרונותיהן עם MongoDB. הסמכות יקושרו אל Enterprise MongoDB.

"עוצמתנו באה תמיד מהקהילות התוססות שלנו – החל מהמפתחים אשר אימצו את MongoDB ועד למערכת השותפים הגדלה שלנו, המאפשרת את אימוץ MongoDB בארגונים ברחבי העולם", אמר מקס שירסון, מנכ"ל MongoDB. "תכנית הסמכת MongoDB הנה התפתחות טבעית של עסקינו, ומעצימה שותפים כדי להפוך למומחים בתכנון פתרונותיהם על בסיס MongoDB".

כדי לעמוד בקצב הביקוש הגלובלי ל- MongoDB, החברה תגברה את הערוץ ואת צוות הובלת אסטרטגיית השותפים שלה. ויג'אי ויג'איסנקר הצטרף לאחרונה לחברה כסגן נשיא לערוצים גלובליים ופיתוח עסקי. על בסיס תפקידיו הקודמים בהנדסת ביג דאטה וייעוץ בחברות SAP ו- IBM, ימשיך ויג'איסנקר לטפח את הערוץ ואת צוות הפיתוח העסקי עם אספקת תמיכה מורחבת לשותפים לבניית עסקים חדשים סביב MongoDB.

גם בישראל התקשרה MongoDB עם מספר שותפים המובילים בשוק הישראלי. חברת מטריקס הינה המפיצה הראשית של  MongoDB בישראל.

מערך השותפים המקומי כולל את  חברת טריינולוג'יק, השותפה מזה כשנתיים, ואת  החברות אמת מחשוב ו- vision BI שהצטרפו לאחרונה.

"אנחנו רואים בשותפים העסקיים אבן יסוד בפעילות שלנו בישראל. שותפים אלו פיתחו ומפתחים יכולות בתחום האפליקציות, ניהול הנתונים ותפעול מערכות, יכולות שהן חלק בלתי נפרד בהצלחת יישום והטמעת MongoDB", אומר קובי ליף, מנהל השותפים העסקיים ב- EMEA.

פיטר גולדמכר, לשעבר אנליסט מחקר ב- Cowen & Company, הצטרף גם הוא ל- MongoDB כמנהל בכיר של אסטרטגיה תאגידית.

 

אודות  MongoDB Inc

MongoDB עושה פיתוח לפשוט ויפהפה. עבור עשרות אלפי ארגונים, MongoDB מספק זריזות וגמישות ואת החופש לגדול. ארגוני Fortune 500, סטארט-אפים, בתי חולים, ממשלות וארגונים מכל הסוגים, משתמשים ב- MongoDB מפני שהוא מסד הנתונים הטוב ביותר עבור יישומים מודרניים. דרך פשטות , MongoDB משנה את המשמעות של בניית יישומים. דרך פתיחות, MongoDB מעלה לגובה את המשמעות של עבודה עם חברת תוכנה. כדי לדעת יותר בקרו ב- www.MongoDB.com

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב