דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חגיגת יום הולדת לילד ממה מתחילים 

מאת    [ 28/05/2014 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2603 פעמים ]

אם אתם הורים לילדים קטנים אתם כבר מכירים את העובדה שכל יום הולדת של הילד הוא אירוע משמח מאין כמותו אך גם כאב ראש לא קטן סביב הפקת יום ההולדת לו ולחבריו. אם זה ל אמספיק לארגן את היום הולדת, צריך גם לקנות מתנות קטנות לחברים אשר באים ליום הולדת.

כאשר מדובר בילדים קטנים אז האירוע לרוב מסתיים בשטח הגן המקומי עם קישוטים בגן, עוגת יום הולדת, שקיות הפתעה לחברים לגן ולא הרבה יותר מזה.

כאשר הילדים כבר יותר גדולים בשנה האחרונה של הגן או בשנים הראשונות של בית הספר, הדרישות שלהם עולות וגם אתם נידרשים להיות הורים טובים ולספק להם אירוע מיוחד ולא "עוד אירוע".

ראשית מבררים אודות ימי ההולדת האחרונים שהיו לחברי הכיתה ומחפשים גימיקים או פורמט מעט שונה כדי שלא לחזור על מה שכבר הפך נדוש ומוכר על ידי הילדים.

חגיגת יום הולדת לילד בגילאים הללו נערכת לרוב בבית או במועדונית של הבניין בו מתגוררים אם ישנו כזה (או המקלט אם הוא נקי ומסודר). מדובר בהפקה מורכבת יותר שכן יש לדאוג להזמנות  לכל ההורים וילדיהם, שלו שהוא חבר עימם לכיתה וגם אלו שפחות חבר עימם, אבל לנסות ולשכנע אותו בצורך להזמין את כולם במידה והוא לא בעניין של ילד זה או אחר. מעבר לכך יש לקשט את המקום עם בלונים, שלטים מבריקים של יום הולדת ולדאוג לכיסוי מתאים לשולחנות שבמקום.

בנוסף יש לדאוג לעוגת יום הולדת גדולה או לכמה עוגות כדי להשביע את כולם וכמובן להזמין מופע מרכזי לאירוע בדמות ליצן או קוסם או אחד שהוא שניהם. ילדים בגיל הזה מחפשים עניין וחייבים למצוא דרך מעניינת לרכז אותם לשעה קלה יחדיו סביב עניין שכזה.

לאחר האירוע כמובן שיש צורך בחלוקת מזכרות מהאירוע לאורחים ולאו דווקא שקיות יום הולדת כי לפעמים מדובר במתנות של ממש עם תאריך האירוע ושם חתן יום ההולדת כמזכרת.

אין כל ספק כי שוק האירועים חודר לכל פינה עם הרצון של כולם להיות מיוחדים ומעניינים ביום האירוע שלהם ומחתונות זה עבר לבר מצוות ובת מצוות ובשנים האחרונות לימי ההולדת הפרטיים.

אין מה לעושת ודור הילדים של היום גודל מהר ומבעבר והוא עם דיעות ורוצונות משל עצמו ואנו ההורים ננסה תמיד לרצות את העוללים הקטנים שיהיו מרוצים וחבריהם יהיו מרוצים מהם וכמובן שההורים לא יגידו מילה רעה עלינו כהורים. גם זה חשוב...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב