דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Cloudera ו- MongoDB חוברות יחד להעצמת פיתוח יישומים מודרניים 

מאת    [ 18/05/2014 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 3083 פעמים ]

Cloudera, המובילה בניהול נתונים אנליטיים ארגוניים ומבוססת על Apache Hadoop, ו- MongoDB, מסד הנתונים עבור יישומים מודרניים, הודיעו על שותפות אסטרטגית אשר תשנה את הדרך בה ארגונים ניגשים לביג דאטה - Big Data.

היום, 98 אחוז של נתונים ארגוניים הנם בלתי-מובנים (unstructured) וגדלים בקצב כפול זה של נתונים מובנים (structured). לצורך ניהול נתונים אלה, ארגונים מנסים לעתים להשתמש בתשתית נתונים ישנה (legacy) כמו מסדי נתונים טבלאיים או מחסני נתונים, אך נכשלים בכך או מבזבזים כמויות עצומות של זמן וכסף כדי לאלץ טכנולוגיה ישנה לטפל בעומסי עבודה מודרניים.

בניסיון להתמודד, ארגונים מתקשים  לעתים קרובות לעמוד מול השפע וההיצע העצום  של טכנולוגיית תשתית נתונים חדשות, ומציאת הדרך איך להשתמש בהן באופן הטוב ביותר.

 

בעבודה יחד, Cloudera ו- MongoDB – שתי הטכנולוגיות הגדולות ביותר במרחב הביג דאטה, יעזרו לארגונים להגדיר אסטרטגיות ביג דאטה ארוכות-טווח מצליחות, ולנהל נתונים מודרניים. מדובר ביותר מאשר אינטגרציית טכנולוגיות פשוטה, מאחר שהשותפות מצרפת את הובלתן של שתי החברות על מנת לאפשר לארגונים לחשוב לגמרי מחדש איך ניתן לשתף נתונים ולרתום אותם לעבודה ברחבי הארגון. השילוב של Enterprise Cloudera ו- MongoDB יאפשר ללקוחות לפתח, לתפעל ולנהל בקלות תשתית ביג דאטה המעצימה יישומים מודרניים.

 

מייק אולסון, יו"ר מועצת המנהלים ומנהל אסטרטגיה ראשי של Cloudera, יציג את חזונן המשותף של החברות בנאום המרכזי שלו בכנס MongoDB World שיתקיים בניו יורק ב-24 ביוני 2014.

"היקפים, מגוון ומהירות מגבילים מסדי נתונים תפעוליים מסורתיים, וקוראים לחשיבה מחודשת על הדרך בה חברות מאחסנות ומעבדות נתונים". אמר אולסון.

 

"מרכז נתונים ארגוני מבוסס Hadoop הנו מרכז חלופי עבור אחסון נתונים ואנליטיקה, וביחד עם MongoDB אנו מעצימים חברות כדי שיוכלו לשמור על כל נתוניהן באמינות מלאה ובעלות מינימלית, להעצמת צרכי הנתונים של כל היישומים ותשתיותIT  המקושרים".

ההופעה של מסדי נתונים NoSQL כברירת המחדל החדשה למחסן נתונים תפעולי ושל רכזת (Hub) הנתונים הארגונית (EDH) עבור עיבוד וניתוח של עומסי עבודה, יוצרת הזדמנות משמעותית ללקוחות.

MongoDB ו- Enterprise Cloudera נבנו לטפל במבני נתונים מורכבים ופשוטים כאחד, ונותנות למשתמשים את היכולת לקלוט, להגיש ולנתח את כל נתוניהם.

MongoDB Connector for Hadoop , שהנו תוסף עבור Hadoop המספק את היכולת להשתמש ב- MongoDB כמקור קלט ו/או יעד פלט עבור נתוני Hadoop, מאושר ע"י Cloudera Enterprise 5 וזמין היום לשימושם של לקוחות משותפים. MongoDB ו- Cloudera עובדות יחד באופן צמוד על הגרסה הבא של ה- MongoDB Connector for Hadoop, על מנת לפשט עוד יותר ניהול נתונים בין MongoDB ו- Hadoop.

"כדי להישאר תחרותיים, ארגונים צריכים להפסיק להסתכל לאחור אל מסדי נתונים טבלאיים, ולהסתכל קדימה על טכנולוגיות זריזות, גמישות וסקלאביליות המאפשרות לעמוד בדרישות יישומים מודרניים", אמר מקס שירסון, מנכ"ל MongoDB. "Cloudera ו-  MongoDBהתמקדו בעקביות בהצלחת הלקוחות עם פתרונות חדשניים העושים תשתית נתונים לקלה לפיתוח ותפעול.  השותפות בינינו תרחיב הבטחה זאת, ותוביל לקוחות לנתיב הצלחה בעידן חדש זה של יישומים מודרניים".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב