שיווק בגובה העיניים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק בגובה העיניים 

מאת    [ 10/06/2014 ]
מילים במאמר: 519   [ נצפה 1311 פעמים ]

 
 

 

מהי המלחמה הקשה ביותר איתה מתמודד כל עסק מתחיל ובעיקר כזה המבוסס על אחד מהמקצועות החופשיים (עסק של אדם אחד) שבהם לרוב עובדים מהבית כגון: מטפלים אלטרנטיביים, פסיכולגים, מאמנים וכיוב' אבל גם עסקים קטנים הפועלים מחנות או משרד?

ובכן לרוב או בלפחות 90% מהמקרים הבעיה היא מחסור בלקוחות, לקוחות הם הדם הזורם בעסק והם שמניעים אותו. עסק לא יכול לשרוד לאורך זמן ללא לקוחות שמגיעים באופן תדיר ומבצעים רכישות ולא משנה כמה אויר לנשימה יש לו לאותו עסק בסופו של דבר ללא זרם של לקוחות וללא מקורות הכנסה הוא יגווע ויעלם.

כדי שעסק יתקיים הוא חייב זרם קבוע של לקוחות ורצוי כזה שהולך וגובר עם הזמן.

לדאבוננו אנו עדים היום יותר ויותר לעסקים שנסגרים הן בשל ניהול כושל והן בעקבות שיווק לא נכון ובכל אופן התוצאה הסופית היא שאין מספיק לקוחות משמע אין הכנסות והעסק לא מצליח להתרומם. הנתונים הסטטיסטיים מגלים לנו שרק אחד מכל חמישה עסקים ישרוד.

ניתן לומר היום שהמפתח להבאת יותר לקוחות משלמים לעסק הוא שיווק נכון. מה שהרבה בעלי עסקים אינם מבינים הוא שאנשים קונים מאנשים. אנשים יסכימו לפתוח את הארנק בפני האדם שהם מרגישים הזדהות איתו, אנשים קונים מאנשים שמבינים אותם שנשמעים ונראים להם אמינים ומקצועיים בתחומם וברוב המקרים הם יזדקקו ליותר מהכרות חד פעמית על מנת לרכוש מכם.

כמובן שיש טכניקות ודרכים רבות ליצור את אותה קרבה ואמפטיה עם הלקוח, אותה קרבה שמשרה עליו ביטחון לפתוח את הארנק ולשלם עבור המוצר או השירות שאתם מציעים.

רוב העסקים כל כך להוטים למכור עד שהם שוכחים שבן אנוש נמצא מולם ופעולת הקנייה היא פעולה רגשית ולא מכאנית.

בנוסף חשוב מאוד ללקוח הפוטנציאלי לדעת שהוא רוכש שירות או מוצר מאדם שאליו הוא יכול להתחבר, מאדם שמבין עניין בתחום בו הוא עוסק. שפת הגוף חשובה אף היא ואולי אפילו יותר מכל. יש טכניקות מתקדמות בשילוב  NLP שלא ניכנס אליהם עכשיו תעשו לעצמכם כלל ותנו חיוך גדול שמיד יכול לתרום לחיבור עם הלקוח ולא ממש משנה מה עבר עליכם במהלך היום.

עכשיו אתם בטח אומרים הכל טוב ויפה אבל איך אני מביא אותו אלי מלכתחילה.

התשובה שלי היא שיווק, שיווק ועוד פעם שיווק. אני מדבר בעיקר על שיווק במדיה הדיגיטלית, על מודעות ממומנות וקמפיינים אגרסיביים בגוגל וברשתות חברתיות שהיתרון הבולט שלהן הוא שניתן למקד אותן עבור קהל היעד שלנו והן לגמרי מדידות, כלומר אני יכול לראות מי צפה במודעה שלי, מי השאיר פרטים או רכש ממני בסופו של דבר. במידה ואתם מעוניינים ביותר לקוחות, בהגדלת ההכנסות ויצירת תזרים מזומנים אתם חייבים לפרסם ולמתג את עצמכם כמומחים בתחום העיסוק שלכם וכן שלא תטעו לרגע זה עולה כסף ולכן אתם צריכים לבדוק עלות הבאת ליד (לקוח פוטנציאלי) אל מול ביצוע עסקה. כלומר מהי העלות של הבאת לקוח משלם אל מול ביצוע העסקה בפועל והאם זה השתלם לי בסופו של דבר. אם לצורך העניין סדר גודל של עסקה אצלכם בעסק עומד על 4,000 ש"ח ועלות הבאת לקוח משלם הינה 800 ש"ח תצטרכו לעשות את הבדיקות והחישובים שלכם על מנת לראות עד כמה זה משתלם לכם וכמה אתם מוכנים להשקיע בהבאת לקוחות חדשים. כמו שאמרתי מה שיפה בשיווק הדיגיטלי זה שהוא לגמרי מדיד ולכן אתם יכולים ממש לראות כמה עולה לכם להביא כל לקוח לרכוש מכם.

בהצלחה !!!

שי חסון - יועץ ומאמן עסקי www.shaihasson.co.il 050-8642409

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב