דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס משיקה את BIOVIA: מותג המאחד בין Accelrys ו-BioPLM על בסיס פלטפורמת 3DEXPERIENCE 

מאת    [ 10/06/2014 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 1743 פעמים ]

חדשנות מדעית בעידן החוויות

 

דאסו סיסטמס (DassaultSystèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE, השיקה מותג חדש בשם BIOVIA. המותג החדש יצרף את פעילות דאסו סיסטמס בתחום הבינה הביולוגית, לטכנולוגית ה-3DEXPERIENCE המקדמת שיתופיות, ולאפליקציות של מדעי החיים ומדעי החומרים שהתווספו לפלטפורמה בעקבות רכישת חברת Accelrys. פתרונות החברה שנרכשה לאחרונה מספקים יכולות מידול, סימולציה ומחקר שיתופי בתחומי הביולוגיה, הכימיה והחומרים הכוללים בקרות איכות ומעבדה וניהול תהליכי ייצור.

 

מותגBIOVIA של דאסו סיסטמס מהווה את מערך הפתרונות הרחב והעמוק ביותר עבור מידול סימולציה וייצור בתחומי הביולוגיה, הכימיה והחומרים. המותג פונה ללמעלה מ-2000  לקוחות, הכוללים בין היתר חברות כגון: Fortune500, סאנופי, Pfizer, GSK, AstraZeneca, דה פונט, Shell, BASF, פרוקטר אנד גמבל, יוניליוור ולוריאל.

 

BIOVIA תספק אפליקציות, שירותים וגישה לתוכן חוצי-ארגונים בתחומי הביולוגיה, הכימיה והחומרים, תוך מינוף פלטפורמת 3DEXPERIENCE העסקית של דאסו סיסטמס למימוש חזונה של דאסו סיסטמס כי  BIOVIA תשמש כמנוע מאיץ ליצירת עולמות מדעיים וירטואליים המסוגלים לאחד בין מוצרים, טבע וחיים החל משלב תכנון החומרים ועד לסימולציה מולקולרית ולייצור כימי.

 

"זהו יום חשוב עבור דאסו סיסטמס , יום אשר ציפיתי לו במשך מספר שנים. תוכניות המחקר הקודמות של דאסו סיסטמס בתחום מדעי החיים והבינה הביולוגית היו אבות טיפוס למותג החדש וליכולותיו", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "האינטגרציה של אפליקציות Accelrys העוצמתיות עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו, יוצרת חוויה שיתופית מתקדמת לפיתוח מתקדם בתחומי הביולוגיה, הכימיה והחומרים. עם העוצמה של BIOVIA אנו נמדל את הביוספירה כולה".

 

היכולת לאפשר אינטגרציה מלאה של פלטפורמת 3DEXPERIENCE עם מערך האפליקציות החזק של Accelrys, מאפשר לארגונים לנהל שיתופיות שיטתית, ניהול פרויקטים, שימוש חוזר בתוכן ובנתונים, ניטור ותהליכים, אפליקציות ואינטגרציה נוספים, החיוניים עבור תעשיות מדעיות. הדבר נכון במיוחד עבור חברות תרופות המתמודדות עם אתגרים משמעותיים בתחום החדשנות והמחקר של תרופות חדשות.

 

"האסטרטגיה של Accelrys היא לספק ללקוחות את הפתרונות והכלים להשגת אופטימיזציה של מחזור חיי החדשנות המדעית, משלב המחקר ועד לשלב המסחרי", אמר דיק סלנסקי, אנליסט PLM ותעשייה בכיר בקבוצת הייעוץ ARC. "עם רכישת Accelrys, דאסו סיסטמס הופכת את הפלטפורמה המדעית שלה לזמינה להעשרת היכולות שלה בכימיה מולקולרית במגזרי התעשייה של מדעי החיים, מוצרי הצריכה והייצור."

"שאיפתנו היא לספק לתעשיה ולמדע את האפליקציות הנדרשות כדי למדל את הביוספרה. באופן זה, BIOVIA מביאה לארגונים גישת שיתופיות רציפה כדי לקדם חדשנות בתעשיית התרופות, מוצרי הצריכה ולתעשיות נוספות המבוססות תהליכים", אמר מקס קרנצ'יה, מנכ"ל BIOVIA בדאסו סיסטמס. "המערכת הארגונית המתוחכמת למידול, סימולציה וניהול איכות וניהול מעבדה, מאפשרת להשיג חדשנות כמעט בכל מגזר של התעשיה".

 

מלבד מספר חברות מובילות וחדשניות בתעשיות התרופות והציוד הרפואי, כמעט כל חברות הייצור מובילות, כמו בואינג, טויוטה, סמסונג ואחרות, משתמשות בפתרונות BIOVIA כדי לחקור ולהביא לשוק חומרים חדשים. בין היתר,BIOVIA משמשת כבר היום לפיתוח ציפויים חכמים, חומרים מרוכבים קלים וחזקים יותר, חדשנות עם חומרים ידידותיים לסביבה ועוד.

 

חברות ייצור אלו מתקרבות במהירות לנקודה בה ההתייחסות לחומר היא כאל משתנה, ולא כאל מגבלה. כדי להצליח לעשות זאת, היכולת לנהל מידע על מוצר ברמה המולקולרית באופן נרחב היא חיונית לאורך שרשרת הערך. בנוסף, התיעוש האגרסיבי של תהליכי המחקר, הפיתוח והייצור של ימינו מקדמים את הצורך באימוץ פלטפורמה עסקית משולבת, המסוגלת לטפל במגוון סוגי נתונים בסביבות שיתופיות ותחת רגולציה.

 

"משתמשי תוכנות PLM הממוקדים במסחור ובהשקת מוצרים חדשים, ייחשפו לכלי מחקר ופיתוח אשר מרחיבות את חדשנות המוצר ואת ההזדמנויות בסביבות מרובות ערוצים", כתב מיכאל שנלר, מנהל מחקר בחברת גרטנר. למידע נוסף עיינו בדוח גרטנר G00262297 - דאסו סיסטמס מוסיפה עוצמת מידע למדע ולמעבדות עם Accelrys.

 

---

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael.

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב