דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה חשוב לבדוק כשמחפשים סדנת בישול? 

מאת    [ 10/06/2014 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 3274 פעמים ]

רבים מאיתנו, בגילאים צעירים ומבוגרים כאחד, נתקלים בקושי ובפחד כאשר אנחנו ניגשים לבשל משהו. אנחנו אולי לא מרבים לדבר על העניין, אבל חוויה של חוסר ביטחון במטבח היא לא נדירה בכלל ואפילו שכיחה מאוד. ממש לשם כך נועדו סדנאות הבישול, שזוכות לפופולריות גוברת ככל שעובר הזמן.

אז מה חשוב לבדוק כשאנחנו מחפשים סדנת בישול?

1.מספר המשתתפים- סדנת בישול פרטית מועברת בדרך כלל במתכונת מצומצמת של 5-10 משתתפים לכל היותר. כך כל אחד מהמשתתפים בסדנה יכול לקבל תשומת לב והכוונה אישית במידה הדרושה לו על מנת ללמוד ולהשתפר ככל הניתן במסגרת הזמן הנתון. אם אתם מעוניינים לקבל תמורה לכספכם, אל תתפשרו בעניין הזה. במידה והסדנה המוצעת לכם מכילה יותר מעשרה משתתפים ומועברת על ידי מדריך אחד בלבד, ההצעה שלי היא שתסרבו בנימוס ותעברו לסדנה הבאה.

2.מי מעביר את הסדנה- כאשר אנחנו מעוניינים ללמוד משהו, ולא משנה באיזה תחום מדובר- נרצה שהאדם המלמד אותנו יהיה בעל מקצוע מנוסה בעל ידע רב בתחום הנלמד. מומלץ שתשמעו המלצות ותקראו חוות דעת וירטואליות על הסדנה ועל המדריך או המדריכה בטרם תירשמו, כך שתרגישו רגועים יותר ותוכלו להיות בטוחים שתצאו מהסדנה עם הידע והמיומנות שחיפשתם.

3.היכן מתקיימת הסדנה- סדנאות בישול פרטיות הן בדרך כלל גמישות יחסית מבחינתן מיקומן הגיאוגרפי. לרוב יש אפשרות לקיים את הסדנה בבית המדריך או באחד מבתי המשתתפים- הכל תלוי בכם וביתר המשתתפים בסדנה. אם יש לכם העדפה כלשהי, מומלץ לברר את העניין לפני. אם הסדנה לא תתקיים בביתכם, מומלץ כמובן לבחור בסדנה שקרובה אליו ככל האפשר על מנת להקל על עצמכם את ההגעה.

4.בכמה מפגשים מדובר- מספר המפגשים של סדנאות בישול פרטיות משתנה בהתאם לסגנון, למדריך, ללקוח ולמספר המאכלים והטכניקות שהסדנה מציעה ללמד אתכם. ככל שהסדנה מציעה תכנית נרחבת יותר, סביר להניח שהיא תתפרש על פני מספר רב יותר של מפגשים. כמו כן, מספר רב של מפגשים מעלה בדרך כלל גם את המחיר. יש מגוון רב של אפשרויות ובדרך כלל בתי ספר ושפים פרטיים המעבירים את הסדנאות הללו יאפשרו לכם בחירה בעניין. רק תשאלו.

5.עלויות- כמובן שלפני שנירשם, חשוב שנבין כמה זה הולך לעלות לנו. כאמור, המחיר משתנה בהתאם לסוג הסדנה, למיקום, למספר המפגשים, ועוד ועוד. יש אינספור אלמנטים שמשפיעים על מחירה של סדנת בישול ולכן מומלץ מאוד לערוך השוואה בין מספר סדנאות בטרם נבחר בסדנה כלשהי.

6.תכנית הלימוד ומבנה הסדנה- אל תתביישו לשאול מה אתם הולכים ללמוד. זוהי זכותכם לדעת מה הולך לקרות עוד לפני שתגיעו לסדנה עצמה, ולהבין מהי תכנית הלימוד. אם נדמה לכם שלמדריך שעימו אתם משוחחים אין תכנית לימוד מסודרת ומובנית, בדרך הכלל הדבר יעיד על חוסר מקצועיות. זהו רמז לפנות למקום אחר.

7.מה תקבלו מהסדנה- בדרך כלל בפרסומים של סדנאות בישול יהיה פירוט כזה או אחר של ההישגים המובטחים לכם מהסדנה. אם אין פירוט כזה, ניתן כמובן לשאול או לבקש שישלחו לכם מסמך המסביר את התוצאה המובטחת באופן מפורט וברור. הגיוני מאוד שכאשר אנחנו הולכים לסדנה במטרה ללמוד לבשל, נרצה להבין בדיוק עם אילו כישורים ספציפיים אנחנו עתידים לצאת מהסדנה ואילו מאכלים נלמד להכין.

לסיכום, סדנאות בישול הן עולם שלם ומופלא של חוויות, כישורים ומאכלים חדשים. הן מציעות לכם להתנסות בחוויית הבישול בצורה מבוקרת, תוך ליווי צמוד של מדריכים מקצועיים, ללא כל צורך בחשש. אין ספק שמדובר בחוויה שמפיגה ומפוררת את חוסר הביטחון של רבים מאיתנו בכל הקשור למטבח. אם תבחרו בקפידה את סדנת הבישול שאליה אתם נרשמים, ההצלחה וההנאה מובטחות לכם.

המאמר בחסות אתר השפית לייזה תובל- שפית וקונדיטורית פרטית ומעבירת סדנאות בישול פרטיות מכל הסוגים

http://www.ltuval.co.il/index.php/sadnaot/private

לינוי דורון | Web Expert




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב