דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בפייסבוק - כן או לא? ברור שכן! 

מאת    [ 15/06/2014 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 4317 פעמים ]

ובכן קחו מאות מיליוני אנשים והרי לכם פלטפורמה מעולה לשיווק. רק לאחרונה החלו חברות גדולות וגופים עסקיים להבין את כוחן ואת הפוטנציאל השיווקי האדיר הטמון ברשתות החברתיות. ידוע לכולנו כי פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והמובילה ולכן במאמר נתייחס בעיקר לפייסבוק, אך האמור נכון לגביי כל רשת חברתית באשר היא רק כמובן שמדובר בעוצמות קטנות יותר. מיליוני אנשים עוברים מדי יום בפייסבוק, התעבורה האדירה הזאת הפכה את הפייסבוק מרשת חברתית, המטרה והייעוד הראשונים שבשמם יצא הפייסבוק לאוויר העולם, לפלטפורמה שיווקית מעולה עבור כל חברה גדולה או קטנה.

האופטימיזציה של הרשתות החברתיות משרתת נאמנה את החברות ובתי העסק ברמת החשיפה, הרי אמדנו את מספר הגולשים הצופים לפחות פעם ביום ברשת חברתית כזאת או אחרת. בדרך זו החשיפה של הגולשים לחברה, למותג או למוצר שלכם היא בלתי נמנעת. בהנחה שאתם יודעים כיצד לבצע את החשיפה הזאת תעוררו עניין  אצל הגולשים מה שיעודד אותם לחקור ולהכיר טוב יותר ולעומק את החברה שלכם או את מגוון המוצרים/שירותים שאתם מציעים. מכאן הדרך לזיהוי החברה או המותג קצרה וכמובן השלב החשוב, הוא ביצוע מכירה.

במקור הרשתות החברתיות נועדו למלא צורך או רצון שלנו לצור ולחזק קשרים בין אישיים, והן אכן ממשיכות למלא תפקיד זה על הצד הטוב ביותר שרק הולך ומשתפר. החשיפה הגדולה לקהלים חדשים ומגוונים והקמה ותפעול קלים גרמו לחברות וגופים עסקיים לפנות גם לפייסבוק כפלטפורמה שיווקית.   בנוסף האינטראקציה הקלה והמידית עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים גרמו לאותן חברות להבין את הכוח האדיר שהפייסבוק נותן להן.

העובדה שחברה מסוימת או בית עסק בכל גודל שלא יהיה נמצאים בפייסבוק עוזרת להם להפוך לגוף אנושי ולהתפס ככזה מצדם של הלקוחות שלא פעם רואים בהם כגוף שמחפש את הדרך לכיסם של הלקוחות. השימוש ברשת חברתית מעדן את התדמית שלהן ובעצם נותן להן נופח אנושי ונגיש יותר לחברה ומוסיף להן מימד של אמינות וזמינות שלא תמיד קיימים, מה שעוזר לחברה לפצח אנטגוניזם מולד מצדם של הלקוחות הפוטנציאלים.

רשתות חברתיות, מטבען, הן גוף ויראלי, כך שברגע שאדם אחד נחשף בפייסבוק לחברה מסויימת או למוצר ספציפי, מה שגורם לו לסמן LIKE, חושף בשניה אחת את אותה חברה למאות אם לא אלפים של לקוחות פוטנציאלים (תלוי כמובן במספר החברים/עוקבים שיש לאותו אדם). למעשה מדובר בסוג של ניוזלטר שמשוחרר לחלל העצום של עולם הפייסבוק, ללא שליחה בעצם.

עוד יתרון של שימוש בפייסבוק כאמצעי לקידום אתרים הוא הקו הישיר ופתוח המתקיים בין החברה לבין הלקוח, בין אם מדובר בהודעה פרטית ובין אם מדובר בפרסום על הקיר מה שחשוף לעיני כל. כך למעשה ניתן לספר בקלות, מהירות ויעילות על מוצרים חדשים, מבצעים ועוד.

לסיכום עולם השיווק עושה יותר ויותר שימוש ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט כפלטפורמה שיווקית שלא דורשת הרבה אך מביאה עימה המון יתרונות.

   מקדם ומשווק אתרי אינטרנט להיות במקומות מובילים במנועי החיפוש השונים עם ידע וניסיון רב בשיווק בניו מדיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב