דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי קופסא - מגיל קטן ועד זקנה 

מאת    [ 03/06/2014 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 6252 פעמים ]

משחקי קופסא הם משחקים שחוצים את גבולות הזמן. לא משנה כמה שנים יעברו ועד כמה הטכנולוגיה תתקדם ותהיה מרתקת ומורכבת, וגם מתוחכמת מאוד, המשחקים הפשוטים הם משהו שכולנו תמיד חוזרים אליו, פעם אחר פעם.

משחקי קופסא – להיט בכל גיל

לא משנה בני כמה אנחנו, משחקי קופסא תמיד יכולים להעביר לנו שעות רבות של שעמום, והם מצליחים לעשות את זה בצורה יוצאת מן הכלל. עבור כל גיל יש את משחק הקופסא שמתאים לו, כאשר בדרך כלל כל משחק מיועד לטווח גילאים מסוים.

בזכות כך, בכל בית כמעט יש היום לפחות משחק קופסא אחד, אם לא יותר. גם כשהילדים כבר גדולים ועוזבים את הבית, המשחקים עדיין נשמרים במקום מסתור, למקרה שבאחד המפגשים המשפחתיים יעלה חשק לפתוח את הקופסא ולהתחיל לשחק.

יש משחקים שהם לטווח גילאים רחב מאוד, כמו מונופול, אבל רובם מיועדים לגילאים ספציפיים. עם זאת, גם כשאנחנו גדולים והמשחקים כבר לא "מתאימים" לנו, אם נראה אותם מיד נזכר בתקופה שבה שיחקנו בהם, וכמעט תמיד יעלה בנו החשק לשחק בהם שוב, פעם אחרונה לפני שנעביר אותם הלאה לדור הבא.

איזה סוגים יש?

משחקי קופסא יכולים להיות מסוגים שונים. בין הבולטים והפופולאריים ביותר יש את הפאזל. הפאזל יכול להיות מחולק לחתיכות בודדות עבור פעוטות וילדים מאוד קטנים, והוא יכול להיות גם 3000 חלקים. עבור הבוגרים שבינינו, פאזל של אלפי חלקים הוא דרך מצוינת להעביר את הצום והשעמום של יום כיפור.

סוג נוסף של משחקי קופסא הוא המשחק התחרותי- מי יזכה ביותר כסף ו/או יסיים ראשון? המונופול הוא הדוגמא הכי טובה לכך, והוא פופולארי מתחילתו ועד היום. משחק המונופול מפתח את התחרותיות, ובהחלט מהנה. כמו כן, הוא יכול להיות דרך טובה ללמד צעירים איך להשקיע ולנהל את הכסף שלהם.

פיתוח החשיבה והכנה לדברים שצופן העתיד

מהאמור לעיל ניתן לראות כי משחקי קופסא הם לא בהכרח עניין של הנאה בלבד. אם נתייחס שוב למשחק המונופול, נוכל לראות שמשחק שנראה פשוט ותמים למדי יכול לתת הרבה מידע וכוח לעתיד.

אם מונופול מאפשר ללמוד על השקעות וניהול כספים, משחק כמו "קראסט" (משחק משלוחי פיצה חדש שבקרוב ייצא לאור) יכול ללמד ילדים את חשיבות ההתמדה בעבודה, איך לעבוד נכון ואיך להצליח בעבודה.

לסיום, משחקי קופסא הם משהו שראוי שיהיה בכל בית, בהתאם לגילאים של בני הבית. אם מדובר בילדים קטנים, בני נוער, מבוגרים ואפילו קשישים, כולם יכולים לא רק ליהנות מהמשחקים אלא גם ללמוד משהו שיעזור להם ביומיום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב