דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על פיטבול כבר שמעתם? 

מאת    [ 07/06/2014 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2082 פעמים ]

את כדור הפלא הזה אתם מקשרים בעיקר לתרגילים הקשורים ללידה או ליוגה, אבל הפיטבול, הוא כדור פלא של ממש אם יודעים כיצד לתעל אותו בעזרת תרגילים יומיומיים לחיזוק והארכת שרירי הגוף והליבה. ד"ר אסנת רזיאל מסבירה מה אפשר לעשות עם הכדור שכבר קניתם וניצב לכם בסלון וכיצד להשתמש בו באופן מיטבי.

ד"ר אסנת רזיאל

רואים אותו בלא מעט מכוני כושר בחדר החוגים, עוברים לידו באדישות ומקשרים את הפעילות איתו לפעילות פיזית מתונה, לא למתאמנים הרציניים" אבל הפיטבול הוא הברקה של ממש בכל מה שקשור לאימונים אישיים, במתחם פיזי נוח וקרוב אליכם, הוא מציע זמינות נהדרת, הוא תמיד שם, לא צריך להתלבש במיוחד או לנסוע ברכב לחדר הכושר, אפשר פשוט ליהנות מכל מה שהוא מציע לכם, בחלל הביתי שלכם, והוא יפתיע אתכם בתרומה הפיזית ובהרגשה הטובה שהוא יכול לייצר עבורכם באופן יום יומי.

אם אתם מחפשים לרענן את שגרת האימונים היום יומית שלכם, לחזק ולהאריך את השרירים, הפיטבול הוא בדיוק הדבר לו אתם זקוקים. אני מצרפת כאן מגוון של תרגילים פשוטים וקלים שיפתיעו גם אתכם לאחר שתבצעו אותם. כבר לא תשמשו בפיטבול שלכם כמתקן אחסנה לחולצות לפני הכביסה... אלא תפיקו ממנו את המרב!

 

 חיזוק היציבה ואתגר שיווי המשקל

הפיטבול מספק לכם אתגר יום יומי בשמירה על שיווי משקל. גם אם אתם פשוט רק נמצאים "עליו", המבנה הכדורי מאתגר את שיווי המשקל שלכם, אתם מבקשים באופן טבעי לשמור עליו והתוצאה המידית היא שאתם מפעילים מערכות שלמות של שרירים באופן אינסטינקטיבי שלא ידעתם בכלל על קיומם... רק מתוך הדחף שלכם פשוט לשמור על שיווי המשקל ולא ליפול ממנו.

באמצעות הכדור ניתן להגיע לטווחי תנועה גדולים ולשפר את הגמישות של השרירים והמפרקים ובכך ליהנות מגוף גמיש יותר וחטוב יותר. חשוב לשלב תרגלי חיזוק שרירים ובנייתם לצד תרגילי מתיחות- כך אתם גם בונים וגם משכללים את הביצועים הקיימים של השרירים שלכם.

הנה רק כמה מן היתרונות הנוספים בעבודה עם כדור פיטבול:

 1.  מניעת כאב גב - עבודת כדור נכונה עשויה למנוע כאבי גב, כיוון שהיא מייצבת את עמוד השדרה המותני, מחזקת את שרירי הבטן והגב, ומקנה גמישות אלסטית לשרירי הגב.

2. חיזוק שרירי ליבה- העבודה עם הכדור העגול, שהוא מסתובב ואינו יציב , מאתגרת את שרירי הליבה המבקשים לסייע לכם באופן אינסטינקטיבי להישאר יציבים, היא  מחזקת אותם, ומשפרת את היכולת שלכם לשמור על שיווי המשקל.

3. תמיכה-  האלסטיות והצורה העגולה מפזרים את המשקל באופן שווה יותר שלא מעמיס על המפרקים.

4. יציבה- ישיבה על הכדור עוזרת לנו ללמוד מהי היציבה הנכונה עבורנו, כיצד "לסדר" את עמוד השדרה  באופן יציב וארוך, ללא מאמץ לאורך זמן.

5. גמישות והארכה של המפרקים- העבודה עם הכדור מאפשרת לנו להגיע לטווחי תנועה גדולים, והתנועה המעגלית יעילה יותר.

הפיטבול נגיש גם מבחינת מחיר, הוא אינו יקר ויש מגוון רחב של דגמים ואיכויות שונות. אם אתם נמנים על אלו שאוהבים שהסביבה הביתית שלהם תהיה נגישה גם לאורח החיים הבריא שלהם, כדאי להחזיק אותו בסלון, ולא רק ליופי. הוא באמת מציע זמינות נהדרת לאימונים קצרים בהפוגות בין מטלות הבית השונות והקסם שלו הוא בעיקר בזמינות הגדולה שלו ובתוצאות המפתיעות שהוא יכול להציע למתמידים שבכם. נסו ותיווכחו!

ד"ר אסנת רזיאל, רופאה כירורגית מומחית בניתוחי הרזיה, מנהלת מלבי - מרכז רפואי לטיפול בהשמנת יתר, קבוצת אסיא מדיקל, אסותא תל אביב. אתר מלבי מרכז מידע מקצועי ומהימן אודות כל האמצעים לטיפול בבעיות השמנת יתר: הרזיה, דיאטה, ספורט, פסיכולוגיה וניתוחי קיצור קיבה. כתובת: בית חולים אסותא רמת החייל, הברזל 20, תל אביב. טל: 03-7645444 http://www.hashmana.co.il drraziel@zahav.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב