דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באמצעות הומאופתיה קלאסית בכאבי מחזור חודשי - טיפול טבעי, בטוח, ללא תופעות לוואי 

מאת    [ 02/06/2014 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2381 פעמים ]

המחזור החודשי שלנו, הנשים, הוא מושג שיש לו המון קונוטציות, שונות ומגוונות. מצד אחד זה פלא הבריאה - מרגע שנערה מקבלת את המחזור החודשי, היא יכולה להביא חיים לעולם. היא הופכת לאשה. המחזור החודשי מקביל למחזור הירח, להתחדשות החודש, למהלך המחזורי של החיים כולם.

מצד שני, זו מגבלה. צריך להתארגן לקראת המחזור, זה לא נוח, זה מלכלך, זה מביך, זה כואב... העולם המודרני מצא פתרונות רבים להתמודדות עם המחזור החודשי - התחבושות והפדים משתכללים כל שנה, טמפונים עם מוליך ובלעדיו משלים אותנו לפחות לכמה שעות שאנחנו בכלל לא במחזור... גלולות למניעת הריון מסדרות את המחזור, התקן תוך רחמי עם הורמון מעלים את המחזור כמעט לגמרי. הורמונים ניתנים בצורה חופשית לכל מי שמתקשה להכנס להריון, למי שרוצה לסדר את הביוץ, לטיפול בכאבי מחזור. 

אני רוצה להתייחס לטיפול התרופתי הניתן להקלה על כאבי מחזור. מבחינת הרפואה הקונבנציונלית, אם יש כאב במערכת מסוימת, צריך לנטרל אותו באותה מערכת ובמרכיבים שלה. ואכן, התערבות במערך ההורמונלי באמצעות גלולות או הורמונים אחרים, עוזרת מאוד בהקלה על כאבים במחזור ואף מסדרות אותו בצורה מלאכותית. 

אבל מה זה אומר מבחינת האשה כולה? מבחינת שאר מערכות הגוף שלה? 

בראייה הומאופתית, מסתכלים על האדם כישות שלמה כשרוצים לחפש לו תרופה מתאימה לבעיה שלו. לא מפרקים אותו לחלקים. כשיש בעיה במערכת מסוימת, מסתכלים על ההקשר הכולל, לא רק על המערכת הבעייתית.

אם יש כאבי מחזור, דבר שאינו מחויב המציאות, אבדוק את הרקע של המטופלת, מתי התחיל המחזור, מה היו נסיבות חייה באותה תרופה, איך היא מתייחסת לנשיות שלה, איך התייחסו לכך בבית? מה עוד קורה בחיים שלה? מאילו דברים נוספים היא סובלת? מה עוד מאפיין אותה ואת חייה?

התרופה ההומאופתית שאתאים למטופלת תהיה אישית ותתאים למטופלת הספציפית על כל המרכיבים שלה. אם יבואו אלי 2 נשים עם אותה בעיה רפואית, כל אחת תקבל תרופה הומאופתית שונה. כי כל אחת חיה חיים אחרים, יש לה העדפות אחרות, חולשות אחרות, רגישויות אחרות.

כאשר התרופה תעבוד, יתרחש ריפוי לא רק של כאבי המחזור, לדוגמא, אלא של כל מערכות הגוף. מכיוון שהטיפול הוא הוליסטי, יש איזון כללי של כל המערכת. גוף ונפש. המטופלת תרגיש חיונית יותר, תהיה יותר זרימה בחיים שלה, כאילו משהו בפנים נפתח והשתחרר ויכול לזרום בחופשיות.

לא מדובר בפלא או נס, התרופה ההומאופתית מאפשרת לגוף ליצור את הריפוי בעצמו. היא כביכול "מעוררת" את המערכת ומזכירה לה איך היא אמורה לפעול. הגוף שלנו יודע מצוין איך לרפא את עצמו... רק לפעמים הוא זקוק לתזכורת.

עינת אלבז  הומאופתית קלאסית (RCHom) דיאטנית קלינית (.B.Sc) מטפלת בתטא הילינג  טל': 052-3465559 אתר: einatipul.weebly.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב