דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכרת תודה 

מאת    [ 13/03/2008 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 2473 פעמים ]

אתמול בבוקר ירד גשם זלעפות, מבול. בדרכי אל מקום העבודה , לבושה במיטב מחלצותיי, מחוממת בבגד ובמערכת פיזור חום בתוך הרכב נוסעת בכביש שמוביל אותי אל עצמי בדרך, עד שאגיע , עד שאגיע.

אנשים בתוך הרכב נראים שקועים בתוך עצמם, חלקם מהורהרים, צופרים כעוסים. חלקם אינו מביט כלל, ואני צופה במתחולל סביבי בעונג של הודיה גדולה שאכן אני זוכה לראות כל כך הרבה מעבר לעצמי. התחושה שלי  בבוקר זה הייתה שונה. אינני אוהבת חורף בחוץ , אני אוהבת חורף בבית . אבל עלי לצאת , עלי להתגבר  על אותם הדברים וללמוד מהם משהו מעבר למחשבה . ואז ברגע כמו "שיעור" שירד מהשמיים. מעבר חצייה. אישה במיטב שנותיה לבושה כמו בשמיכת טלאים , שכבות , שכבות של הגנה על הגוף . אישה קטנת מימדים עם משקפיים ענקיות , מנסה להגן על עצמה תחת מטרייה ענקית , כאלה שרק בסרטים רואים . אישה קטנה חצתה את רגשותיי בבת אחת. היא הביטה בי מתוך החורף , הגשם, הבגד, המטרייה, הביטה בי ועצרה באמצע הכביש להודות לי , להודות לי שנעניתי לה. היא נופפה בידה אליי, מילאה את ליבי באהבה  , אותה אישה  לא חשבה שקר, שצריך לחצות מהר את הכביש. היא בגילה המופלג בחרה להגן על נשמתה החוצה בהודיה. הרגשתי כמה חשוב להרגיש הודיה זו, כמה היא קשורה לחיות הנשמה שבתוכי. ברגע אחד הבנתי כמה אני מודה על חיי, על בגדיי , על מקום העבודה שלי, על ילדיי, על ליבי, על נשמתי, על אלוהיי, ההודיה היא בסיס קיומי המשכי ואחריתי.  לרגע שכחתי את הדרך שבה אני צריכה לנסוע לעבודה, התחברתי לדרך שאני נוסעת בה בחיים. אותה אישה הייתה שם ללמד אותי עוד דבר בשביל שאוכל להיות יותר נוכחת, היא שמה אותי במקום שעלי "לשים -לב".  חשבתי על כולנו , שאיננו רואים את הדרכים שמלאות בכל טוב, הכול בחינם מושרש בנו כבני אדם, וכל שצריך הוא לחלוק ביחד את מה שיש לכל אחד בתיבת האוצרות. הבנתי שבעצם אני כן אוהבת חורף , גם לו יש מה ללמד ולהראות לי, החורף הפנימי שלי קיבל משמעות פתאום הוא הפך לגשם של ברכה , גשם של לימוד והקשבה. הוא בה  ללמד אותי להביט בין הטיפות בין הדברים," ולנקות" את החלון כדי לראות טוב יותר את מה שהבורא מבקש להראות לי, לא את הדרך לעבודה הגשמית אלא את הדרך לעבודה הרוחנית שהיא חיי.

התמלאתי באושר גדול, שזכיתי ללמוד משהו הבוקר. ירדתי מהרכב קלה יותר, פחות חוששת מלהירטב, נתתי לגשם, למים  להרטיב את פני ,נתתי להם להעניק לי חסד של ברכה , ואהבה. לא היה לי קר להיפך היה לי חם, חם בלב.

האישה ההיא, הייתה מקסימה בעיני, הודיתי לבורא שזכיתי בה לרגע , שחלקתי איתה תבונה אלוהית. היא  הייתה שם עבורי, ואני ראיתי אותה, את המתנה . כמה מתנות כאלה ביום אנחנו מקבלים? המון , המון, אני מציעה לכם לפתוח את המתנות לא עם הידיים , עם ליבכם, מתנה שפותחים עם הלב , נשארת תמיד , לא מחליפים אותה , לא חושבים שהיא אינה מספיקה. זוהי מתנה שבאה משום מקום , מכתובת ללא כתובת, מתנה שכולה עבורנו. מישהו הכין אותה מראש, הוא הכין עוד המון כאלה. ואתם , בקשה קטנה לי מכם, קבלו , קבלו באהבה את מתנת הבורא, היא יודעת את נשמתכם את הדרך  בה אתם הולכים. קבלו את עצמכם ואז חייכם יהיו מתנה אחת גדולה.

תודה לך אישה , שעברת בדרכי , שהסכמת ללכת בגשם, להירטב, להתלבש בשכבות, לנופף בידך, לחצות את הכביש, תודה שבאת בשבילי. ראיתי אותך ואני מברכת אותך ומודה לך מכל ליבי.

ולך בוראי, תודה על זימון , ולימוד מופלא כל כך, תודה שאתה ממלא את דרכי באהבה.
רות קדם
מצוינות אישית
054-7629779
04-8437423
Omrs1@walla.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב