דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונות והצעות נישואין לאורך השנים 

מאת    [ 10/06/2014 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2744 פעמים ]

אין ספק שעברנו כברת דרך התחום הצעות הנישואין והחתונות במהלך השנים בישראל, היום חתונות הן אירועים מרשימים הן ביופיים והן בעלות הכספית שלהם. לעומת הזמנים שבהם ההורים שלי התחתנו, שהיה נהוג לעשות טקס צנוע שלרוב לקח מקום בבית הכנסת, עם בופה קטן של אוכל ושתייה.

היום חתונות הן עסק שמגלגל מיליוני שקלים, ואם בשנות ה-80 הייתה משלם עבור מנה ועוד צלם ודי ג'יי והיום כבר גובים כסף על התאורה ההגברה, על העיצוב של החופה והשולחנות, הכל בתוספת תשלום, תכניסו לכאן את בעלי המקצוע צלם, די ג'יי ואלכוהול והגעתם לסכום כסף גבוה במיוחד.

כל הבחירות שנעשות החל מבחירת טבעת אירוסין ועד צבע המפית באירוע צריכות להיות מבוססות תקציב. בניגוד לחופשה בחו"ל שיכולה להיות ספונטנית תכנון של הצעות נישואין וחתונות צריכות להישקל בקפידה.

טבעות אירוסין חשוב לדעת איפה לקנות. יש הרבה משתנים במשוואה הזו על מנת לקבל תוצר מוגמר של טבעת אירוסין איכותית. היבוא של חומר הגלם (היהלום), הבדיקה, החיתוך, הליטוש העיצוב של הטבעת והשיבוץ של האבנים. הכל צריך להיעשות באופן מקצועי ומיומן. לכן כדאי לרכוש טבעות אירוסין בחניות יצרן שרובן יושבות במתחם הבורסה ליהלומים בגלל הקרבה למרכז היהלומים הכי גדול. בגלל שבחנויות יצרן עושים את כל התהליך מתחילתו ועד סופו תחת אותה קורת גג, העלויות של טבעות האירוסין נמוכות בהרבה מחנויות תכשיטים.

תכנון החתונה- אנשים משקעים המון כסף בעיצוב המקום לפי טעמם האישי לפעמים מדובר בהוצאה מיותרת שמכבידה על הכיס, תחשבו רגע על חתונות שהייתם בהן, אתם זוכרים את צבע הווילונות? אם בכלל היו כאלה? איזה קיפול היה למפיות? או איזה סידור פרחים היה במרכז השולחן? קרוב לוודאי שלא. אורחים שמגיעים לחתונה קובעים את האיכות שלה לפי 3 פרמטרים אוכל אלכוהול ומוסיקה.

אוכל- היום בכל מקום מציעים לכם לעשות טעימות לפני הסגירה של החוזה, הם שומרים לכם את התאריך וקובעים לכם טעימות לשבועיים אחרי הפגישה, אחרי הטעימות אתם מחליטים האם להמשיך או לא, ואם עדיין לא גיבשתם דעה לגבי האוכל, אפשרי לעשות עד 3 סיבובי טעימות עד ההחלטה.

אלכוהול- רוב האולמות והגני אירועים מעניקים לכם בר ישראלי בחינם, ובר תוצרת חוץ בתוספת תשלום. במידה ויש לכם כמות גדולה של צעירים זה כדאי לקחת את החבילה שהאולם מציע, אם יש לכם כמות של 50-60 צעירים אז כדאי לקנות אלכוהול בנפרד אצל ספק.

די ג'יי- כדי לראות איך ההתנהלות של הדי ג'יי במעמד החתונה אתם יכולים לבקש לראות אירוע שעבד בו, על מנת להתרשם עד כמה הוא מרגיש את קהל ומעניק להם מה שמתאים להם, די ג'יי מקצועי יודע מה לעשות כדי להביא את האורחים לרחבה, תנו לו יד חופשית ותשתדלו לא להגביל אותו.

רותם וובז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב