דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לכתוב פליירים מוצלחים? 

מאת    [ 08/06/2014 ]

מילים במאמר: 340   [ נצפה 20318 פעמים ]

התוכן של הפליירים שלכם, לצד המקום בו אתם מחלקים את הפליירים שכתבתם, הם הדברים החשובים ביותר בעסקי הפליירים. תוכן מוצלח, שיווקי ואמין, יכול להביא להמראה של העסק שלכם, בעוד שתוכן כושל יכול לפגוע בעסק שלכם ולהוביל אתכם להוצאות מיותרות. במאמר הזה נחשוף בפניכם מספר טיפים לכתיבה מוצלחת של תוכן שיווקי לפליירים פרסומיים.

ראשית, זכרו כי עליכם לתכנן היטב את התוכן שתכתבו על גבי הפליירים שלכם. חשבו בצורה אסטרטגית ושיווקית, והקפידו כי הפלייר מבטא היטב את המטרה לשמה הוא נוצר – למכור את השירות או את המותג שלכם לכמה שיותר אנשים. מסתבר שלא קל לכתוב תוכן שיווקי מוצלח לפליירים. זוהי אומנות אשר דורשת נסיון רב, יצירתיות והכרה מעולה של קהל היעד.

שנית, כאשר אתם ניגשים לכתוב את הטקסט לפלייר שלכם, תחשבו בגדול. אפילו אם הפליירים שלכם מיועדים לקהל לקוחות מצומצם או לאזור קטן בעיר, אסור לכם לזלזל בחשיבות התוכן של הפליירים שלכם. עליכם לשאוף להציג בפני הקהל שלכם תוכן מדויק, מוכר ורלוונטי למטרות שלכם.

שלישית, התאימו את התוכן שלכם לאופן בו הפלייר מעוצב. יש הבדל האם הפלייר אמור להיות מקופל, מודפס משני צדדים וכדומה. יש כיום מכונות בבתי הדפוס שיכולות לקפל פליירים עבורכם, כך שזה לא אמור להטריד אתכם. ברמת העיקרון, על פלייר מקופל תוכלו לדחוס יותר מלל. יש מקום למלל על הכריכה החיצונית, בפנים, בפתיחתו ומאחור. פליירים שאינם מקופלים מסוגלים להציג תוכן באופן פחות מעניין. לכן, בחירת סוג הפלייר צריכה לבוא אף לפני בחירת הטקסט.

רביעית, למרות מה שאמרנו בסעיף הקודם – אל תרבו במילים. בתחום הפרסום, כל המוסיף גורע. מספר מילים קטן אודות השירות שלכם עשוי לעשות עבודה טובה הרבה יותר מכתיבה ארוכה ומסורבלת. השאירו סיבה ללקוחות שלכם להתקשר אליכם ולברר פרטים נוספים. לצורך כך עליכם ליצור מתח וסקרנות אצל הקורא. דוגמא בולטת לכך היא אי כתיבה של המחיר שאתם גובים. לקוחות רבים יתקשרו רק כדי לברר מהי העלות של השירות שלכם. בחרו מספר מילות מפתח וסלוגן מרכזי, והניחו פרטים ארוכים ונוספים לשעת השיחה עם הלקוח.

חמישית, דברו עם הלקוחות שלכם בטון נעים ובגובה העיניים. השתמשו בשפה קלילה ונעימה, והימנעו משפה גבוהה אשר גורמת לריחוק מהמותג שלכם. 

דפוס פנטזיה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב