דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 דרכים פשוטות להאריך את משך הזמן של הסוללה בסמארטפון 

מאת    [ 06/06/2014 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 3570 פעמים ]

אחת התלונות הנפוצות ביותר עבור כל משתמשי הניידים היא הסוללה הסלולרית שלא מחזיקה מעמד זמן רב כפי שהובטח. תודות למרפי, בדיוק כשתצטרך לשלוח דוא"ל קריטי או לעשות ששיחה חשובה, אתה מקבל אזהרת סוללה חלשה. אם אתה לא רוצה להיכנע לסיבוב עם מטען, ופורקן לטעון, נסה כמה מעצות אלו כדי להאריך את חיי הסוללה של הטלפון שלך והילחם בגורמים הגדולים ביותר של סיום חיי הסוללה בטלפון סלולרי.  

1 . בטל תכונות שאתה לא משתמש בהן, ובמיוחד : Bluetooth, Wi-Fi, ו-GPS 

Bluetooth, Wi-Fi, ו-GPS הם חלק מרוצחי הסוללה הגדולים ביותר של הטלפונים הסלולריים, כי הם כל הזמן מחפשים קישורים אפשריים, רשתות, או מידע. כבה את התכונות הללו (חפש בהגדרות של הטלפון ) אלא אם אתה צריך אותם כדי לחסוך בחשמל. לחלק מהטלפונים - למשל, טלפונים חכמים של אנדרואיד, יש וויג'טים המציעים דרכים קלות לכיבוי התכונות כך שתוכל לעבוד עם Bluetooth כשאתה משתמש באוזניה באוטו, או ל-GPS כדי שתוכל לכבות אותו בזמן.   

2 . הפעל Wi-Fi כאשר אתה יכול להתחבר לרשת Wi-Fi 

שימוש Wi-Fi רוצחת את הסוללה, כאמור - רק  כשאתה לא משתמש בה. אבל אם קיימת רשת אלחוטית, יהיה הרבה יותר יעיל לשימוש ב-Wi-Fi מאשר להשתמש בנתונים סלולריים , ולכן לעבור ל-Wi- Fi במקום ברשת של החברה יהיה הרבה יותר יעיל לשמירה על חיי הסוללה של הטלפון שלכם . למשל, כשאתה בבית שלך, השתמש באינטרנט אלחוטי , אבל כאשר אתה לא ליד כל רשתות Wi-Fi , כבה את Wi-Fi כדי לשמור על הטלפון שלך פועל יותר זמן.   

3 . כוונן את בהירות המסך שלך לתצוגה ופסק הזמן של המסך 

כמו במחשבים ניידים וטלוויזיות , המסך בטלפון הנייד שלך גם מבזבז הרבה מחיי הסוללה שלו . הטלפון שלך כנראה אוטומטית מתאים את רמת הבהירות שלו, אבל אם הסוללה שלך מתחילה לטבול עמוק לעצבים שלך - לרמות שגורמות לך חרדה, אתה יכול להתאים את בהירות המסך לרמה נמוכה יותר כדי לחסוך את חיי הסוללה. .   

4 . כבה את ההתראות של האפליקציות 

למיטב ידיעתי, עדיין לא קוראים לך אובמה. אז כבה כבר את ההתראות של ynet, ואם יש לך הרבה קרציות ששולחים לך פרסומות וניוזלטרים  - פתח דוא"ל חדש שבו יהיו רק התראות חשובות. גם מפייסבוק וטוויטר אתה יכול להרפות - אתה כל הזמן מתעדכן גם כך. ההתראות האלו יכולות להזיק לסוללה שלך. והאמת, כגם לסוללה של המוח, שעלולה להיגמר מהאתרים הפולנים שמדווחים על כל שטות.   

5 . אל תבזבז את חיי סוללה על חיפוש קליטה 

אל תצפה לקליטה בחור תל אשכים (או שקר אחר). הטלפון שלך ימות פעמיים: פעם אחת מהבושה, ובפעם השנייה כשינסה להשיג קליטה. במקום להתקשר לאנשים דרך הרשת הסלולרית - שלח להם הודעות ב-What's app . אם אין כיסוי סלולארי בכלל - עבור למצב טיסה או כבה.   

6. קנה אפליקציות ללא פרסומות (רק אם זה באמת חשוב לך) 

אם חיי הסוללה באמת חשובים לך ויש לך אנדרואיד, הוצאה של חמישה שקלים על אפליקציות שאתה משתמש בהן המון - עשוי להיות שווה את זה. אפליקציות נתמכות פרסומות מנקזות מחיי הסוללה לפעמים פי שניים יותר מאפליקציות ללא פרסומות. ב-angry birds באפליקציה חסרת הפרסומות היא צורכת פחות מ-30% מהאפליקציה הרגילה.   

7 . שמור על הנייד שלך במקום קריר 

חום הוא האויב של כל הסוללות , בין אם הסוללה של הטלפון או של המחשב הנייד שלך . ייתכן שתוכל לסחוט קצת יותר את חיים של הטלפון שלך אם תקח אותו ממקום חם לכיס שלך, או שתשים אותו ליד מאוורר כשהוא חם. 

מנהל ב-ENTS-SITE בניית אתר מקצועי בזול. מאמין שמי שיש לו מוצר טוב, תוכן טוב, גישה טובה ועובדה קשה - יצליח גם למכור אותו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב