דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות כסף מהבית- דרך הרשתות החברתיות 

מאת    [ 28/05/2014 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3218 פעמים ]

המרדף אחרי הפרנסה והקיום בארץ, ידוע כשכיח בקרב רוב שכבות האוכלוסייה. ברוב המקרים, השכר שאנו מקבלים במקום העבודה לא באמת מספק ותמיד היינו רוצים עוד הכנסה שתכסה את ההוצאות השוטפות. 
במצב בו כולנו עסוקים עם העבודה, לימודים, ילדים ואינספור מטלות יומיומיות... אנחנו תמיד מוצאים זמן להיות ברשתות החברתיות.   לכן, פתרון של עשיית כסף מהאינטרנט, דהיינו כסף מהבית, יכול להיות רלוונטי לכל אחד מאתנו.

יד ביד, הלך הרוח של עולם הפרסום הולך לשימוש באנשים כדי לקדם רעיונות של מותגים ולהפיצם לכלל. מגמה הולכת וגוברת של המלצה שמגיעה מהסובבים אותנו, תוך הישענות על דעה של חבר קרוב והתגברות על חוסר האמון הנוצר מפרסום של מותג את עצמו.

הדרך להגיע לאנשים באינטרנט היא, לא במפתיע, דרך הרשתות החברתיות שמסתמנות כפעילות המקוונת הפופולרית ביותר. כ-82% מכלל אוכלוסיית משתמשי האינטרנט - כלומר כ-1.2 מיליארד איש - משתמשים ברשתות חברתיות. גם כאן ישראל ניצבת גבוה ברשימה, עם 94% מהגולשים. פייסבוק הינה הרשת החברתית הפופולרית ביותר בישראל שכן כיום נמצאים בפייסבוק כ-3.6 מיליון אנשים בישראל.  אם ננסה להבין את הנתון יותר לעומק, מדובר בערך במחצית מכלל האוכלוסייה בישראל. השימוש פופולרי בכל קבוצות הגיל ומתבצע מכל סוג מכשיר, בכל מקום ובכל זמן.

הרשתות החברתיות מאופיינות בכך שהן מזמינות את הגולשים לייצר בעצמם תוכן (טקסט, תמונה או וידאו), ולשתף אותו עם גולשים אחרים. הגולשים לוקחים חלק בדיון על מותגים דרך הרשת בה הם מגיבים, דנים, ממליצים ובעיקר פעילים חברתית ולא מסתפקים בעמדה פאסיבית של צרכנים או של צופים מהצד.

מגמת המעבר ל- Earned Media (מדיה שיתופית) צוברת תאוצה, כאשר הגולשים הופכים בעצמם למדיה: מפיצים ומשתפים במדיה הדיגיטאלית על המותג/שרות/מוצר. על כן, חוויית הקנייה הושפעה מכך ועברה מהפך בשנים האחרונות בהפיכתה לחברתית, שיתופית. ניתן לקרוא לה:  "social shopping experience" או בעברית "חווית קניה חברתית"  דהיינו: חווית קניה הנולדת או מתעצמת על ידי או מתוך האינטראקציה של החברים ברשת. 
סקר שנעשה על ידי BUZZER  מצביע על כך שלפני קניות, אנו נעזרים באנשים ובסביבה. כשאנשים נשאלו מהיכן נלקחים העצות לגבי קניות כאלו ואחרות, אחוז הנשאלים הגבוה ביותר הצביע על פייסבוק כאמצעי לכך, ומיד אחר כך פנים מול פנים וטלפון.
הטרנד הזה מוכיח את חשיבותה של מדיה חברתית בשוק המסחר ברשת.  פורומים ,בלוגים ורשתות חברתיות הוכחו כמעוררי ומגבירי תנועה, ומחזקי מהימנות מוצר.

adMingle Israel- פלטפורמת פרסום דיגיטלית בינלאומית, המתמחה בפרסום בכל הרשתות החברתיות, דרך האנשים עצמם. נחשפים לקמפיינים, משתפים, ועל כל הקלקה על השיתוף מקבלים תשלום.
הכנסה נוספת מהבית, באמצעות ייעול הזמן שלנו ברשתות החברתיות.


להרשמה כפאבלישרים: http://www.admingle.co.il/signup-publisher-club/avital/oLfBMlKL


אימייל: info@admingle.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב