דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר המלצות לטיפול בגזים אצל תינוקות 

מאת    [ 12/06/2014 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2939 פעמים ]

כאבי בטן וגזים היא אחת התופעות הנפוצות שמדאיגות הורים טריים בחודשים הראשונים אחרי הלידה .

סימנים אופייניים:

תינוק שסובל מגזים לרוב בוכה בכי קורע לב, מכווץ את כפות הידיים לאגרופים, מניע את הברכיים לכיוון הבטן, פניו מאדימות. הוא מתקשה לישון ביום ובלילה או מתעורר הרבה, נראה מאוד לא רגוע וסובל בעיקר בשעות הערב. לעתים אני פוגשת תינוקות שסובלים מגזים קשים יום ולילה, בוכים ומקטרים כמעט ללא הפסקה רוב שעות היממה ולא ישנים בלילות בגלל כאבי בטן קשים.

בכי של תינוק שסובל מגזים הוא בכי בטונים גבוהים עם הפסקות קצרות. התינוק צווח ומפסיק לשנייה כדי לקחת נשימה וחוזר חלילה. נראה שתינוקך מנסה לגיד לך: "אמא, תעזרי לי, קשה לי"!

סיבות עיקריות לכאבי בטן וגזים אצל תינוקות הן קשיי הסתגלות התינוק אחרי הלידה וחוסר בשלות של מערכת העיכול.

ישנה דעה רווחת שאין פתרונות עבור טיפול בגזים אצל תינוקות, וגם שטיפול זה אינו יעיל, אך היא שגויה. החדשות הטובות הן שניתן להקל על קטנטנים ועל הוריהם ולחסוך מכולם סבל וכאב בעזרת כלים מועילים, ללא תרופות. כדאי לדעת שבעזרת שיטות טבעיות ויעילות אפשר לעזור לקטנטן . 

המלצות לטיפול בגזים אצל תינוקות :

כדאי לדעת שמניעת התקף היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להקלה על קטנטן שלך. כדי לצאת ממעגל קסמים של בכי וכאב חשוב ליצור עבורו סביבה מתאימה. הוא זקוק לידיים אוהבות ותנוחות נשיאה נכונות, לדוגמה ערסול ו"נמר שוכב על העץ" (בטן התינוק על האמה) כשהיד השנייה נותנת טפיחות קלות. עיטוף ונשיאה במנשא מערסל גם יכולים לעזור אך ישנן מספר דרכים נוספות יעילות להקלה וטיפול בגזים שכדאי לבחור בצורה אישית.

דרך נוספת לטיפול בגזים אצל תינוק היא שינוי תזונתי. לעתים כאבי בטן וגזים הם סימן לרגישות למזון, לכן יש לבדוק אם הפורמולה שהקטנטן מקבל מתאימה לו. אם מדובר על תינוק יונק כדאי להוציא מהתפריט היומי של האם המניקה משקאות ומוצרים שעלולים לגרום לכאבי בטן וגזים אצל תינוקות-כמו חלב, קטניות, כרוב, כרובית, וכו'.

אם כולם אומרים לך שעם הזמן הכל יסתדר ויעבור מעצמו אך את רוצה לעזור לקטנטן שלך, אם את מחפשת פתרונות יעילים שיעזרו לך לחסוך ממנו סבל וכאב- תזכרי שניתן להקל על גזים אצל תינוקות בעזרת שיטה ייחודית, ללא תרופות. אני מזמינה אותך לקבל כלים מעשיים ויעילים שעזרו למאות תינוקות והורים. צרי איתי קשר ותקבלי פרטים על שיטה יעילה, בעזרתה ניתן לשפר את המצב, ולהקל בצורה משמעותית על התינוק ועליך.

שלום, נעים להכיר! אני אחות מוסמכת משנת 1988, יועצת שינה, מומחית בהדרכת הורים ובמתן כלים מעשיים להקלה על האם ועל התינוק. בייעוץ שינה אני משלבת את הידע העצום שצברתי במשך 20 שנה כאחות מוסמכת בטיפת חלב ובפגייה, כמלווה התפתחותית וגם כאמא לשלושה ילדים בוגרים. ממגוון שרותיי: יעוץ שינה בשיטה ייחודית בהתאמה אישית לצרכי הילד והמשפחה, עם דגש על מתן מענה מידי לבכי. הדרכה אישית ליצירת הרגלי שינה בריאים, הדרכה להורים לדרכי הרגעה והקלה על התינוק אחרי הלידה. ליצירת קשר: 0547201409




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב