דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז איך אתן רוצות להראות בקיץ הקרוב? 

מאת    [ 20/05/2014 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2862 פעמים ]

כל בחורה יודעת שכדי להראות טוב צריך להשקיע. זה מתחיל עם ההשכמה של הבוקר, ממשיך במראה באמבטיה ומסתיים בארון יחסית מבולגן, עם אין ספור זוגות נעליים , תיקים משלל הצבעים ומה לא. היום, עם כל צוי האופנה הפוקדים עלינו, כולנו מודעים לכך שלא רק הבגד עושה את הבן אדם, אלא גם התוספת הייחודית שאנחנו עונדים עלינו. פריט קטן שמוסיף טאץ' גדול. שרשראות, צמידים, עגילים, סיכות ראש, טבעות ועוד כל כך הרבה פריטים שאפשר להוסיף. החוכמה היום זה לא להעמיס בפריטי אופנה  אלא להשאר עם אחד שיתן נוכחות בשם כולם. תכשיטי וינטאג' זה הדבר החם היום. כולנו חוזרים לתקופה שהסבתות ענדו סיכות ראש עם פנינה עליה או שרשרת גדולה עטופה באבני חן צבעוניות, ככה זה שהאופנה של היום אומרת הידד לקלאסיקה. לאבני חן יש ריח של קלאסיקה, אלגנטיות, טהורה וככה בדיוק כל אישה רוצה שיריחו אותה בזמן שהיא יוצאת לרחוב. אבני החן בדר"כ גדולות, עוצמתיות, עם צבעים כהים שמדגישים יציביות בשילוב "פאשן", והנוכחות שלהן על הצוואר מרשימה, נותנת לך את ההרגשה שאת "פה" וכולם מסתכלים סביבך.

עכשיו תדמייני תכשיט מאבן חן בעיצוב וינטג'? צבעי לבן או זהב ,עטורים באבני חן קטנים במרקם עדין בלי יותר מדי גודל אבל עם המון רושם. נשמע מעניין? עכשיו תוסיפי על זה את השמלה הפרחונית  , נעלי בובה ותיק סל מגניב? אם נמשיך במסלול את עכשיו מתכוננת לאירוע. התאפרת, עשית תסרוקת, בחרת סוף כל סוף שמלה אחרי שסחבת את החברה הכי טובה בכל חנות אפשרית אבל היי חסר משהו לא? הטאץ הסופי. אותו מסרקה מזהב לבן עם שילוב של אבן חן  , או עגיל זהב מעוטר אבני חן קטנים.

כל מה שאת צריכה לעשות זה לבוא ולגלות עולם חדש של אופנה, של תרבות קדומה שהפכה לתרבות של היום, לעולם שכולו קלאסיקה מתמשכת ולתת לחושים שלך לבחור את התכשיט שהכי מתאים לך. לא משנה אם את בחורה של פעם, או אשת עסקים מפולפלת. לא משנה אם את רוקיסטית או נערת שינקין מתבגרת. אל תנסי למצוא את הפוזה בתכשיט החן , אלא תמצאי את הרעננות, את השילוב צבעים הבוהק ותני לנשיות שבך לפרוץ.

 

את אותם תכשיטים לא מוצאים בחנויות הגדולות אלא בבוטיקים מסתוריים ובודכני מעצבים. אותם תכשיטים הם פרי יצירתו של האומן שמשלב עבר הווה ועתיד ומתאים את התכשיט במיוחד למה שאת רוצה לשדר. תני לחוויה הקלאסית לגרור אותך לנסיכויות ותראי עד כמה אותה אבן חן פשוטה , בלי יותר מדי תחכום תעשה את העבודה ותגרום לך להרגיש הכי טוב שאפשר. תנסי לשים את המסרקיה בשיער ולתת לשיער שלך ואת הנפח והממלכותיות. אם רק תני לעצמך להתפרע במנהרת הזמן את תגלי כמה העבר זה ההווה של היום וכמה העדינות והאצילות של פעם זה הפאשן החדש 

אלמוג זמיר עיצוב תכשיטים   -http://www.almogzamir.com


דף הפייסבוק - https://www.facebook.com/pages/Almog-Zamir-Design-jewelry-accessory/150648848297870?id=150648848297870&sk=info


טלפון - 0526377740


בוטיק צ'וצ'ה שינקין 43 ת"א
בוטיק לימקה שאול המלך קינג ג'ורג' ת"א
בוטיק גמלא דיזנגוף ת"א
ובבוטיק דה בראנץ' בן יהודה 104 ת"א
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב