דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רזיתם המון! ומה עם עודפי העור? יש לנו את הפתרון עבורכם 

מאת    [ 07/06/2014 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 1918 פעמים ]

אתם מוצפים במחמאות. הצלחתם לנצח את האתגר הגדול ביותר של חייכם ולרדת במשקל ובאופן דרסטי, כמי שהתמודדו עם הבעיה במשך שנים כה רבות, ציפיתם ליהנות מן המחמאות האלו, אבל יש משהו שמפריע לכם להיות גאים במראה החדש שלכם. כן, אנחנו יודעים, קוראים לזה עודפי עור,  ויש לנו את הפתרון עבורכם.

מערכת מלב"י

השמנת יתר קיצונית היא המגיפה החדשה של העידן בו אנו חיים, אך רבים מאיתנו מצליחים לנצח אותה. חלקנו לבד, ורבים אחרים נעזרים במגוון השירותים המתקדמים שיש לעולם הרפואה בכלל ולמרכז לטיפול בהשמנת יתר, מלב"י, להציע.

אך כמו כל הצלחה, יש לתחזק אותה ואף להתמודד עם ההשלכות שלה לעיתים באופן הדורש תשומת לב. ירידה דרסטית במשקל, בעיקר עם היא מתרחשת בתוך זמן קצר, מביאה למצב בו השומן נעלם במהירות והעור שנתמך בו מאבד אחיזה, ונשאר תלוי וכתוצאה מכך מקבל מראה רפוי. מעט בדומה לבלון שהאוויר יצא ממנו, כך גם השומן בגופנו במיוחד אם מסת ה BMI  שלנו הייתה גבוהה במיוחד, והיא נעלמת במהירות, העור לא מקבל מספיק זמן על מנת להתכווץ באותה הדרך. עודפי העור איתם מתמודדים מטופלים רבים אשר ירדו בשיעור גבוהה ממשקלם מהווים עבור רובם מטרד אסתטי וכאב ראש לא קטן בדרך להנאה מושלמת מהחיים החדשים ששאפו אליהם, חיים ללא עודף משקל.

כן, אנחנו יודעים שעשיתם מאמץ כביר להגיע עד כאן, ומבינים את התחושה של המרחק שאתם מבקשים לעבור על מנת לאחוז בדימוי גוף מיטבי יותר, אך חשוב להיות ריאלים לגבי התוצאה ובו בעת לגלות את אותה הרצינות בתהליך זה כפי שגיליתם לגבי תהליך ההרזיה שלכם.

לעור עודף נטייה להצטבר בזרועות ובירכיים והתחושה הכללית של המטופל שעמל כל כך להיפטר מהמשקל העודף, אינה מיטיבה עם המשך הצלחת התהליך ושמירה על משקל תקין בעיקר מכיוון שהיא פוגעת בדימוי העצמי של המטופל.

אך יש דרך להילחם בכך ולהגיע לתוצאות מיטביות. כאן במלב"י אנו מציעים לכם דרכים משלימות לפתרון הבעיה לאחר הרזיה דרסטית ואובדן משקל גבוה בזמן מהיר.  מטופלים בעלי עודפי משקל בינוניים הם בעלי סיכוי ההצלחה הגדולים יותר בניתוחים להסרת עודפי עור מאשר מטופלים אשר הסירו עודפי משקל גבוהים יותר.

כיצד זה עובד ומה הן האפשרויות העומדות לפניכם בתחום זה?

  • נוכל לסקור בפניכם טכניקות שונות להסרת עודפי העור ולהתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בפגישת יעוץ אישית.
  • באפשרותכם לבחור בעיצוב הגוף באזורים המועדים ללקות בעודפי עור, כגון: שדיים, בטן, זרועות וירכיים.
  • מהו הזמן המתאים ביותר לניתוח עיצוב הגוף?  לכל תהליך התזמון שלו, נשמח לקבוע אתכם ביחד מהו התזמון הנכון ביותר לכם לניתוח זה.
  • התאוששות והכנה לקראת ניתוח עיצוב הגוף. נלווה אתכם גם בתהליך ההתאוששות תהליך ההחלמה לקראת ניתוח עיצוב הגוף.

כדאי לדעת, מתיחה של בטן מותניים ואחוריים היא התהליך המקדים לקראת ניתוחים נוספים להסרת עודפי עור, אלו הם ניתוחים שעל אף מורכבותם, אחוזי ההצלחה בהם גבוהים במועמדים אשר עברו את תהליך הסינון הנכון ונמצאו מתאימים אליהם.

שיתוף הפעולה של המטופל להצלחת התהליך חיוני. חשוב כי הציפיות שלו מהתוצאה תהיינה ריאליות ובו בעת עליו לקחת חלק פעיל בשמירה על משקלו החדש על ידי איזון דיאטטי ומצב נפשי מרומם המסייע לתהליך ההחלמה.  הניתוחים הללו אומנם מייצרים צלקות, אך את אלו ניתן במקרים רבים להסתיר על ידי לבוש נכון והולם ועדין, המראה החדש שתוכלו לאחוז בו לאחר הניתוחים הללו, מהווה המשך ישיר של השאיפה שלכם לשפר את דימוי הגוף שלכם ולחיות חיים בריאים יותר במשקל תקין יותר.

את ההתאמה שלכם לניתוח קובע הפלסטיקאי שלנו, פרופ' ליאור הלר, ואתם מוזמנים לקבוע עמו פגישת יעוץ בהקדם על מנת לבדוק האם אתם מועמדים מתאימים. איבדתם ממשקלכם ועודפי העור מטרידים אתכם? זה בדיוק הזמן לקבוע עמנו פגישת יעוץ, התקשרו עכשיו: 03-7645444

 

 

ד"ר אסנת רזיאל, רופאה כירורגית מומחית בניתוחי הרזיה, מנהלת מלבי - מרכז רפואי לטיפול בהשמנת יתר, קבוצת אסיא מדיקל, אסותא תל אביב. אתר מלבי מרכז מידע מקצועי ומהימן אודות כל האמצעים לטיפול בבעיות השמנת יתר: הרזיה, דיאטה, ספורט, פסיכולוגיה וניתוחי קיצור קיבה. כתובת: בית חולים אסותא רמת החייל, הברזל 20, תל אביב. טל: 03-7645444 http://www.hashmana.co.il drraziel@zahav.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב